Forum Klubu ROVERki.pl :: MG6
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
MG6
Autor Wiadomość
kalisz 




Dołączył: 17 Lip 2008
Posty: 278



Wysłany: Sob Lis 28, 2009 22:30   MG6

Artykuł o MG6 KLIK

p.s. mam nadzieję, że nie było na forum, najwyżej odsiedzę swoje na karnym jeżyku :o
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Lis 28, 2009 22:30   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
marcin8c 




Dołączył: 21 Paź 2007
Posty: 256
Skąd: Warszawa



Wysłany: Pon Lis 30, 2009 17:00   

hm.. wyglada jak mondeo dla mnie :???:
_________________
O_o
 
 
 
zuber84cool 




Dołączył: 09 Cze 2009
Posty: 898
Skąd: Zewsząd

Rover 600

Wysłany: Pon Lis 30, 2009 18:23   

Strasznie sztuczne i takie już nie angielskie stylowo... tak jakby chciało udawać VW czy Opla
_________________
JDM OPTION | Cultstyle.pl
 
 
 
staf 




Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 1758
Skąd: Ludwikowo/k.Płocka

Rover 75

Wysłany: Pon Lis 30, 2009 19:12   

Uciekła stylistyka projektantom. Szkoda, bo takie cos, to taka mała profanacja marki :/
_________________
www.w-mp3.pl
Nie trąb, robię co mogę :papieros:
 
 
 
paff 



Dołączył: 09 Lis 2006
Posty: 560
Skąd: Bydgoszcz



Wysłany: Wto Gru 01, 2009 08:45   

jeeeaaaaa i dalej silniki z serii K po drobnych przeróbkach :D ten silnik jest powoli legenda, jest produkowany z grubsza w nie zmienionym stanie od 20 lat :D
_________________
820ti Coupe :-) raw power
 
 
kzrr 




Dołączył: 23 Lis 2008
Posty: 2078
Skąd: Brzeg Dolny

Rover 200

Wysłany: Wto Gru 01, 2009 09:10   

Rzeczywiscie auto wyglada jak wszystkie inne teraz, za duzo orginalnosci to ono w sobie nie ma. Szkoda ze MG idzie w tym kierunku tj. produkcja normalnych samochodów zamiast robić dalej fajne sportowe furki. :)
_________________
Bo fruwać jest generalnie nieroztropnie, więc nie pijcie przy otwartym oknie!
 
 
 
bociannielot 
Moderator




Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Wto Gru 01, 2009 13:11   

Może jak wyniki sprzedaży będą kiepskie to jakiś face lift szybko zrobią, ale na chwilę obecną na powrót marki(znanej z między innymi, ciekawego designu) takie coś to jak dla mnie stanowczo za mało. No i ten silnik... osobiście nie wierzę że silnik serii K w marce kojarzonej ze sportowymi autami może teraz powalać... to znaczy mogę się mylić może stosunek masy do mocy będzie bardzo korzystny i autko bedzię fruwać :wink: Pożyjemy zobaczymy...
 
 
 
sobrus 




Dołączył: 13 Lip 2009
Posty: 1522
Skąd: Lublin



Wysłany: Wto Gru 01, 2009 13:31   

Silnik K jest - pomijając HGF - jedną z najlepszych konstrukcji jakie do tej pory powstały.
Jego stosunek mocy do masy jest ponad dwukrotnie wyższy niz konkurencyjne konstrukcje a przy tym ma bardzo ładną charakterystyke.
To własnie dlatego był tak popularny w lekkich samochodach sportowych.

Jest na jakiejs stronie jego porównanie z VTEC, VVTI (chyba tak to sie nazywa) i S2000.
Może dziś cudo to juz nie jest ale w MG standardowo będzie silnik BAZUJĄCY na K-series to raz a po drugie turbo.

N-series 1.8 Turbo ma być podstawowym modelem.
wg wikipedii.
Wydaje mi sie ze może mieć spokojnie grubo ponad 200 koni. Jak sie postarają.

Ciekawe czy zrobią wersję 2.0 albo 2.2 tego silnika :D
2.2 VVC Turbo ... :D

edit: strona
http://www.sandsmuseum.co...gine/kingk.html
 
 
bociannielot 
Moderator




Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Wto Gru 01, 2009 14:03   

sobrus napisał/a:
Silnik K jest - pomijając HGF - jedną z najlepszych konstrukcji jakie do tej pory powstały.
Jego stosunek mocy do masy jest ponad dwukrotnie wyższy niz konkurencyjne konstrukcje a przy tym ma bardzo ładną charakterystyke.


Mi jednak chodziło o masę pojazdu - bo patrząc po rozmiarach 'kawałek' tego auta jest :wink: . No i brakuje diesel'a w ofercie - w dzisiejszych czasach to może być duży minus. Poza tym masz rację - silnik K poza HGF-em był udaną konstrukcja, mam nadzieję że poprawią w końcu tę jego przypadłość :wink: .
 
 
 
paff 



Dołączył: 09 Lis 2006
Posty: 560
Skąd: Bydgoszcz



Wysłany: Wto Gru 01, 2009 14:15   

silnik serii K byl dobry w latach '90 do aut o wadze 1000-1150kg jak R200 R400, chociaz juz w R400 silnik 1.4Si to byla lipa, do MG6 ktore pewnie bedzie wazyc poltorej tony to za malo, male silniki w duzych budach pala duzo.

no i niech nikt nie mowi ze silniki majaca 120-130KM z mizernym momentem 160Nm to jest cos. ta sa wejsciowe silniki w wiekszosci wspolczesnych samochodow, ktore montuje sie do najtanszej astry golfa czy innej meganki (oczywiscie w polsce sa dastepne tez wersje 75-90KM z wiadomych powodow) ;-)

znowu powstanie opinia o niezłych ale bardzo nietrwałych silnikach Rovera/MG bo pewnie taki bedzie los silnikow serii K wolnossacej i turbo :-)

przypomina to epopeje fiata125p/poloneza i czeskiej skodziny gdzie tez 20-30 lat wałkowano ten sam silnik lekko go modyfikujac....
_________________
820ti Coupe :-) raw power
 
 
maciej 
Klubowicz



Wielki Migrator


Dołączył: 18 Kwi 2002
Posty: 4536
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Sro Gru 02, 2009 10:48   

Cytat:
czeskiej skodziny gdzie tez 20-30 lat wałkowano ten sam silnik lekko go modyfikujac....

ZTCP to 40 lat. ;)

Od 1000 MB chyba z 1961 do Felicji 1.3 z 2002. :D
_________________
Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III) ;)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków :)
 
 
sobrus 




Dołączył: 13 Lip 2009
Posty: 1522
Skąd: Lublin



Wysłany: Sro Gru 02, 2009 12:41   

No i sie wydało - wersja 1.8 turbo bedzie miała ok 160 koni więc kicha.
_________________
:)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  


Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink