W sumie nie ma to większego znaczenia, bo kod może być zarówno w jednym jak i w drugim modelu. Myślę, że musisz spróbować i okaże się wtedy. Jeśli nie dostałeś żadnej informacji o ów kodzie, to możesz zakładać, że go nie ma. Jeśli się okaże, że jest, to czasami zdarza się, że na jego obudowie może być naklejony lub napisany przez kogoś kod. W razie "W" konieczne będzie rozebranie radia i odczytanie z kości eeprom owego kodu. Są jeszcze magicy, którzy na podstawie numeru seryjnego urządzenia potrafią ten kod wygenerować. Nawet chyba tu na forum, ktoś oferował pomoc.
Pozdrawiam,
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Pomógł: 6 razy Dołączył: 04 Maj 2009 Posty: 344 Skąd: Mazury
Wysłany: Pią Cze 28, 2013 12:26
Ja mam to nr.1 i też ten sam dylemat. Boję się że jak odłączę akumulator to będzie lipa. Może wiecie kto pomógłby w temacie kodu. Mam wprawdzie 6 cyfr napisanych mazakiem odręcznie na obudowie ale z tego co wiem to kod jest 4-cyfrowy.
Pomógł: 31 razy Dołączył: 26 Kwi 2008 Posty: 485 Skąd: Góra
Wysłany: Pią Cze 28, 2013 22:10
Ja mam nr.1. i mam kod, też przez nieuwagę odłączyłem akumulator.
Już chciałem zmieniać radio, odkeciłem wyjąłem,
A tam patrzę a poprzedni właściciel ( niemiec) nakleił naklejkę z tym kodem:D
Pomógł: 6 razy Dołączył: 04 Maj 2009 Posty: 344 Skąd: Mazury
Wysłany: Pią Lip 19, 2013 16:22
No i stało się najgorsze ! Musiałem wymieniać pompkę sprzęgła i ... odłaczyć akumulator aby odpiąć złaczkę od pompki. Po podłączeniu akumulatora radio prosi o kod i niestety nie dostałem go z samochodem. mam tylko 6 cyfr mazakiem na obudowie napisane a kod jest 4 cyfrowy. Czy ktoś z forumowiczów jest w stanie na podstawie nr. seryjnego i vin odczytać kod ?
pablo, to może być głupie ale jak woła o kod to po prostu naciśnij ten główny przycisk, bo może radio rozkodowane mi w pierwszy dzień po zakupie padła cela w akumulatorze, po wymianie radio chciało kod, a nie miałem, wbiłem na pałę i wcisnąłem pokrętło któreś i działało Teraz nawet kodu nie wbijam tylko od razu pokrętło
Pomógł: 6 razy Dołączył: 04 Maj 2009 Posty: 344 Skąd: Mazury
Wysłany: Sob Lip 20, 2013 13:49
Niestety musiałem wymontować radyjko, dostać się do pamięci, sczytać zawartość pamięci 24C02 i wyłuskałem kod z pliku .bin . Cała zabawa ok. 30 minut. Radyjko gra jak dawniej a kod zapisałem. W przypadku tego radyjka jest to chyba jedyna możliwość odzyskania kodu ( darmowa).
Niestety musiałem wymontować radyjko, dostać się do pamięci, sczytać zawartość pamięci 24C02 i wyłuskałem kod z pliku .bin . Cała zabawa ok. 30 minut. Radyjko gra jak dawniej a kod zapisałem. W przypadku tego radyjka jest to chyba jedyna możliwość odzyskania kodu ( darmowa).
Nie, jest też generator kodów dla odpowiedniego Radia i numeru seryjnego danego radia (może ktoś posiada w swoich zasobach dyskowych). Niestety kiedy go miałem nie był mi zupełnie potrzebny, bo był na stronie on-line A jak zaczął być potrzebny, to go brak, a na stronie jest już niedostępny
Metoda Pablo b. dobra Można jeszcze wrzucić czysty wsad, bez takowego kodu skoro i tak już ma się wydłubaną kość.
Pozdrawiam,
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum