Pomógł: 2 razy Dołączył: 01 Maj 2008 Posty: 366 Skąd: Nowa Huta
Wysłany: Czw Paź 16, 2008 00:40 [R25/R75] Silnik z 75 do 25tki
Typ: wszystkie Rodzaj silnika: wszystkie Pojemnosc silnika: wszystkie Rok produkcji: wszystkie
Witam, w sumie spoytałem w innym temacie ale pobieznie. Powiadają ze silnik z 75 wejdzie do 25, prawda to? Co jezszcze trzeba by wymienic? Pewnie skrzynie. Co jeszcze? Jak ja mam manuala a silnik był na utomacie to bedzie problem czy nie ma to znaczenia? Czy silnik z Angllika jest problemem czy nie? Troszke nad tym mysle.
Ktos z forum juz tak robił?
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Nie Gru 12, 2010 21:17, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Czw Paź 16, 2008 00:40 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Jak sie uprzesz to i silnik z F16 wsadzisz i bedzie jezdzilo...
Nie lepiej pomyslec nad 1.8 Vi z R200/R25. Mial bys duzo mniej do zmieniania w porownaniu z 1.8 turbo z R75 bo z tematu w "Chce kupic Roverka" rozumiem ze to ma byc (p)oturbowany silnik.Turbo jest mocniejsze o cale 5KM od tego 1.8 w R200.Moze i duzo momentu ma ale czy warto sie bawic?
_________________ Koła wystarczą 4...cylindrów musi być 5
Pomógł: 2 razy Dołączył: 01 Maj 2008 Posty: 366 Skąd: Nowa Huta
Wysłany: Czw Paź 16, 2008 09:47
Kurde wczesniej nie widziałem tego silnika Vi, jakos mi umknął z powodu braku cyferek chyba
No tak ale Turbo to chyba fajna rzecz, no i ten moment na 75 215 przy niskich obrotach to chyba bedzie roznica niezła. I tak to narazie tylko rozwazania.
Co trzeba zmieniac oprocz silnika gdybym zdecydował sie na poturbowany silnik?
zaciekawiło mnie po prostu to co napisałeś...
przepraszam i nie nabijam więcej postów
aha, a myślałem że ironizujesz... może nie zbyt jasno się wyraziłem turbo jest oczywiście miedzy chłodnicą a silnikiem czyli przed chłodnicą ale patrząc od silnika widziałem turbo za silnikiem i z boku jakoś kiedyś, dla tego o tym wspominam.
Kris, chyba jestes przewrażliwiony Gdybym szybciej to przeczytał, to sam bym się zapytał
Swoją drogą 2.0T z Tomcata sie zmieścił do R200 okrąglaka i też na turbinę pomiedzy silnikiem a chłodnicą, wiec moze 1.8T dałby radę wcisnać takie dywagacje .....
[ Dodano: Czw Paź 16, 2008 13:08 ]
no i sie wyjaśniło
Pomógł: 2 razy Dołączył: 01 Maj 2008 Posty: 366 Skąd: Nowa Huta
Wysłany: Pią Paź 24, 2008 08:15
POza brakiem pieniedzy na swapa boli mnie jeszcze to ze mam młody silnik, wiec po co łądowac mi sie w inny, ale mysle ze kwestia czasu i przekładka bedzie. Tak sie teraz zastanawiam jak bedzie zutrzymaniem auta na drodze jak sie doturbi? Trakcja?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum