Forum Klubu ROVERki.pl :: MG ZR 180
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: greg-si
Sro Sie 15, 2012 09:35
MG ZR 180
Autor Wiadomość
7Tomi 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 17 Kwi 2013
Posty: 1139



Wysłany: Sro Maj 09, 2012 21:35   MG ZR 180

ZR 1.8 VVC --- ZR 2.5 kV6

Chwilke trwało kompletowanie wszystkiego. Teraz prace ruszą szybciej ;)

Dziś silniczek złożony i gotowy do włożenia:
- Uszczelka pompu oleju Land Rover
- Simering wału Land Rover
- rolka prowadząca paska
- Rolka napinająca paska Ruville
- Pasek rozrządu Gates
- Paski tylne Contitech
- Pompa wody SKF
- Filtr oleju MG Rover
_________________
Pozdrawiam
7Tomi
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Maj 09, 2012 21:35   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Raptile 




Pomógł: 73 razy
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 2710
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Sro Maj 09, 2012 21:38   

Posprzatajcie tam pod maską ;]
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Czw Maj 10, 2012 04:44   

bardzo mnie ciekawi jak to bedzie smigac :D
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Czw Maj 10, 2012 06:16   

hehe.. no postęp niesamowity :mrgreen: Jak w ogolę do tego silnika skrzynia przychodzi :roll:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Pływak 




Pomógł: 48 razy
Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Czw Maj 10, 2012 06:25   

Markzo napisał/a:
bardzo mnie ciekawi jak to bedzie smigac :D

Biorac pod uwage rozklad masy i tylne zawieszenie w RF to szalu pewnie nie bedzie w prowadzeniu jednak sam swap jako swap ciekawy pomysl i czekam na final :D
_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
 
 
leszczu 




Pomógł: 555 razy
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 8942
Skąd: Białystok

Rover 200

Wysłany: Czw Maj 10, 2012 12:24   

Pomysł ciekawy, ale nie lepiej było wpakować 1.8T ??
_________________
DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA, PROGRAMOWANIE PILOTA ROVER/MG
CZĘŚCI http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=75342
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Czw Maj 10, 2012 13:27   

leszczu, Nie :razz:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
leszczu 




Pomógł: 555 razy
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 8942
Skąd: Białystok

Rover 200

Wysłany: Czw Maj 10, 2012 13:37   

Cytat:
leszczu, Nie :razz:

Czemu ?? :mrgreen:
Ciufa Why ?? Czemu nie 1.8T ?? :razz:
_________________
DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA, PROGRAMOWANIE PILOTA ROVER/MG
CZĘŚCI http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=75342
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Czw Maj 10, 2012 13:40   

1.8T idą na inne projekty :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Czw Maj 10, 2012 13:41   

1.8T bez grubszej inwestycji nie podkręcisz więcej niz 180/190KM ;) a do tego KV6 w takiej lekkiej budzie powinno sympatycznie latać :D
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
leszczu 




Pomógł: 555 razy
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 8942
Skąd: Białystok

Rover 200

Wysłany: Czw Maj 10, 2012 13:45   

Markzo napisał/a:
a do tego KV6 w takiej lekkiej budzie powinno sympatycznie latać :D

Oj, chyba 1.8VVC lepiej w tej budzie się spisuje, niż będzie KV6. :grin: Tak przynajmniej myślę. Wszystko wyjdzie zapewne w praniu , kiedy Ciufa ustawi się z jakimś 1.8VVC 160 KM. :grin:

[ Dodano: Czw Maj 10, 2012 14:45 ]
Remigiusz napisał/a:
1.8T idą na inne projekty :wink:

To wiem, ale Tomi_114 mógłby jeszcze taki jeden silniczek zapewne skołować. :grin:
_________________
DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA, PROGRAMOWANIE PILOTA ROVER/MG
CZĘŚCI http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=75342
Ostatnio zmieniony przez leszczu Czw Maj 10, 2012 14:43, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Czw Maj 10, 2012 14:26   

VVC nie ma szans z KV6 ;) sprawdzone ;) nawet w ciezszym ZS.
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Bumelant
[Usunięty]






Wysłany: Czw Maj 10, 2012 14:45   

Na prostej będzie zapewnie szybciej, elastyczność lepsza, dźwięk silnika fajny. W zakręcie nie będzie to na pewno lepiej jeździło - nie ma takiej opcji.
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Czw Maj 10, 2012 14:50   

skoro wagowo jest podobnie jak diesel to prowadzic tez sie bedzie oki ;) nie zapominajcie, ze Ciufa nie ma ori zawaisu tylko porzadny gwint KW.
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Bumelant
[Usunięty]






Wysłany: Czw Maj 10, 2012 14:52   

Dla mnie diesel się nie prowadzi już fajnie :) Ale zobaczymy - tak czy siak oby to bezproblemowo odpaliło i nie sprawiało problemu. Czekam na dalszą relację. Zdaje się i tak Ciufa to raczej wyścigi spod świateł także nie ma to znaczenia. Pozdro!
 
 
Pływak 




Pomógł: 48 razy
Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Czw Maj 10, 2012 15:00   

Markzo napisał/a:
skoro wagowo jest podobnie jak diesel to prowadzic tez sie bedzie oki ;) nie zapominajcie, ze Ciufa nie ma ori zawaisu tylko porzadny gwint KW.

Nawet najlepszy gwint nie zmieni faktu, ze w RF siedzi belka na tyle ;)
_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Czw Maj 10, 2012 15:06   

Bumelant napisał/a:
Dla mnie diesel się nie prowadzi już fajnie
święta prawda - czuć ten ciężki silnik w zakrętach :ok: .
Pływak napisał/a:
Nawet najlepszy gwint nie zmieni faktu, ze w RF siedzi belka na tyle
Kolejna bardzo celna uwaga :ok: .
Nie mniej fajny projekt, powodzenia i czekamy na rezultaty :wink: .
 
 
 
Bumelant
[Usunięty]






Wysłany: Czw Maj 10, 2012 15:10   

Dobrze Pływak prawi :) Belka = qpa i nic tego nie zmieni - może być srylion koni pod maską, 10 rodzajów gwintu w tym aucie i tak prowadzi się jak się prowadzi i ciężko to przeskoczyć :mrgreen:
 
 
Ciufa 




Pomógł: 65 razy
Dołączył: 08 Gru 2007
Posty: 2012
Skąd: Piekary Śląskie



Wysłany: Czw Maj 10, 2012 19:16   

Proszę pamiętać, że ja tego auta używam na co dzień na dojazd do pracy i na torze te auto będzie góra raz w roku ;]
90% km te auto zrobi po DK88 a tam przewaga KV6 w porównaniu do VVC jest ogromna ;)
_________________
CHOCIAŻ W DOMU GŁÓD I NĘDZA, 6 CYLINDRÓW MNIE NAPĘDZA
http://www.youtube.com/user/ciufciaaaa
 
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Czw Maj 10, 2012 20:02   

Ciufa, spoko Twoje auto, lubisz je to je dłubiesz, projekt ciekawy :wink: . Nawet bardzo - powiedz mi jaka skrzynia tam idzie? Czasem nie taka jak w Tomcat turbo? może by tak szperę co by auto miało więcej trakcji przy tej mocy :wink: :arrow: Tak tylko pytam :wink: .
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  


Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink