Witam na forum jestem nowy i chcial bym przedstawić wam swojego roverka Jest to 400 z 2.0 Sdi (105km)w seri, mój jest nieco podkręcony na 146KM co w zupełności wystarcza przy tak lekkim aucie. Główne zmiany które wprowadziłem to :
-Gleba -45mm od serii Eibach fadern
-Progresywne zawieszenie
-Wszystkie szyby przyciemnione
-Przyciemnione światła i kierunkowskazy
-Xenon 8000k Philips
-Światła do jazdy dziennej w miejscu halogenów
-Zmienione podświetlenie wewnątrz
-Większość zarówek zmieniona na LED SMD
-Aluski czarny matt
-Oraz sporo innych duperelków
Ogólnie autko dość fajnie się prezentuje, ma przyzwoite osiągi i małe spalanie
Dzięki zmianie zawieszenia bardzo dobrze trzyma się w zakrętach, praktycznie się nie kładzie nawet przy znacznych prędkościach.
Czekam na wasze oceny oraz sugestie dotyczące auta.
Pomógł: 142 razy Dołączył: 19 Mar 2009 Posty: 3960 Skąd: Pieszyce
Wysłany: Sro Maj 09, 2012 09:50
ta kierunki w przednich lampach moim zdaniem nie pasują, no i fele też nie do końca (na pewno logo za bardzo rzuca się w oczy), poza tym fajnie że zawiecha poszła w parze z podniesieniem mocy i ogólnie szerokości życzyć . A jak spalanie po takich modyfikacjach
Jestem jestem juz poprawilem posta odwrotnie wbilem cyfry ma 146km nie 164
Zmiany polegały na zwiększeniu ciśnienia doładowania na 1,3Bar Podkęceniu dawki i zmianie elektroniki silnika coś tam grzebali przy jakiś mapach czy czymś nie znam sie na tym za specjalnie Na początku były problemy z czarnym kopciuchem z tyłu, znajomy polecił kupić nową turbine lub dać tą do regeneracji, doszedłem do wniosku ze kupie nową i udało mi sie okazyjne kupić nowego gareta. I problemy ustały, co do wydechu to jest całość przelotowa puszki zostawione dla niepoznaki podczas kontroli w środku idzie rura na przelot na obie końcówki co do alusów to choruje nad jakimiś ładnymi 17 oczywiście czarne w macie ale narazie brak funduszy
wieczorem jak bedzie chlodniej to zrobie foto jak para idzie
Tak, tylko dużo wody zagotuj żeby dużo tej pary było.
Przejadły mi się osoby, które mówią, że w samochodzie mają 200km, a potem okazuje sie, że leje sie z tego, potem z tamtego i wychodzi, że tak naprawde to nic nie było robione, a samochód jest niezadbany i usyfiony i gaszą się potem spryciarze.
Zrób lepiej zdjęcia układu od dołu oraz komory silnika, jeśli myle się to podaj adres na pw, wyśle piwko na przeprosiny.
Ładne autko, inne niż wszystkie. Z modów jedynie mi nie pasuje przyciemnienie wszystkich szyb, bo może i fajnie to wygląda, ale w nocy nic nie widać, a i przy pierwszej kontroli Policji masz z marszu zabrany dowód chyba, że na miejscu ściągniesz folię. No i ksenon w zwykłych lampach, w razie stłuczki, nawet nie z twojej winy to ty leżysz, jeżeli ktoś powie, że go oślepiłeś, albo sami się ich doszukają.
nie oślepia xenon jest uregulowany na cacy lada moment dojdą spryski do lamp i bede walczyl nad wstawieniem soczewek, co do szyb to nie ma problemu mialem juz dobre 5 kontroli i sie nie burzą o nie tyle ze chcą atest i homologacje od foli a to posiadam bo bylo to robione w autoryzowanym salonie Co do Nm to mam aktualnie 338.9Nm przy 2561 Rpm
Dzięki zmianie zawieszenia bardzo dobrze trzyma się w zakrętach, praktycznie się nie kładzie nawet przy znacznych prędkościach.
W to nie uwierzę
Ogólnie fajnie gdyby nie:
- kierunki przednich lamp
- białe napisy na oponach
Tak jak napisał Pływak kółka wyglądają bardzo średnio.
Co do mechaniki się nie wypowiem bo L-series to nie moja bajka.
Tak czy inaczej fajnie że jest kolejna osoba grzebiąca R400
_________________ R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
Ksenon możesz sobie mieć uregulowany, możesz mieć soczewki i spryskiwacze, ale brakuje jeszcze samopoziomowania, oraz najważniejszego, czyli homologacji na lampie. Co do szyb, to z tego co wiem to szyby z przodu muszą mieć chyba nie mniej niż 70% przepuszczalności światła (jak się mylę to poprawcie) i tyle mają szyby oryginalnie, tak jest w prawie i śmiem wątpić żeby atest, czy homologacja tu coś zmieniły. Tak czy inaczej, to twoje auto, twoje pieniądze i twoja odpowiedzialność, nic mi do tego. Co do auta, to tak jak powiedziałem, bardzo ładne i wyróżniające się.
PS: A mi kółka bardzo się podobają i jak to mówią "każdy ma swój gust, a o gustach się nie dyskutuje".
co do samopoziomowania to powiem wam ze jest to taka ściema że szok mam mrcedesa okulara z orginalnym xenonem i poolega to na tym ze nie ma tam przycisku regulacji wysokości świateł, tylko silniczki automatycznie regulują wysokość swiateł w zalznosci od tego ile mamy naładowane do bagażnika, działa to w momencie zapalenia świateł, później nic sie nie poziomuje a co do szyb to wiem wiem ze 70% ale jak zatrzymują do kontroli i widzą ze auto zadbane szyby porządnie zrobione nie oklejone w garażu byle jak to powiem wam ze nawet słowem sie nikt jeszcze nie odezwał a co do alusów to planuje jakieś 17 lub 18 na niskim kapciu lecz to wymaga kasy ale coś wykombinuje i oczywiście pójdą w czarny matt
To chyba masz masz coś nie tak z tym samopoziomowaniem w tym Mercedesie, bo kuzyn w Vectrze C, też ma oryginalne ksenony i samopozimowanie pracuje cały czas, reaguje nawet na najmniejsze górki i pagórki.
Jeszcze co do samych ksenonów, to oglądając angielskie programy zauważyłem, że tam dużo samochodów ma je wsadzodzone do zwykłych lamp, mało tego, w programie "Fani czterech kółek" (może ktoś ogląda) też sam mechanik wsadził ksenony do zwykłych lamp i jeszcze się tym chwalił sprzedając auto (chyba był to jakiś Lexus o ile się nie mylę), więc ciekawy jestem czy to jakaś samowolka tak jak u nas, czy poprostu tylko w Polsce mamy zawsze pod górkę jeżeli chodzi o udogodnienia.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum