Wysłany: Sro Paź 31, 2012 11:43 Rover Streetwise - mam nadzieję że nie powielam tematu:)
Witam! Jestem zupełnie nowy, ale oszalałem na punkcie samochodu Rover streetwise od kiedy go zobaczyłem i zapragnąłem go mieć
Szczególnie interesuje mnie jedna oferta (co prawda na allegro jest coraz mniej ogłoszeń sprzedaży tego modelu, zwłaszcza diesla prawie w ogóle nie ma):
Mam nadzieję że ktoś z forumowiczów zechce mi pomóc przy ocenie tego egzemplarza. Ogłoszenie wisi w necie parę tygodni, więc jeśli było już przerabiane a ja go nie znalazłem to przepraszam.
Z góry dziękuję za pomoc i odpowiedzi.
Pozdrawiam i liczę że z Waszą pomocą dołączę do grona Roverkowców
SPAMU¦
Wysłany: Sro Paź 31, 2012 11:43 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Dzięki, generalnie trochę podejrzany... Szkoda że tych streetwise'ów jest tak mało i nie ma z czego wybierać... ale generalnie mam jeszcze trochę czasu bo samochód potrzebuję na wiosnę, ale już chciałbym się roverkiem wozić
No a szkoda. Ciekawe ile jeszcze trzeba byłoby włożyć w ten samochód po zakupie. Raczej na pewno para opon na tył + komplet zimówek, boję się że coś niedobrego się jeszcze kryje w tym samochodzie skoro tak jest pieszczony i zbyt gorliwie reklamowany... Cóż, przyjdzie mi chyba poczekać i zimę przeczekać w moim 22-letnim golfie, o ile ją przeżyje
Pieszczony bo sprzedaje handlarz i chce sprzedać
Auto wygląda ok, trzeba zobaczyć czy dobrze pali, wszystko działa, niema rdzy ani podejrzanych fragmentów że były malowane itd.
Ja swojego też bez zimówek kupiłem więc poszło 330zł na felgi stalowe (nie chcę co zmianę pory roku jeździć na przekładkę opon) i gumy z bieżnikiem 8mm używki za 330zł kolejne. Więc komplet kuł z felgami 700zł wychodzi razem z ich założeniem u gumiarza.
Miałem walnięty skraplacz klimatyzacji co zapomniałem sprawdzić i się trochę w koszta wtopiłem (670zł) i gumy na wahaczach do wymiany (ale to grosze, jedna kosztuje z 10/20zł).
Po za tym wszystko ok, auto w idealnym stanie wewnątrz i dobrym na zewnątrz (są rysy), silnik pięknie pracuje.
Więc niema co skreślać samochodu, ja osobiście pojechał bym go zobaczyć.
Właśnie się zastanawiam bo to ok 200km więc źle nie jest, jak uda mi się znajomego mechanika namówić na wycieczkę, albo jak znajdę w tamtej okolicy jakąś stacje kontroli to się pewnie wybiorę. pozostaje jeszcze kwestia finansów ale i to pewnie się uda ogarnąć . Dzięki za pomoc w każdym razie
Jedno co rzuciło mi się w oczy to na wykończeniu jest ten długi (drogi) wąż od intercoolera. Kupiłem R200 z takim samym spuchniętym i pojeździłem ale jak sprzedałem to za chwile następnemu właścicielowi huknął.
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Koledzy forumowicze, a co sądzicie o tym egzemplarzu? http://otomoto.pl/rover-s...-C21627592.html tyle że w opisie właściciel twierdzi że to silnik 2.0 o mocy 136KM, były takie? bo nie słyszałem...
Może wtryski z SDi wstawił. Ten wąż co poprzednio też już zmęczony bo widać, że wypełnia całe miejsce w osłonie silnika a powinien tak jak ten drugi na fotce, mieć luz
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
A z tymi wężami to taki poważny problem? Ile kosztuje wymiana czegoś takiego? Przepraszam z góry za moje amatorskie pytania, ale golf dwa, którym do tej pory jeżdżę nie miał intercoolera
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Ciężka sprawa z wyborem... A mógłby mi ktoś doświadczony bardziej ode mnie odpowiedzieć mi na kilka pytań?
1. który silnik lepiej się będzie sprawował: 2.0 diesel czy 1.4 benzyna, ale docelowo - z racji oszczędności - z instalacją LPG? A jeśli chodzi o instalację to mam podpytania:
a) jak sprawują się silniki benzynowe w roverach po "zagazowaniu"?
b) ile kosztuje - orientacyjnie - założenie instalacji gazowej, i jaka byłaby godna polecenia (w sensie generacja, rodzaj, może firma? )
2. Może mi ktoś wyjaśnić czemu streetwise'y kosztują mniej więcej 150% ceny np MG ZR, rocznik 2005 diesel? Może ktoś ma dokładny opis modyfikacji streetwise względem klasycznej "25"?
Z góry dzięki za pomoc, na razie nie miałem czasu pooglądać na żywo egzemplarzy z ogłoszeń, ale jak się wybiorę to nie omieszkam zdać relacji.
który silnik lepiej się będzie sprawował: 2.0 diesel czy 1.4 benzyna, ale docelowo - z racji oszczędności - z instalacją LPG?
Z tych 2 silników mniej awaryjny jest diesel, jeśli o to pytasz. Dobór zależy od robionych przebiegów (dłuższe rozgrzewanie diesla, zwrot instalacji LPG) czy indywidualnych preferencji (moment obrotowy w dieslu, moc w benzynie).
gesiu40i4 napisał/a:
a) jak sprawują się silniki benzynowe w roverach po "zagazowaniu"?
Raczej dobrze, dużo zależy od zakładu, który zamontuje instalację.
gesiu40i4 napisał/a:
b) ile kosztuje - orientacyjnie - założenie instalacji gazowej
Licz 2000-2500 zł.
gesiu40i4 napisał/a:
2. Może mi ktoś wyjaśnić czemu streetwise'y kosztują mniej więcej 150% ceny np MG ZR, rocznik 2005 diesel?
Bo jest ich mniej, bo jest moda na SUV'y.
gesiu40i4 napisał/a:
Może ktoś ma dokładny opis modyfikacji streetwise względem klasycznej "25"?
Podwyższone zawieszenie, zderzaki, plastiki i relingi na nadwoziu, inna dolna część deski rozdzielczej i konsola tunelu środkowego, 2-os. tylna kanapa i parę innych drobiazgów.
brkzzz, dzięki za łopatologiczne wytłumaczenie sprawy nie wiem na co się zdecydować, tym bardziej że samych aut nie ma za dużo.
Obecnie jeżdżę samochodem "w gazie" ale to 22-letni golf więc nie ma co porównywać. Byłem nastawiony na diesla, bo podobno żywotniejsze silniki, jakoś wydaje mi się że są oszczędniejsze i lubię ten specyficzny dźwięk .
Tyle że jak oglądam ogłoszenia to górują modele trzydrzwiowe, a ja wolałbym pięcio, a tych widzę więcej w benzynie.
A może ktoś ma dane jaki jest prześwit w streetwise? bo nigdzie nie mogę znaleźć, jedyne dane, które znalazłem dotyczą modeli R25, o ile wyższy jest streetwise?
Jeszcze raz dzięki za pomoc
Pomógł: 142 razy Dołączył: 19 Mar 2009 Posty: 3960 Skąd: Pieszyce
Wysłany: Sob Lis 10, 2012 11:05
gesiu40i4, kupuj diesla k-seria jest podatna na uszczelki - z gazem na pewno nie mniej a wręcz przeciwnie a ten za wuja nie ma wtrysków z SDi tylko ktoś 100 wpisał zamiast do km to do kw i przeliczyło
[ Dodano: Sob Lis 10, 2012 11:05 ]
a co do rury to jak nie jest w jakimś padaka stanie to można połatać akcesoriami fmic'a
bociannielot, dzięki za radę, to mnie przekonuje do ropożerców niestety chyba będę musiał wstrzymać się z zakupem do wiosny ze względów finansowych, w każdym razie dzięki za pomoc, jak sprawa ruszy dalej to będę informował i na pewno się pochwalę zakupem
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum