Dodając energicznie gazu obroty czasem rosną podejrzanie szybko, po zmianie biegu na wyższy auto ewidentnie nie ciągnie od razu. Cóż pewnie ślizga się sprzęgło...
Poza tym nie mam żadnych problemów ze sprzęgłem.
Czy muszę wymienić całe sprzęgło, czy wystarczy jakaś część? Normalnie to bym się nie zastanawiał, ale auto za jakieś 3-5 lat pewnie się rozleci, więc wolałbym redukować zbędne koszty.
SPAMU¦
Wysłany: Sob Kwi 24, 2010 20:00 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
co prawda ja mam diesla ale miałem podobne zdarzenie.w moim przypadku zatarła sie łapa sprzęgła(nie chciało sie 80 zł wydać na osłone)obeszło sie bez kosztów ale byłem zmuszony wyciągać całą skrzynie.
Kupię komplet, jak tylko jakieś pieniądze wpłyną na konto. Zastanawiam się jednak nad wyborem producenta. TomaTeam ma jakieś bardzo tanie sprzęgło (SM801117 - 01190 600) ewentualnie widziałem gdzieś QUINTON HAZELL w przystępnej cenie. Spotkaliście się z czymś takim?
co prawda ja mam diesla ale miałem podobne zdarzenie.w moim przypadku zatarła sie łapa sprzęgła(nie chciało sie 80 zł wydać na osłone)obeszło sie bez kosztów ale byłem zmuszony wyciągać całą skrzynie.
o osłonie chroniącej silnik przed błotem.urwałem kiedyś na krawężniku nie chciało sie kupować nowej.z czasem piasek i woda zrobiło swoje łapa sprzęgła sie najnormalniej zatarła,i przez to po wcisnięciu pedalu sprzęgła to nie odbiło do konca i tarcz sie ślizgała po kole.
o osłonie chroniącej silnik przed błotem.urwałem kiedyś na krawężniku nie chciało sie kupować nowej.z czasem piasek i woda zrobiło swoje łapa sprzęgła sie najnormalniej zatarła,i przez to po wcisnięciu pedalu sprzęgła to nie odbiło do konca i tarcz sie ślizgała po kole.
No widzisz, ja mam osłonę a łapa i tak sie zatarła.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum