Wysłany: Sro Sie 13, 2008 07:36 [Rover 214] 8v -97r
witam czy moze mi ktos powiedziec jaka jest prawidlowa kolejnosc przewodow wysokiego napiecia do w/w roverka? swiezo kupiony i cos go dlawi i powoli wkreca sie na obroty....
co moze byc przyczyna "przytykania " silnika? filtr pow ok, oleje wymienione + filtr oleju, daje gazu a on po chwili dopiero wchodzi na wyzsze obroty?
\
jakies rady?
ps. przewody wymyte w benzynie , wyczyszczone zalozone.. nie pomoglo
SPAMU¦
Wysłany: Sro Sie 13, 2008 07:36 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
co do w/w przeowdu w kolektorze ktory wymieniles to jestem wiecej niz pewien ze jest on "luźny" aczkolwiek stwierdze to po 15 bo teraz jestem w pracy...
nasuwa mi sie pytanie co zrobic zeby "ciezko" wchodzil w kolektor? ew czym uszczelnic?
kwestia przewodow wyjasniona , mam podpiete tak jak w poscie ktory mi podeslales
sprawdze i opisze diagnoze...
podpoiwedz mi cos jeszcze na temat MAP sensora?
[ Dodano: Czw Sie 14, 2008 08:32 ]
przewody podcisnienia ok sprawdzane , ten ktory idzie do serwa dziala ok( tylko w jedna strone podaje powietrze co jest oczywiscie dobrym objawem...)
zalozone nowe swiece- nie pomoglo
jakies pomysly?
czy pomoze odpiecie sondy lambda? (wymienic na inna uzywana? mam kilka wiec n.p. ?)
prosze o rade bo trace juz cierpliwosc
aha czy swiecaca kontrolka SRS moze miec cos wspolnego? (wymieniana kiera i nie zalozona poduszka ... ) ?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum