Dziś na "szarpaku" wyszło, że do wymiany są - 2 drążki kierownicze (lewy i prawy) oraz jedna końcówka drążka. Części zamówiłem w tomateam . W oczekiwaniu na części tak zastanawiam się czy wymiana drążków (końcówkę pomijam- banalna wymiana) jest do zrobienia własnymi siłami i przy użyciu standardowych narzędzi? Cena podana przez mechanika to ok 130 zł. Posiadam hmmm średnie umiejętności techniczne ale kolega dużżżżo lepsze pomoże) . Mam RAV ale znajomość j. angielskiego na poziomie naszych posłów (czyli 0+). W przypadku możliwości samodzielnej wymiany drążków- może ktoś podpowie gdzie w RAV jest to opisane (jeśli jest) albo pomoże znaleźć gdzie ew. opisano co i jak?
Oczywiście wymiany te są wstępem do zbieżności- tej na pewno sam nie ruszę ale cena za przód w kwocie 60 zł. jest do przyjęcia (hahah).
SPAMU¦
Wysłany: Sro Kwi 08, 2009 13:44 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 27 razy Dołączył: 28 Maj 2008 Posty: 372 Skąd: z gór
Wysłany: Sro Kwi 08, 2009 13:55
najlepiej mieć specjalny klucz do demontażu drążków kierowniczych z przekładnią na aucie....to dosyć upierdliwa czynność......pozatym i tak będziesz musiał jechać na "zbieznośc".......jak już wymieniac to wszystko -2 końcówki i 2 drążki-za ustawienie zbiezności i tak zapłacisz,a jak ci za pól roku poleci końcówa to znowu będziesz zbieżność robić ? szkoda zakładać do nowego drązka starą końcówkę......
Pomógł: 2 razy Dołączył: 09 Sie 2006 Posty: 63 Skąd: Gorzów Wielkopolski
Wysłany: Sro Kwi 08, 2009 14:31
[quote="tetryk"]najlepiej mieć specjalny klucz do demontażu drążków kierowniczych z przekładnią na aucie....to dosyć upierdliwa czynność.....
Hmmm spec klucz? Jak to to wygląda?
Drugą końcówkę zamówiłem- racja podwójna robota.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum