Typ: wszystkie Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: wszystkie
Po naprawie HGF płynu ubywa nadal. Ustalono, że płyn przedostaje się do 3 cylindra (rano 1cm płynu w cylindrze stwierdzono). Samochód pali oczywiście na 3 gary. Mechanik twierdzi, ze w takim razie musi być pęknięta głowica. Mówi, że do 3 cylindra tylko tak się może płyn dostać. Twierdzi, że do 1 lub 4 mógłby przez kolektor a do 3 nie. Czy ma rację?
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Wto Lis 23, 2010 14:34, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Sro Wrz 15, 2010 09:08 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
teoretycznie tak, a w praktyce oczywiście może być różnie.
Wymienić uszczelkę pod kolektorem nie zaszkodzi, bo to ani drogie, ani dużo roboty.
Winna może być zarówno pęknięta głowica jak i po prostu uszkodzona (źle założona) uszczelka pod głowicą, no i pęknięta tuleja, ale to chyba najmniej prawdopodobne...
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
Zwróć dokładną uwagę na kolektor ssący i jego uszczelkę. Miałem identyczną sytuację i winny okazał się kolektor a już wszystko wskazywało na pękniętą głowicę.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum