Ostatnio wymianiałem w moim R200 z 98r uszczelka pod głowicą (3 miesiące temu) - wtedy w zbiorniczku wyrównawczym układu chłodzenia połowa zawartości to olej, załozyłem stary typ. Po rozkręceniu w bloku olej był oczywiście wymieszany z płynem chłodniczym, jednak na uszczelce nie widać było żadnych uszkodzeń (tulejki byłu metalowe więc to też nie była przyczyna). Mechanik wymienił uszczelkę (przy okazji termostat, rozrząd i paski). I teraz dzieje się tak: olej dalej pojawia się w zbiorniczku, wprawdzie niewiele ale jednak, a płynu chłodniczego ubywa:
Czy to dalej wypłukuje się olej z układu (dwa razy wymieniałem już płyn i raz z samego zbiorniczka)??
Czy ubytek płynu jest wynikiem wymiany i wypełniania całego układu??
Co poza uszczelka i tulejkami metalowymi może być przyczyną?
Czy mozliwe że to znowu uszczelak (załozyłem Elringa)?
SPAMU¦
Wysłany: Sob Kwi 25, 2009 10:07 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum