Wysłany: Czw Gru 10, 2009 14:11 [R 216 Coupe 97r] Zmiana zegarów na ...
Witam,
tak ostatnio przeglądałem sobie forum i czytałem na temat podświetlania zegarów oraz wskazówek. Przeszukiwałem allegro w celu znalezienia przeźroczystych wskazówek i tak sobie pomyślałem:
"czemu by nie zmienić całego licznika na coś bardziej egzetycznego???"
Dwie pierwsze frazy wpisane w wyszukiwarke allegro Subaru Impreza oraz Mitsubishi Lancer Evo
Subaru
Evo
Co myślicie o tym pomyśle?
W sumie liczniki powinny się zmieścić w oryginalnej obudowie Roverka pozostaje tylko kwestia rozgryzienia pinologi liczników i zgraniem jej z elektryką Roverka.
A może ktoś robił jakiś swap licznikowy już???
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
SPAMU¦
Wysłany: Czw Gru 10, 2009 14:11 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
No nie wiem czy Ci to tak ładnie podejdzie, ten na górze jest za bardzo zaokrąglony a na dole zbyt kanciasty i wygląda trochę brzydko (ale to moja opinia).
Druga kwestia to mocowanie tego, raczej na 100% nie podejdą Ci miejsca na śrubę, a już widzę nie niema ich na górze nawet.
Jeszcze w grę wchodzi ograniczona głębokość miejsca na licznik, u nas jest tam naprawdę niewiele miejsca, a ten drugi wygląda na głęboki.
Vesper416, a sprobuj wgrac np sterownik drukarki canon, kiedy masz drukarke hp powiedzmy...poprostu sila rzeczy sie nie da. Nie jestem specem, ale w subabru sa standardowo inne wymiary kol w serii, do tego z innego czujnika dostaje sygnal, nie wiemy na czym polega dokladnie ten sygnal, czy ten sam sygnal takie samo natezenie pradu powiedzmy w rovererze da 2 tys obrotow a liczniki z subaru beda wskazywaly 1 tys. gdy przyrost mocy sygnalu dla liczniokow roverowych informuje o zmianie predkosci obrotowoej silnika o 1 tys obrotow to czy w subaru bedzie to adekwatne do sybalu bla bla bla duzo niuansow:D
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
do tego prosty uklad dopasowujący na AVR i powinno smigac bez problemu zresztą ktoś tam przerabiał Rovera 75 na VW i licznik rovera chodził mu z silnikiem i osprzetem VW
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Vesper416, Dokładnie to raczej zrobić to już nie problem trzeba by tylko się dowiedzieć jak np W Subaru czy Lancer jakie sygnały na jaka wartość idą i można to pokalibrować. Samo podłączenie to raczej mniejszy problem gorzej z wepchaniem tego jak ADI-mistrzu, pisze
Ale zawsze by można było z GFK to jakoś dopasować sobie
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Jak to mówią: Szpachla, szpachla i jeszcze raz szpachla
Ale chyba nie o to nam chodzi
Moim zdaniem łatwiej by było po prostu przerobić oryginalny licznik na jakiś inny, nie koniecznie tylko wymieniać zegary.
Można spróbować np. wziąć licznik od innego auta gdzie liczniki mają rozstaw na podobnej wielkości powierzchni, dociąć ten drugi licznik tak aby wchodził w obudowę od naszego starego i ten stary trochę przerobić.
Jak to mówią: Szpachla, szpachla i jeszcze raz szpachla
Ale chyba nie o to nam chodzi
Moim zdaniem łatwiej by było po prostu przerobić oryginalny licznik na jakiś inny, nie koniecznie tylko wymieniać zegary.
Można spróbować np. wziąć licznik od innego auta gdzie liczniki mają rozstaw na podobnej wielkości powierzchni, dociąć ten drugi licznik tak aby wchodził w obudowę od naszego starego i ten stary trochę przerobić.
Ale jak to wyjdzie to też ciężko powiedzieć...
Dokładnie tak myślałem na początku...
A ten licznik od subaru wchodzi bez problemu a to ze nie ma mocowan w tych miejscach co oryginalny to raczej nie problem bo w koncu to nie jest zderzak czy błotnik który jakoś super jest umocowany....
obudowa zostanie oryginalne tylko w srodku zegary wymienione
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum