nowe Nationale ( niestety niedługo pewnie padnie wiec 6 łapkowy spiek by Radzikowski)
skrzynia:
zregenerowana wymieniona wszytskie łożyska na oryginały MG zalany świeżym olejem.
dolot wydech: pełna przebudowa
wydech 2,5 cala z kwasówki na dwóch tlumikach przelotowych wszystko pod wymiar łącznie z DP
dolot własnego projektu z suchym stożkiem Fujita ( dolot 3 cale)
Dodatkowo podpięte wskaźniki EGT oraz Boost Greddy, całość sterowana jednostką Profec B Spec II Greddy oraz ECU Masterem. Strojenia podjął się Maciek MAC z http://www.strojenia.pl/
Samochód hamowany na dwóch mapach:
LO 0,55 bara 213KM 299Nm
HI 0,95 bara 232KM 328Nm
Ze względu a parę ograniczeń technicznych takich jak:
skrzynia PG1 o dość wątłej budowie
sprzęgło jeszcze seryjne
sprężarka T25 bardzo szybko stająca sprężarka jednak dość mała co ogranicza jej potencjał mocy max 240km (niektóre źródła podają 220km)
IC 50% wydajności ze względu na seryjne miejsce i brak możliwości jego zmiany.
Samochód został wystrojony tak żeby jego użytkowanie było w pełni bezpieczne i bezawaryjne.
Plany
Stage II atak na 300km
rozwiązanie problemu IC ( cooler wodny)
sprężarka T28RS
Spiek ( możliwe ze zagości wcześniej zobaczymy ile pożyje seria)
skrzynia ( na razie brak pomysłu na ewentualna podmiankę, wiec zobaczymy ile pożyje)
_________________ Tomcata na części info na PW
SPAMU¦
Wysłany: Pon Cze 01, 2009 10:55 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
Pomógł: 1 raz Dołączył: 06 Maj 2007 Posty: 145 Skąd: Warszawa-Gocław
Wysłany: Pon Cze 01, 2009 12:14
No to niezle pojechales!!! Brawo!! Ciekawe jak to jezdzi tak w realu
Moment jest niesamowity od 3,5 to juz ostro wgniata w fotel!
A taka moc i moment w tak lekkim aucie z przednim napedem nie powoduje problemow z trakcja na 1 i 2? Czy tam jest jakis Torsen w tomcatach?
Kiedy sie poscigamy?? zartowalem oczywiscie, nie chcialbym sobie popsuc humoru
Swoja droga taki tomcat w tak dobrym stanie i tak bardzo mocno trzymajacy "serie" to prawdziwy rarytas.
To prawda moment naprawdę wgniata w fotel Odnośnie trakcji jest seryjny Torsen który znacznie pomaga, samochód jeździ na felgach 17 o profilu 215 co przy dobrej suchej równej nawierzchni wystarcza jak na razie do przełożenia tego na asfalt. Oczywiście to tez kwestia odpowiedniego ruszenia.
Pomógł: 1 raz Dołączył: 06 Maj 2007 Posty: 145 Skąd: Warszawa-Gocław
Wysłany: Pon Cze 01, 2009 13:44
dobryziom napisał/a:
Dzięki
To prawda moment naprawdę wgniata w fotel Odnośnie trakcji jest seryjny Torsen który znacznie pomaga, samochód jeździ na felgach 17 o profilu 215 co przy dobrej suchej równej nawierzchni wystarcza jak na razie do przełożenia tego na asfalt. Oczywiście to tez kwestia odpowiedniego ruszenia.
Oczywiscie nie smialbym podwazac Twoich umiejetnosci
no to pojechałeś Wodzu!! gratulacje!! musze go kiedys zobaczyc w akcji!
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Konrad_Zr160 [Usunięty]
Wysłany: Wto Cze 02, 2009 08:29
Gratki - teraz oby tylko stosunek dni spedzonych u mechanika do dni przejechanych na ulicy nie wynosil 10/1 to bedzie pieknie. Pozdro! Fajny youngtimer.
Gratki - teraz oby tylko stosunek dni spedzonych u mechanika do dni przejechanych na ulicy nie wynosil 10/1 to bedzie pieknie. Pozdro! Fajny youngtimer.
spokojnie jedyny wrażliwy punkt to sprzęgło i skrzynia, silnik i sprężarka maja light.
skrzynia jak na razie od wymiany się nie odzywa to dobry znak i pracuje bardzo ładnie. W bajeczki o 240Nm i koniec już dawno nie wierze
sprzęgło na mapie HI pokazało już ze potrafi sie poślizgnąć dopiero przy ostrym butowaniu na mapie LO nie sadze żeby coś mu groziło ale cóż juz myślę nad nowym zapobiegawczo.
_________________ Tomcata na części info na PW
Konrad_Zr160 [Usunięty]
Wysłany: Wto Cze 02, 2009 10:09
Duze brawa. Oby to jezdzilo jak najdluzej i sprawialo jak najmniej problemow
mnie przed modami wlasnie mysl o wymianie skrzyni troche martwi.
mam 260 NM i klekota ktory ma moment dosc szybko i wczesnie, wiec boje sie ze taki strzal moglby skrzynie wykonczyc. widze u ciebie 300+ NM zobaczymy jak to dlugo pojezdzi . alternatywy dla PG1 tez specjalnie nie ma 0_o
gratki i powodzenia w dalszej walce
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
mnie przed modami wlasnie mysl o wymianie skrzyni troche martwi.
mam 260 NM i klekota ktory ma moment dosc szybko i wczesnie, wiec boje sie ze taki strzal moglby skrzynie wykonczyc. widze u ciebie 300+ NM zobaczymy jak to dlugo pojezdzi . alternatywy dla PG1 tez specjalnie nie ma 0_o
gratki i powodzenia w dalszej walce
ja się tą skrzynia jakoś nie przejmuje bo od regeneracji w listopadzie jeżdżę non stop na doładowaniu 0,8 a teraz nawet większym i zero problemu. Prędzej będziesz musiał sprzęgło wymienić ale jak widać w innym poście jest parę firm produkujących wzmocnione lub dać samemu np. do radzika
poliplastomer kolo Olkusza tel 326459042. oni rozbieraja stare i zalewaja je na nowo, ksztalt jest dokladnie taki sam. sa sztywniejsze totez czuc drganie na kierownicy ale sie nie urywaja, cena 1szt to ok 100zł. Jest jeszcze koles w warszawie ktory wylewa poduchy ale telefonu musze poszukac, ewentualnie zapytaj tez Tomiego bo wiem ze tez kogos ma
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum