jeeeaaaaa i dalej silniki z serii K po drobnych przeróbkach ten silnik jest powoli legenda, jest produkowany z grubsza w nie zmienionym stanie od 20 lat
Rzeczywiscie auto wyglada jak wszystkie inne teraz, za duzo orginalnosci to ono w sobie nie ma. Szkoda ze MG idzie w tym kierunku tj. produkcja normalnych samochodów zamiast robić dalej fajne sportowe furki.
_________________ Bo fruwać jest generalnie nieroztropnie, więc nie pijcie przy otwartym oknie!
Może jak wyniki sprzedaży będą kiepskie to jakiś face lift szybko zrobią, ale na chwilę obecną na powrót marki(znanej z między innymi, ciekawego designu) takie coś to jak dla mnie stanowczo za mało. No i ten silnik... osobiście nie wierzę że silnik serii K w marce kojarzonej ze sportowymi autami może teraz powalać... to znaczy mogę się mylić może stosunek masy do mocy będzie bardzo korzystny i autko bedzię fruwać Pożyjemy zobaczymy...
Silnik K jest - pomijając HGF - jedną z najlepszych konstrukcji jakie do tej pory powstały.
Jego stosunek mocy do masy jest ponad dwukrotnie wyższy niz konkurencyjne konstrukcje a przy tym ma bardzo ładną charakterystyke.
To własnie dlatego był tak popularny w lekkich samochodach sportowych.
Jest na jakiejs stronie jego porównanie z VTEC, VVTI (chyba tak to sie nazywa) i S2000.
Może dziś cudo to juz nie jest ale w MG standardowo będzie silnik BAZUJĄCY na K-series to raz a po drugie turbo.
N-series 1.8 Turbo ma być podstawowym modelem.
wg wikipedii.
Wydaje mi sie ze może mieć spokojnie grubo ponad 200 koni. Jak sie postarają.
Ciekawe czy zrobią wersję 2.0 albo 2.2 tego silnika
2.2 VVC Turbo ...
Silnik K jest - pomijając HGF - jedną z najlepszych konstrukcji jakie do tej pory powstały.
Jego stosunek mocy do masy jest ponad dwukrotnie wyższy niz konkurencyjne konstrukcje a przy tym ma bardzo ładną charakterystyke.
Mi jednak chodziło o masę pojazdu - bo patrząc po rozmiarach 'kawałek' tego auta jest . No i brakuje diesel'a w ofercie - w dzisiejszych czasach to może być duży minus. Poza tym masz rację - silnik K poza HGF-em był udaną konstrukcja, mam nadzieję że poprawią w końcu tę jego przypadłość .
silnik serii K byl dobry w latach '90 do aut o wadze 1000-1150kg jak R200 R400, chociaz juz w R400 silnik 1.4Si to byla lipa, do MG6 ktore pewnie bedzie wazyc poltorej tony to za malo, male silniki w duzych budach pala duzo.
no i niech nikt nie mowi ze silniki majaca 120-130KM z mizernym momentem 160Nm to jest cos. ta sa wejsciowe silniki w wiekszosci wspolczesnych samochodow, ktore montuje sie do najtanszej astry golfa czy innej meganki (oczywiscie w polsce sa dastepne tez wersje 75-90KM z wiadomych powodow)
znowu powstanie opinia o niezłych ale bardzo nietrwałych silnikach Rovera/MG bo pewnie taki bedzie los silnikow serii K wolnossacej i turbo
przypomina to epopeje fiata125p/poloneza i czeskiej skodziny gdzie tez 20-30 lat wałkowano ten sam silnik lekko go modyfikujac....
czeskiej skodziny gdzie tez 20-30 lat wałkowano ten sam silnik lekko go modyfikujac....
ZTCP to 40 lat.
Od 1000 MB chyba z 1961 do Felicji 1.3 z 2002.
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum