Forum Klubu ROVERki.pl :: [R420] Zasyfiony kolektor dolotowy
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R420] Zasyfiony kolektor dolotowy
Autor Wiadomość
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

  Wysłany: Wto Lut 17, 2009 15:00   [R420] Zasyfiony kolektor dolotowy
Typ: Di Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1996

Witam
Odkręciłem kolektor dolotowy by wymienić uszczelkę i zauważyłem że jest zasyfiony czarną zbitą mazią,była tego kilku milimetrowa warstwa.
Skąd to się wzięło,jaka przyczyna i co za tym idzie?
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Sob Mar 12, 2011 22:41, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Lut 17, 2009 15:00   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Tomi
[Usunięty]






Wysłany: Wto Lut 17, 2009 15:07   

Zapytaj ekologów :)

Zawór EGR... zaślepić :)
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Wto Lut 17, 2009 15:10   

Tomi napisał/a:
Zawór EGR... zaślepić :)


a gdzie on jest i jak go zaślepić i po co :?:
sorry za mój brak wiedzy ale to mój pierwszy diesel i w dodatku Rover :oops:
 
 
danio667
[Usunięty]






Wysłany: Wto Lut 17, 2009 16:37   

Tutaj jest to świetnie opisane ! http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=28304
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Wto Lut 17, 2009 16:56   

danio667 napisał/a:
Tutaj jest to świetnie opisane ! http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=28304


świetna lektura ale jak widzę jedni są za a drudzy przeciw :smile:
a więc muszę pewnie zadecydować sam czy zaślepić czy nie :wink:
 
 
Tomi
[Usunięty]






Wysłany: Wto Lut 17, 2009 17:12   

szosownik napisał/a:
danio667 napisał/a:
Tutaj jest to świetnie opisane ! http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=28304


świetna lektura ale jak widzę jedni są za a drudzy przeciw :smile:
a więc muszę pewnie zadecydować sam czy zaślepić czy nie :wink:


Tu się nie ma co decydować. Innaczej po co by było zmieniać fitr powietrza, skoro syf dostanie bespośrednio do kolektora dolotowego.

Zaślepiać, tylko tak, aby komputer widział, że zawór jest sprawny i działa.
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Wto Lut 17, 2009 17:32   

Tomi napisał/a:
aby komputer widział, że zawór jest sprawny i działa


Tomi co masz na myśli :?:
chodzi ci o to żeby niczego nie odłączać przy tym zaworze :?:
 
 
filo 




Pomógł: 54 razy
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 942
Skąd: Zabierzów



Wysłany: Wto Lut 17, 2009 18:26   

Pewnie chodzi koledze o to,że by go zaślepić podkładką widoczną na fotkach z linku do tematu mojego autorstwa który wkleił danio667, .
Ewentualnie taką podkładkę ktoś dorabiał z puszki po piwie...
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Wto Lut 17, 2009 18:55   

filo napisał/a:
Pewnie chodzi koledze o to,że by go zaślepić podkładką widoczną na fotkach z linku do tematu mojego autorstwa który wkleił danio667, .
Ewentualnie taką podkładkę ktoś dorabiał z puszki po piwie...


ja zrobię z cienkiej blachy
 
 
filo 




Pomógł: 54 razy
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 942
Skąd: Zabierzów



Wysłany: Wto Lut 17, 2009 19:32   

szosownik napisał/a:
ja zrobię z cienkiej blachy


Wymiary masz w linku kilka postów wyżej.Odrysuj sobie podstawę EGR na tej Blasze i wykaż się zdolnościami manualnymi...
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Wto Lut 17, 2009 19:36   

filo napisał/a:
Wymiary masz w linku kilka postów wyżej.Odrysuj sobie podstawę EGR na tej Blasze i wykaż się zdolnościami manualnymi...


należy ci się punkt bo to twój temacik w tym linku :smile:
już dwa razy mi pomogłeś :ok:
zdolności manualne się ma :mrgreen:
 
 
filo 




Pomógł: 54 razy
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 942
Skąd: Zabierzów



Wysłany: Wto Lut 17, 2009 19:38   

szosownik napisał/a:
należy ci się punkt bo to twój temacik w tym linku :smile:


Napisałem wcześniej o tym :cool:

[ Dodano: Wto Lut 17, 2009 19:40 ]
szosownik napisał/a:
już dwa razy mi pomogłeś :ok:


Jest taki "przycisk" do odwdzięczania się :arrow: "pomógł".
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Wto Lut 17, 2009 19:42   

filo napisał/a:
Jest taki "przycisk" do odwdzięczania się :arrow: "pomógł".


przecież wiem i dwa razy go wcisnąłem na twoje konto :cool:
 
 
filo 




Pomógł: 54 razy
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 942
Skąd: Zabierzów



Wysłany: Wto Lut 17, 2009 19:47   

szosownik napisał/a:
przecież wiem i dwa razy go wcisnąłem na twoje konto :cool:


To taka mała sugestia była.Dzięki...Nie róbmy już OT.
Jak zrobisz tą podkładkę to pochwal się fotką na forum.
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Sob Lut 21, 2009 17:53   

a czy można zaślepić ten EGR przy kolektorze dolotowym :?:
 
 
filo 




Pomógł: 54 razy
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 942
Skąd: Zabierzów



Wysłany: Sob Lut 21, 2009 18:14   

szosownik napisał/a:
a czy można zaślepić ten EGR przy kolektorze dolotowym :?:


Można.
Ale dlaczego chcesz to zrobić?
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Sob Lut 21, 2009 18:18   

filo napisał/a:
Ale dlaczego chcesz to zrobić?


bo widziałem jak gość miał tak zrobione w VW i śmiga
 
 
filo 




Pomógł: 54 razy
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 942
Skąd: Zabierzów



Wysłany: Sob Lut 21, 2009 18:22   

Ja też mam zaślepiony i "śmiga".
A nie potrafię powiedzieć jak jest różnica w jeździe z zaślepionym i "odślepionym" EGR bo u mnie jest EGR albo jego sterownik nie sprawny.
Zdaje się Brt miał się poświęcić i zaślepić swój sprawny EGR na próbę.
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Sob Lut 21, 2009 18:25   

mi chodzi o to czy jest jakaś różnica pomiędzy zaślepieniem go przy kolektorze wydechowym a w kolektorze dolotowym
bo chciałbym zaślepić rurkę od EGR która jest przykręcona na górze w dolot
 
 
filo 




Pomógł: 54 razy
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 942
Skąd: Zabierzów



Wysłany: Sob Lut 21, 2009 18:29   

szosownik napisał/a:
mi chodzi o to czy jest jakaś różnica pomiędzy zaślepieniem go przy kolektorze wydechowym a w kolektorze dolotowym


A tak to nie próbowałem go zaślepiać więc nie wiem.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R45] KOLEKTOR DOLOTOWY
seba11917 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 9 Nie Paź 04, 2015 22:45
Remigiusz
Brak nowych postów [R45] KOLEKTOR DOLOTOWY
seba11917 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 0 Wto Cze 21, 2016 16:52
seba11917
Brak nowych postów [R45 1,6 '00] kolektor wydechowy
Gość Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 1 Sro Cze 03, 2009 09:57
NEOSSS
Brak nowych postów [R416] Kolektor ssący
gap Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 1 Czw Kwi 16, 2009 13:14
sTERYD
Brak nowych postów [MG ZS] Kolektor ssący ZS 180 a rover 75 2.5
rooshyo Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 1 Pią Kwi 16, 2021 13:42
Markzo



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink