1.8 i 1.8T to ta sama rodzina silników k16:
1.8 to zwykły silnik atmosferyczny
1.8 T to silnik z turbodoładowaniem
Nikt raczej nie ma doświadczenia w takim swapie, po drugie Rave (serwisówka) nie zawiera
silnika 1.8 Turbo dlatego dzieżko jest znaleźć i porównać ewentualne różnice, a główne to:
- obecność turbiny
- na pewno zmieniona magistrala olejowa o smarowanie turbiny
- inny dolot, możliwe że występuje intercooler powietrza (nie wiem)
- inna elektronika
- możliwy natrysk na denko tłoka oleju (nie wiem)
- chłodzenie turbiny poprzez obieg wodny silnika ( prawdopodobne)
hvil [Usunięty]
Wysłany: Pią Mar 02, 2012 21:20
Kamil79, inna kompresja, innne korbowody, tak chlodzenie turbo cieczą i interkuler są, <ten trójnik do wersji 1.8T z wyjsciem na plyn do turbo kosmicznie ciezko dostać, wszyscy poza tomim oferują zwykly bo nie kazdy ma 1.8T w katalogu>
Do tego inny wydech, bardziej koncowy taki jak w v'kach a poczatek to wiadomo kolektory przed i za turbo, kompy mają inne mapy a czy są inne nie wiem, na pewno przy turbo czujnik podcisnienia zamieniony jest na czujnik doładowania.
Nie będę zakładać nowego tematu wiec napisze tutaj.
Składam polowi graty potrzebne do zamontowania turbiny. Silnik to odprężone 18K4G które aktualnie stoi na elektryce poldoroverwej.
Poszukuje informacji jak jest rozwiązanie zasilanie pod serwa hamulcowego tak aby można je było za adaptować do swapa w poldonie i skąd pobierana jest woda chłodnicza na turbinę. jeśli posiadać jakieś zdjęcia będą bardzo pomocne.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum