Forum Klubu ROVERki.pl :: Sportowe zawieszenie MG ZR - TOR
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Sportowe zawieszenie MG ZR - TOR
Autor Wiadomość
camaro17 




Pomógł: 31 razy
Dołączył: 27 Maj 2008
Posty: 1320
Skąd: Pęgów

MG ZR

Wysłany: Nie Gru 01, 2013 11:50   Sportowe zawieszenie MG ZR - TOR

Witam drogie grono forumowiczów, mam takie do was pytanko, szukałem na forum ale nie było niczego podobne dlatego pytam.

Przymierzam się do kompleksowej zmiany zawieszenia w swoim MG ZR na nowy sezon 2014 , priorytet to typowy Time Attack . Zestawienie markowego amortyzatora gazowego najlepiej z regulacją twardości plus progresywna markowa sprężyna , to tego na 100% będą dwie rozpórki przednia i tylna .

Od razu uprzedzam stwierdzenia typu - szukaj zawieszenia gwintowanego - miałem już pobawiłem się i na razie mi odeszła chęć , do max położenia i powolnego toczenia się na co dzień jest OK ale na szybką jazdę odpada .

Założenie jest proste mam być znacznie lepiej niż na org zawieszeniu do użytkowania na co dzień + ostra jazda na torze , dlatego proszę was o jakieś propozycje i namiary gdzie można to coś nabyć .
Co do amortyzatorów zastanawiam się nad : KYB, Bilstein , Koni ,
Co do spręży to tylko : H&R, Koni

propozycje i linki gdzie można to nabyć mile widziane , temat chce potraktować jako zbiór wiedzy i informacji dla wszystkich którzy chcą poważnie podejść do sprawy sportowego zawieszenia R200/25 MG ZR

Pozdrawiam :)
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Gru 01, 2013 11:50   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Nie Gru 01, 2013 11:55   

Time Attack temat rzeka...
Chodzi głównie o nawierzchnię. Nie da się dobrać i zrobić jedno zawieszenie dobre na równy tor i na jakieś wyboje bardziej pod KJS.
Określ dokładnie czy to ma być do wszystkiego czy tylko pod równe pojeżdżawki.
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
flapjck1 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 1749
Skąd: Urzut/Nadarzyn



Wysłany: Nie Gru 01, 2013 14:23   

szukalbym w UK, spax. avo, gaz to sa lokalni producenci ktorzy ma roverach/mg zeby zjedli

z tego co sie orientuje to bilstein nie ma w ofercie amorka do 200/25/zr zerkopol pewnie na zamowienie by cos ogarnal ale beda koszty minimum 4 k za komplet
_________________
'99 r400 16k16 sedan JFR na czesci ( anglik ) pytac na priv :)
 
 
tuners 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 22 Sie 2010
Posty: 1277
Skąd: Kraków

MG ZR

Wysłany: Nie Gru 01, 2013 20:13   

Koni sport to amortyzatory z regulacją twardości zresztą one były w gwincie kw inox v2 który nabyłem
Sprężyny h&r to podobno mega beton więc mogą okazać się za twarde a niestety sporo producentow którzy mieli asortyment do zra skończył się naprodukowany asortyment a nowej partii się nie opłaca za mały rynek zbytu
Co do gasshock to chyba o gwint chodzi ale tej firmy to również beton jakich mało zresztą zapytaj kozika miał w angolu

Tak ps. Fajnie że zr jednak zostaje :-)
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
camaro17 




Pomógł: 31 razy
Dołączył: 27 Maj 2008
Posty: 1320
Skąd: Pęgów

MG ZR

Wysłany: Pon Gru 02, 2013 12:53   

Wczoraj zastanowiło mnie jedno, co zrobić jeżeli musimy wymienić np amortyzatory w swoich MG ZR ?? Bo na allegro nie znalazłem amortyzatorów do MG ZR , jedynie co to gazówki do R25 . I teraz pytanie czy można bez obaw montować gazówki od R25 do ZR-ki??

Nie będzie w tedy stał wyżej niż oryginał ??
 
 
 
leszczu 




Pomógł: 555 razy
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 8942
Skąd: Białystok

Rover 200

Wysłany: Pon Gru 02, 2013 13:07   

camaro17 napisał/a:
Nie będzie w tedy stał wyżej niż oryginał

Jeśli zostawisz swoje sprężyny to nie będzie, ale już w prowadzeniu to nie będzie to co oryginał.
_________________
DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA, PROGRAMOWANIE PILOTA ROVER/MG
CZĘŚCI http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=75342
 
 
tuners 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 22 Sie 2010
Posty: 1277
Skąd: Kraków

MG ZR

Wysłany: Pon Gru 02, 2013 13:24   

Tu jest druga sprawa poszukać musisz w katalogach firm z częściami i mają zapis przy niektórych amortyzatorach
Rover 25/200 wersja do samochodów ze sportowym zawieszeniem lub coś podobnego pisze :-)
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
camaro17 




Pomógł: 31 razy
Dołączył: 27 Maj 2008
Posty: 1320
Skąd: Pęgów

MG ZR

Wysłany: Pon Gru 02, 2013 13:34   

Widzicie i tu zaczynają się schody i zagwozdka , bo przecież kiedyś to musi nastąpić iż trzeba wymienić amortyzatory bo się najprościej w świecie skończą, ja akurat mam tak obecnie z tyłem , muszę wymienić komplet, dlatego męczę ten temat ...

Dlatego chce mieć jakieś info , bo może przemęczę jeszcze 2-3 mc i wymienię po prostu cały komplet przód i tył.
Chcę tylko ustalić czy mogę iść w sportowy amortyzator czy raczej w gazy amortyzator do R25 , jest też inna kwestia , gdyż może będzie możliwość wykonania zawieszenia gwintowanego na zamówienie na podstawie nowych amortyzatorów gazowych , ale to okaże się w ogóle są takie możliwości techniczne .
 
 
 
Strzemo 




Dołączył: 30 Maj 2013
Posty: 52

MG ZR

Wysłany: Sro Gru 11, 2013 14:38   

Więc tak, zasadniczo amortyzatorów nie da się dostać nigdzie w PL. Progresywne sprężyny w Polsce dostępne są Jamexy, Apexy i H&R. Wszystkie są na allegro, jeśli miałbyś się na jakieś decydować to albo Apex (620zł chyba) albo H&R (900, ale lepszych nie znajdziesz). Amortyzatorów można szukać tylko i wyłącznie w UK, ale zastanów się czy nie wrócić do gwintu, od nowego sezonu ja mam zamiar też bawić się na torach (rajdy nie dla mnie) i właśnie dlatego kupiłem od Ciebie gwint. Drugim powodem był skończone i pokrzywione amortyzatory.
Na pewno nie baw się w amortyzatory od r25, pamiętaj że mają parametry pod auto komfortowo-codzienne, zr jednak jest delikatnie sportową zabawką :)
Myślę że po regeneracji i utwardzeniu gwintu z tyłu u mnie będzie fajna żyletka torowa, a co do jeżdżenia na codzień wolę narzekać na nasze skurwiałe drogi niż na twardy zawias :D
+ Być może mógłbym załatwić namiar na chłopaka który jest w stanie ogarnąć zajebisty gwint od SPAXA do r25 z 23 stopniową regulacją i jakimiś innymi bajerami za 650 ziko sztuka. Ostatnio rozkminialiśmy z Markzo gewindę z r25 do zr i powinien pasować jak dedykowany. Gwint a amortyzatory to jednak delikatnie co innego.
 
 
camaro17 




Pomógł: 31 razy
Dołączył: 27 Maj 2008
Posty: 1320
Skąd: Pęgów

MG ZR

Wysłany: Sro Gru 11, 2013 20:26   

jest też inne rozwiązanie :) Cesław Customizer - wykona zawieszenie gwintowane na zamówienie w okolicy 1,200 zł jeżeli mu dostarczę nowe 4 szt amortyzatorów olejowych .....

jest to dosyć szybki i wygodne rozwiązanie , a zarazem indywidualne , gdyż ciężko szukać takiego drugiego zawieszenia :)
 
 
 
Strzemo 




Dołączył: 30 Maj 2013
Posty: 52

MG ZR

Wysłany: Czw Gru 12, 2013 01:50   

No jakieś rozwiązanie to jest, fajny patent w ogóle. Nie rozwiązuje to jedynie problemów innych parametrów amortyzatora z 25 do zr, o ile wysokość sobie dostosujesz to skok dalej inny :(
_________________
http://forum.roverki.eu/v...p=827485#827485
"What I want? Loving girlfriend and K20 under the hood"
 
 
scorpion 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 05 Mar 2011
Posty: 297
Skąd: kolbuszowa



Wysłany: Nie Gru 22, 2013 14:16   

a jak sie ma air ride do takich sportów ? moze w tym kierunku?
_________________
ekipa.rzeszow.pl
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R 200] zawieszenie sportowe
themartino Tuning mechaniczny 12 Pią Lut 27, 2009 00:03
Kozik
Brak nowych postów Sportowe zawieszenie a zima (?)
-40 mm a zima
smoku Tuning mechaniczny 47 Nie Lip 08, 2007 14:19
Brt
Brak nowych postów [R200] Sportowe zawieszenie
brzozuss Tuning mechaniczny 0 Pon Sty 02, 2012 20:36
brzozuss
Brak nowych postów [R200] Sportowe zawieszenie
brzozuss Tuning mechaniczny 11 Sro Sty 04, 2012 20:56
dobryziom
Brak nowych postów [R200 1,4 98r] Sportowe Zawieszenie a SZTYWNOSC :D
bula21 Tuning mechaniczny 203 Czw Maj 15, 2014 04:56
tuners



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink