Jest to mój ostatni post na Forum Roverki, ponieważ musiałem sprzedać mojego Roverka.
Zmieniłem pracę, dostałem samochód służowy i R416Si stał w garażu 2m-ce nie odpalany, nie było sensu aby stał dalej. Drugie nasze autko Xsara kombi wiernie służy żonie.
Zdążyłem przećwiczyć w R416Si wszystkie typowe bolączki 16K4F.
Niestety spore zużycie paliwa i wysokie ceny części zamiennych (np. łożyska SKF, amortyzatory KYB itd) zniechęciły mnie do tego modelu. Dodatkowo uciążliwym jest ciągłe zamawianie wysyłkowe części w Tomateam.
Chociaż szwagier ma 2.0 SD 86KM '98r 220 000km przebiegu i w zasadzie poza rozrządem, olejem, filtrami i hamulcami nie wymieniał nic, a przejechał w wariackim stylu już 30 000km w 1rok. Przy jego stylu nawet VW Golf II 1.8 GT i VW Passat B3 G60 2.0 wysiadał co tydzień - wiecznie coś się mu sypało.
W tym porównaniu R400 2.0 SD 86KM jest nie zawodny i "nie do zdarcia".
Ogólnie wspominam mojego R418Si '96r jako dobre i wytrzymałe auto.
Dzięki forum w szybki i profesjonalny sposób można zdiagnozować problem i znaleźć rozwiązanie - szacunek dla forumowiczów.
Pozdrawiam
Raffaele
SPAMU¦
Wysłany: Sob Gru 04, 2010 18:00 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum