Wysłany: Sro Maj 25, 2011 11:49 [R 600]problem przy hamowaniu
Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1998
Na poczatek jako nowy witam wszystkich serdecznie !(przepraszam ale brak polskich znakow)
Mam taki problem, podczas jazdy przy predkosci ok. 80 mil/h zaczyna mi drzec kierownica i ustepuje powyzej 90mil/h natomiast hamujac z tej predkosci mam wrazenie , ze zaraz urwie mi sie cale zawieszenie lub odpadnie ktores z kol, kierownica tak drzy i szarpie calym przodem, ze lepiej nie hamowac hm...
Czytalem troszke i mam pytanie czy to moze miec zwiazek ze swozniami dolnymi, nadmienie ,ze u mechanika sprawdzili cale zawieszenie i mowia wszystko ok. kazalem wymienic wszyskie gumy na drazku stabilizatora ale to nic nie dalo, dodatkowo jadac po nierownej nawierzchni wolno nawet slychac stukanie z prawej i lewej strony i jest to delikatnie odczuwalne na kierownicy nawet.
Czy to moga byc swoznie czy cos innego?
Ostatnio zmieniony przez jwaldi08 Sro Maj 25, 2011 12:37, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Sro Maj 25, 2011 11:49 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
kolego a tarczy hamulcowej nie masz krzywej?? sprawdzałeś? bo u mnie przy hamowaniu było odczuwalne bicie na kierownicy i teraz po wymianie jest wszystko juz w porzadku. Ale poczekamy co inni powiedzą, może sie lepiej znają.
jwaldi08, tarcze przód do przetoczenia, bądź wymiany...
Tarcze w R600/Accord cc7 są podatne na gięcie, wystarczy dobrze rozgrzać po czym zaliczyć kałużę i już prawdopodobieństwo wysokie.
[ Dodano: Sro Maj 25, 2011 13:44 ]
A felgi proste masz
Pomógł: 1 raz Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 21 Skąd: Słupsk
Wysłany: Czw Maj 26, 2011 19:59
Ja bym również polecił sprawdzić zaciski czy sie nie zapiekły!! Ponieważ mialem podobny problem. Ale również popieram opinnie kolegów co do tarcz. Ja w swoim za jednym razem wymieniłem tarcze (zimmermann polecam) oraz zregenerowałem zaciski i teraz wszystko śmiga cacy
dlugo to trwalo ale juz jest ok.
po pierwsze - zwracajcie na to uwage, ustalenie czy koncowka drazka kierowniczego ma luzy i klepie jak chol...a jest mozliwe tylko po wyjeciu z wachacza .
j/w sprawdzali mechanicy na najezdzie i na podnosniku i wszystko bylo suuuper a jednak nie tak do konca, koncowka drazka do wymiany.
po drugie - tylny prawy zacis chamulca zapieczony, prezes 87 gratuluje prosto w 10
po trzecie - szarpanie to wina przedniej dolnej poduszki silnika, teraz nie ma szarpania ani przy hamowaniu ani przy ruszaniu.
Dzieki wszystkim za cenne uwagi i pozdrawiam
po pierwsze - zwracajcie na to uwage, ustalenie czy koncowka drazka kierowniczego ma luzy i klepie jak chol...a jest mozliwe tylko po wyjeciu z wachacza .
Po wyjęciu z czego?
Co ma wahacz do końcówki drążka kierowniczego?
Chyba Ci chodzi o sworzeń wahacza.
wielkie sorki , martinez masz racje !
koncowka drazka kierowniczego nie wchodzi do wachacza tylko do .... ?
ale wymieniona byla wlasnie ta koncowka a nie swozen
a tak na marginesie podaje link dla tych , ktorzy maja problem z przyciskami do pilota w wersji dwu przyciskowej
Witam jako świeżak i od razu uderzam z problemem i odgrzewam starego kotleta
Honda Accord V gen, Coupe 2.2
Miałem problem z hamulcami - szybko się przegrzewały (piszczały i cykały) oraz delikatnie wibrowało (kierownica, trochę buda). Wymieniłem więc tarcze (TRW), klocki (ATE) i przy okazji łożysko tył.
Po odebraniu auta od mechanika czułem delikatne falowanie pedału hamulca, ale to chyba standard przy świeżych tarczach i klockach. Następnego dnia na trasie (ok 100 km/h) wcisnąłem DELIKATNIE pedał hamulca i zaczęło trzepać całą budą
Powrót do mechanika i działamy:
- tarcze proste
- zaciski ok,
- prowadnice niezatarte,
- powierzchnia styku tarcza/piasta czysta (wszystko robione na prasie)
- półosie proste,
- felgi przód wyprostowane,
- zmienione łożysko od strony która bardziej trzepała (dopiero tutaj trzeba było młotka żeby stare wywalić),
- poducha pod silnikiem obejrzana (delikatnie zmęczona, ale dostępna chyba tylko w ASO, więc na razie nie ruszam).
W trakcie jazdy żadnych wibracji nie ma. Po podniesieniu przodu auta i zakręceniu kółkami do większej prędkości - trzepie. Bez kół - cisza.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum