Oglądałem dziś jeden egzemplarz, który chcę zamienić na swój obecny samochód. Auto mam sprawne i tego też oczekuję od MG. Trochę się jednak go lękam czytając po forach brytyjskich. Nawet na YT jest tutorial jak wymienić uszczelkę samemu
Wracając do rzeczy. Mankamenty opisywanego egzemplarza zauważone na szybko:
- Podczas odpalania czarny dymek z obu rur, potem nawet przy ruszaniu itp. brak
- Auto po odpaleniu lekko 'telepie' i mocno falują obroty - 300-1200rpm i po ok. 5 sekundach jest już dobrze
- Auto ma dobrą reakcję na gaz, brak innych objawów typu stuki, piski, zgrzyty
- Pedał gazu bardzo ciężko chodzi - ciężko płynnie ruszyć, a jeździłem już wieloma samochodami i nigdy tak nie miałem - wystarczy to jakoś nasmarować? wyregulować? Choć w sportowym aucie to powinno się go używać na zasadzie ON/OFF
- Kolejny mankament drzwi kierowcy - szyba luźno lata - w porównaniu z SLK którym jeździłem (no wiem, Mercedes, ale ten sam rocznik) to strach, że na zakręcie wyleci (oczywiście przesadzam, ale da się to jakoś wyregulować? Zamyka się całkiem ładnie, bez trzaskania
No i rdza - na tylnym błotniku, reszty za bardzo nie miałem okazji przejrzeć, bo warunki jakie są wszyscy wiemy. Ogólnie raczej zdrowa blacha, ognisko ok. 3cm. Jak z blachami w MG? Rdzewieją, czy nie martwić się i po prostu wyleczyć i zamalować?
Aha - no i jeszcze jedneo - zawieszenie. MG siedzi baaardzo nisko. Wiem, że jest pompowane. To chyba padło całkiem na ziemię, wrażenia jak z jazdy Polo 6N znajomego na gwintowanym zawieszeniu - trzęsie niemiłosiernie, ale amorki wydają się sprawne. Jak to podpompomwać? Gdzie kupić pompkę? Co jeśli nieszczelne? Drogo w naprawie?
To chyba na tyle pytań, jak sobie coś przypomnę od razu napiszę.
Jak ktoś ma uwagi jeszcze jak lepiej go przetestować to proszę o porady.
Teraz mam auto, które bez wahania robi 1000km (właśnie wróciłem z takiej trasy) i bez przygód dojedzie MG wystarczy, żeby po prostu 'nie padł' w nieoczekiwanym momencie. Wiadomo, sportowe auta mają swoje kaprysy, no ale też z umiarem
SPAMU¦
Wysłany: Sro Kwi 03, 2013 20:50 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
sprawdz czy jest maselko w zbiorniczku plynu chlodzacego taka zawiesina... koszta to nie wiem dokladnie bo jezdze dieslem ale cos kolo 1400zl? jesli chodzi o ciezko chodzacy pedal ja w r25 mam to samo wiec chyba bolaczka marki;p albo cos przesmarowac nie wiem. powiedz ile w ogole kosztuje to cudo bo sporo usterek ma;p jesli chodzi o rdze to te auto bierze rdza wiec naprawic i spokoj. Szybe to sobie sam ogarniesz tylko sprawdz czy przypadkiem ktos tam nie majstrowal zbytnio przy niej.... o zawieszeniu w sumie zbytnio sie nie wypowiem bo nie wiem jakie jest dokladnie w F-ce montowane ale moga byc walniete amory jak tak strasznie nisko juz siedzi no ale wiesz to mozna sobie gdybac napisz jaka cena za auto podnies je i wszystko dokladnie obadaj bo potem w serwisie portfel to odczuje
Cena za auto ciężka do ustalenia. Ogólnie chodzi konkretnie o zamianę. Mam dobrze wyposażone Audi w max opcji, a szukam po prostu jakiegoś sportowego cabrio na lato. Będę teraz mniej jeździł dlatego nie bardzo wiem za czym się rozglądać.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum