_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
maciej, i dlatego trzeba przyznać, że bezpieczniejsze są auta spawane w połowie, a nie z przyspawanym przodem
Co do srebrnego focusa to widać że nie robiony w Polsce, u nas miałby oporniki zamiast poduszek
Pozdrawiam łowców okazji
Oglądałem już kiedyś o tych Focusach. Niestety, oczy szeroko otwarte trzeba mieć wszędzie. Jedyny plus w tym felernym Focusie, jeśli można w ogóle tutaj mówić o jakichś plusach, to poduszki.. Tak jak wspomniał witgut, u nas poduszki by nie odpaliły, bo nie byłoby ich. Za to byłyby zaślepki i oporniki.. n/c. Dlatego ja dochodzę do wniosku, że naprawdę warto wydać te 200 zł. i prześwietlić auto w ASO lub na jakiejś innej stacji, godnej zaufania. Wiadomo, że niektórych rzeczy się nie zbada, ale zawsze wiemy więcej o samochodzie, wiemy co znajduje się pod spodem, czy było coś spawane, klejone, majstrowane etc., a tak bez sprawdzenia jedziemy w ciemno, klękniemy tylko przed autem i lookniemy co tam pod spodem, przejedziemy się i jeśli wydaje się, że jest okej - kupujemy, a po tygodniu lub dwóch okazuje się, że czeka nas jakiś poważniejszy wydatek..
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum