Wszystko zależy od tego, czy jest to kwestia naciągnięcia podłogi bagażnika i wymiany kilku elementów nadwozia, czy może w tym przypadku ucierpiały również sanki. Po zdjęciach się tego nie oceni, ale nie wygląda groźnie.
zastanawiam sie jeszcze za ile by sie opłacało go wziąć choćby dla silnika który wydaje mi się że jest ok, a w moim R by sie zdała wymiana, btw jak jest z przekladką na nowszy typ - kłopotliwe, czy sie wogóle nie da ?
Przecież on nie jest rozbity, żeby rozważać sam silnik. W takim stanie przyjeżdza dużo samochodów z zachodu do odklepania. Ale, jeśli masz miejsce na trzymanie gratów, to biorąc silnik i wyprzedając resztę na części, istnieje duże prawdopodobieństwo, że ten silnik wyjdzie gratis.
Co do przekładki, niestety nie znam odpowiedzi, ale myślę że różni się jedynie paroma pierdołami jak zbiorniczek chłodziwa, poduszki silnika, etc. Nie wiem czy stacyjkę z 25 dopasujesz.
a teraz pytanie do znawców blacharki - bedzie wymiana pasa i podłogi bagażnika - czy te rowery serii 25 mają takie same wymiary podłóg zarówno w 3D jak i 5D ?
no i klapa tylna - czy jest to obojętne że kupie klape z 3D do 5D i na odwrót ?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum