też mi sie tak wydaje
na klapie oznaczenia 620 a powinno być 623
dodatkowa anetna w 2 błotniku tylko po co?
rdza przy lampach tylnych ?zazwyczaj występuje na nadkolach ale to może przez to że był robiony
odklejona ramka wokół drążka zmiany biegów
podobno silniki 2,3 są średnio udane ale nie wiem ile w tym prawdy kolega Mayson sobie chwali i chyba najlepiej wie co i jak z 623
pozdrawiam
_________________ To ja Alex z chłopakami w ręku kierownica ,szosa przed nami...
Oprócz powyższych:
- prawa wycieraczka za wysoko
- przedni zderzak po prawej opuszczony (pierdółka)
- el. antena nie działa
- wychodzi już trochę rdzy
- brak klapki popielniczki
- brak plastikowej osłony złącza serwisowego przy prawej nodze pasażera
- wygląda, jakby cały panel środkowy był demontowany - ciekawe po co
Ja bym to auto sprawdził po prostu bardzo dokładnie, bo większość to pierdoły (o ile faktycznie ten tył nie dostał mocno)
Mazak napisał/a:
podobno silniki 2,3 są średnio udane ale nie wiem ile w tym prawdy kolega Mayson sobie chwali
Są średnio udane (ponoć jeśli chodzi o konstrukcję), ale wszystko zależy od poprzedniego właściciela. Nie tylko ja sobie chwaliłem 2,3 - Markzo i Maciej także
_________________ Lincoln Continental `77 *** M-B 320E *** M-B E500
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum