Mam ABS i 4 tarcze. Zregenerowałem sobie dziś oba tylne zaciski, bo już się zacinały i zjadały klocki błyskawicznie (nie odbijały, wywalały gumki). Teraz wyglądają i działają jak nowe (przynajmniej w teorii).
Mam jednak problem z odpowietrzeniem.
Odpowietrzylem tylko tyl i teraz mam bardzo miekki pedal - dopiero jak wcisne na max to cos hamuje, ale slabo. Przed wymiana bylo duzo lepiej, czyli cos mi sie nie powiodlo odpowietrzanie. Czy powinienem odpowietrzyc w takim razie wszystkie 4 kola?
Czy w naszych Roverach jest korektor sily hamowania w zaleznosci od obciazenia tylnej osi?
Znalazlem cos takiego, ze niby w jakichs golfach jest i innych:
Cytat:
SAMOCHODY TYPU KOMBI LUB POSIADAJĄCE PRZY BELCE TYLNEJ REGULOWANY KOREKTOR SIŁY HAMOWANIA KÓŁ TYLNYCH
W wypadku takich aut należy przed rozpoczęciem czynności odpowietrzania, w celu zapobieżenia słabemu przepływowi płynu hamulcowego na tył pojazdu:
- zdjąć cięgno biegnące od tylnej belki do korektora siły hamowania
- ustawić dźwignię korektora tak, jak jest ustawiona przy maksymalnym obciążeniu tylnej osi (umożliwiając tym samym maksymalny przepływ płynu hamulcowego przez korektor)
SPAMU¦
Wysłany: Pon Paź 11, 2010 17:37 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Czy w naszych Roverach jest korektor sily hamowania w zaleznosci od obciazenia tylnej osi?
Ja to znam tylko z ciężarówek, I sie odpowietrza wszystkie 4 kola a nie tylko tylna os:
zaczynasz od prawego kola przód potem lewe kolo tył, potem lewe kolo przód i znów prawe kolo tył Jak masz mieki pedał to się odpowietrza aż do skutku. gdzieś masz powietrze jeszcze
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum