Biorac pod uwage rozklad masy i tylne zawieszenie w RF to szalu pewnie nie bedzie w prowadzeniu jednak sam swap jako swap ciekawy pomysl i czekam na final
_________________ Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
a do tego KV6 w takiej lekkiej budzie powinno sympatycznie latać
Oj, chyba 1.8VVC lepiej w tej budzie się spisuje, niż będzie KV6. Tak przynajmniej myślę. Wszystko wyjdzie zapewne w praniu , kiedy Ciufa ustawi się z jakimś 1.8VVC 160 KM.
[ Dodano: Czw Maj 10, 2012 14:45 ]
Remigiusz napisał/a:
1.8T idą na inne projekty
To wiem, ale Tomi_114 mógłby jeszcze taki jeden silniczek zapewne skołować.
VVC nie ma szans z KV6 sprawdzone nawet w ciezszym ZS.
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Bumelant [Usunięty]
Wysłany: Czw Maj 10, 2012 14:45
Na prostej będzie zapewnie szybciej, elastyczność lepsza, dźwięk silnika fajny. W zakręcie nie będzie to na pewno lepiej jeździło - nie ma takiej opcji.
skoro wagowo jest podobnie jak diesel to prowadzic tez sie bedzie oki nie zapominajcie, ze Ciufa nie ma ori zawaisu tylko porzadny gwint KW.
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Bumelant [Usunięty]
Wysłany: Czw Maj 10, 2012 14:52
Dla mnie diesel się nie prowadzi już fajnie Ale zobaczymy - tak czy siak oby to bezproblemowo odpaliło i nie sprawiało problemu. Czekam na dalszą relację. Zdaje się i tak Ciufa to raczej wyścigi spod świateł także nie ma to znaczenia. Pozdro!
Pomógł: 142 razy Dołączył: 19 Mar 2009 Posty: 3960 Skąd: Pieszyce
Wysłany: Czw Maj 10, 2012 15:06
Bumelant napisał/a:
Dla mnie diesel się nie prowadzi już fajnie
święta prawda - czuć ten ciężki silnik w zakrętach .
Pływak napisał/a:
Nawet najlepszy gwint nie zmieni faktu, ze w RF siedzi belka na tyle
Kolejna bardzo celna uwaga .
Nie mniej fajny projekt, powodzenia i czekamy na rezultaty .
Bumelant [Usunięty]
Wysłany: Czw Maj 10, 2012 15:10
Dobrze Pływak prawi Belka = qpa i nic tego nie zmieni - może być srylion koni pod maską, 10 rodzajów gwintu w tym aucie i tak prowadzi się jak się prowadzi i ciężko to przeskoczyć
Proszę pamiętać, że ja tego auta używam na co dzień na dojazd do pracy i na torze te auto będzie góra raz w roku
90% km te auto zrobi po DK88 a tam przewaga KV6 w porównaniu do VVC jest ogromna
Pomógł: 142 razy Dołączył: 19 Mar 2009 Posty: 3960 Skąd: Pieszyce
Wysłany: Czw Maj 10, 2012 20:02
Ciufa, spoko Twoje auto, lubisz je to je dłubiesz, projekt ciekawy . Nawet bardzo - powiedz mi jaka skrzynia tam idzie? Czasem nie taka jak w Tomcat turbo? może by tak szperę co by auto miało więcej trakcji przy tej mocy Tak tylko pytam .
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum