Wysłany: Pon Lut 11, 2013 10:22 [polonez 1.4]zamiana kolektorów ssących na 414SLi jak wężyki
Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.4 16v Rok produkcji: 1995
Panowie potrzebna wasza pomoc , ale na wstepie opisze o co chodzi , w silniki 1,4 z poloneza z aluminiowym kolektorem ssącym zamieniłem owy kolektor na taki sam czyli tez aluminiowy tylko z rovera 414SLi jest to jego odbicie lustrzane i przepustnica wtedy w silniuku ustawionym wzdłużnie patrzy do tyłu i o to mi własnie chodziło tylko teraz potrzebuje waszej pomocy jak podłaczyc wężyki z podciśnienia
Patrzac na zdjecie drugie to:
nr1 łacze z nr 12
analogicznie bo jakoś mi tak pasuje nr 11 z nr 13
nr 8 i 9 pod przepustnice do nr 6 i 7
I teraz kto może niech napisze reszta i poprawi mnie jak się gdzieś pomyliłem
,dodam tylko że nie chce wymianiać kolektora na plastikowy
Na niebieski tez zaznaczyłem jeden wezyk który kompletnie nie wiem gdzie ma byc podłaczony ale podejrzewam że do nagrzewnic której jednak nie mam i nie bedzie wiec moge go zaślepić , prosze mnie poprawić jeśli sie myle
No na ostetnich dwóch zdjeciach jest zdjecie włąsnie kolektora polonezowskiego który ma 5 króćców waidomo do nr 5 podłanczam serwo
SPAMU¦
Wysłany: Pon Lut 11, 2013 10:22 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 35 razy Dołączył: 12 Paź 2012 Posty: 456 Skąd: Radom
Wysłany: Pon Lut 11, 2013 22:42
1 - odma z przepustnicy - do dużego króćca w pokrywce wałków
2 - podciśnienie z regulatora ciśnienia paliwa - do jakiegoś króćca w kolektorze
3 - przewód do czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym (MAP Sensor wewnątrz ECU) - podłączyć jak w 2
4,5 - zrób lepsze foto, bo nie widać co to
6,7 - podgrzewanie przepustnicy - połączyć z wężami 8,9
10 - to króciec podciśnienia do regulatora ciśnienia paliwa. Jest z tej strony, bo w Roverze oryginalnie listwa wtryskowa jest odwrotnie (wlot paliwa od strony kopułki), możesz dać dłuższy wężyk
11 - odma z kolektora ssącego - podłączyć do małego króćca w pokrywce wałków
12 - połączyć z 1
13 - połączyć z 11
To jest wąż powrotny z nagrzewnicy, pod kopułką znajduje się króciec z wężem zasilającym.
1 - podciśnienie do regulatora ciśnienia
2 - podciśnienie do MAP Sensora w ECU
3,4 - j/w
5 - podciśnienie do serwa (wspomaganie układu hamulcowego).
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum