Forum Klubu ROVERki.pl :: [R400 2.0 Di 98r.] Spadek mocy
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: szoso
Pią Lis 19, 2010 10:10
[R400 2.0 Di 98r.] Spadek mocy
Autor Wiadomość
aadi 



Dołączył: 27 Lut 2010
Posty: 3
Skąd: Wrocław



Wysłany: Nie Sie 08, 2010 12:02   [R400 2.0 Di 98r.] Spadek mocy

Witajcie,

mam problem z moim R420. W pewnym momencie podczas jazdy stracił część mocy. Obroty na drugim biegu dochodziły do maksymalnie 3000-3100, na luzie do 3500.

Następnego dnia trochę mu się poprawiło, bo na 2 biegu zaczął dochodzić do około 4000 obrotów, przy czym do 3000-3500 idzie płynnie, potem zaczyna lekko przerywać. Do tego pojawia się problem z odpalaniem - raz odpala od razu (zarówno na zimnym jak i na ciepłym), innym razem trzeba kręcić kilka razy, a załapie dopiero jak pokręci się dłużej. Wcześniej odpalał bez problemu.

Innych objawów nie ma. Wszystkie płyny w aucie są, silnik się nie przegrzewa, żadne kontrolki nie świecą, nie ma wycieków.

Tydzień temu wymieniony był zawór przelotowy za pompą wtryskową. Stary się zacinał i paliwo nie wracało do baku, przez co pompa się przegrzewała. Nowy nie jest oryginalny.

Czy ktoś już spotkał się z podobnym problemem?
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Sie 08, 2010 12:02   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
gandzia1969 




Dołączył: 04 Mar 2010
Posty: 29
Skąd: swdn



Wysłany: Nie Sie 08, 2010 15:41   

wymień filtr paliwa powinno pomóc
 
 
tronsek 




Pomógł: 289 razy
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 3381
Skąd: Lubań

Rover 400

Wysłany: Nie Sie 08, 2010 15:52   

aadi napisał/a:
W pewnym momencie podczas jazdy stracił część mocy
Sprawdź szczelność węży od intercoolera, czy któryś nie jest pęknięty, przetarty itp.

aadi napisał/a:
Do tego pojawia się problem z odpalaniem - raz odpala od razu (zarówno na zimnym jak i na ciepłym), innym razem trzeba kręcić kilka razy, a załapie dopiero jak pokręci się dłużej. Wcześniej odpalał bez problemu.
Sprawdź "gruszkę" przed filtrem paliwa. Całkiem możliwe, że zaworek zwrotny w "gruszce" nie trzyma i paliwo cofa się do zbiornika. Spróbój przed odpaleniem podpompować "gruszką" paliwo. Powinno pomóc.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Jugol 



Pomógł: 116 razy
Dołączył: 05 Lis 2008
Posty: 2338



Wysłany: Nie Sie 08, 2010 19:41   

...jeżeli wszystkie w/w sprawy ogarniesz i dalej będzie problem, pozostanie Ci kąt wtrysku do sprawdzenia.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R400] Kontrolka Check Engine i spadek mocy
Mampel Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 17 Nie Lip 10, 2011 18:05
yacekg
Brak nowych postów [r45 gaz]spadek mocy
baton Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 0 Czw Lip 14, 2011 22:28
baton
Brak nowych postów [R420] Spadek mocy
SeevS Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 4 Sro Mar 04, 2009 16:49
SeevS
Brak nowych postów [Rover 400] szarpie - spadek mocy
Elumix Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 4 Sob Sie 16, 2014 16:38
Elumix
Brak nowych postów [Rover 420] Lekki spadek mocy
Patryk_420Di Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 3 Wto Cze 10, 2014 11:31
piter-t



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink