Witam serdecznie. Poniżej zamieszczam kilka zdjęć mojego uwielbionego Roverka. Wcześniej R45, w kwietniu przesiadłem się na upragnioną 75ke.
Silnik 2.0 CDT
Rok produkcji 2003
Wyposażenie dość bogate, choć nie pełne
Brak modyfikacji - czysta seria jedynie powiększona o felgi z amelinium 18" 225/45.
W planie:
- lifting lamp, który już się rozpoczął przez firmę TCM MC
- kompletne wygłuszenie auta + montaż nowych wooferów w drzwiach Focal/Hertz
Co dalej ? Muszę prześledzić całe forum i poszperać w waszych pomysłach
a więc tak do niedzieli dodam zdjęcia z przerobionymi lampami na soczewkowe z żaróweczkami Philips Diamond Vision - polecam efekt nieziemski !
Plan na przyszły tydzień to montaż audio:
1)nowa ramka + radio Pioneer DEH 1500UB, miałem i jego moc i ustawienia są rewelacyjne, podobno może wspołdziałać z seryjnym sterowaniem w kiero
2)Głośniki przód sprawdzone Hertz DSK 165.3 + nowe wysokotonówki
3)Głośniki tył Clarion SRE 1722S + nowe wysokotonówki
4)Wzmacniacz 4kanałowy 4x70RMS Hifonics Crunch GPX1000
5)Kompletne wygłuszenie drzwi i dodanie nowego okablowania!
Zdjęcia z montażu w przyszłym tygodniu. Proszę teraz o radę, czy głośniki zamontuje w oryginalnym koszu bez dodawania dystansów? Oczywiście podłoże pod to specjalny materiał tak, aby zniwelować wszelkie drgania itp
Jak z demontażem radia i boczków jakiś poradnik ? z góry dziękuje
Pomógł: 24 razy Dołączył: 14 Mar 2011 Posty: 891 Skąd: Grudziądz
Wysłany: Pią Wrz 20, 2013 21:16
Kasa313, głośniki bez problemu zamontujesz w koszach. Tweetery po drobnych przeróbkach tapiecerki weszły bez problemu .Najwiekszy problem to przeciągnięcie nowych kabli do drzwi gdyż są tam harmoszki i nic w nie nie wchodzi. Ja walczyłem dwa dni z tym cholerstwem. Wszystkie foty masz w linkach w moim podpisie .
Auto zostało sprowadzone przez kolegę z Francji rok temu, nie było chętnego przez to, że był za 15000zł do kupienia, na podkarpaciu średnia cena Rki75 to 9000zł ? szok... Mirek Handlarz robi swoje.
Jak najbardziej 2.0 CDT 115ps, po wgraniu nowych map w CarConnect Rzeszów, obecnie 140KM Moment znakomity i idzie jak bajka.
Felgi żadne MG ZT Jakieś no-name kupione za 1800zł z alledrogo R18 225/45 całkiem fajnie wygląda bo opona delikatnie za wąska na felgę.
Wyposażenie-kpl poduszek, kpl szyb luterterek, tempomat sterowanie z kierowcny, czujnik deszczu, lusterko fotochromatyczne ITP
Pomógł: 24 razy Dołączył: 14 Mar 2011 Posty: 891 Skąd: Grudziądz
Wysłany: Sob Wrz 21, 2013 19:54
Kasa313, Co do audio.
Przód Hertze Ok, ale pytanie czy często kogoś wozisz z tyłu, bo bez dobrego radia z procem nie ustawisz dobrze sceny. A w tym Pionku napewno tego nie ustawisz . Dlatego proponuję Ci troszkę zaoszczędzić na tylnych głośnikach i kupić coś tańszego np. Diory GDS 1607 i do całości zakupić kondek 1F. Spokojnie zmieścisz go gdzieś w bagażniku. Czemu kondek ? Ja dziś podłączyłem u siebie i mi ciary przeszły jak odpaliłem cały zestaw. Bass czyściutki a przy wiekszęj głośności dopiero na nim zauważyłem jakie są spadki napięcia na wzmacniaczu . Acha i te radyjko nie obsłuży naszego sterowania. Także czeka Cię zakup adaptera .
Powiem tak SZIT! No nic, na razie się w adeptarey itp nie bawię Na tyle mi nie zależy, bo ? Ja tam nie siedzę także idą tam Clariony, na razie Hertze DSK na przód, przed wakacjami zrobimy HSK o ile się nie myle. Na zimę wolę kasę na deske ładować
szpynior, podeślesz fotke jak montowałeś ten "kondek"? Jak to zrobić? Podeślesz coś z allegro co proponujesz kupić?
Pomógł: 24 razy Dołączył: 14 Mar 2011 Posty: 891 Skąd: Grudziądz
Wysłany: Nie Wrz 22, 2013 08:26
Sprawa montażu jest prosta. Plus z aku do plusa kondka i minus do minusa. Od kondka ciagniesz plus i minus do wzmaka i tyle. Tylko pierw trzeba kondensator naładować. Ale to też prosta sprawa. Trzeba pamiętać aby przewód plusowy pomiędzy wzmacniaczem a kondensatorem był jak najkrótszy. Ja kupiłem Phantoma za 129 z wysyłką. Również kable tu są ważne minimum 15 mm. Można mniejsze 10 mm ale nie ma dużej różnicy w cenie. Ja robiłem właśnie w takiej konfiguracji przód tył bez suba ale z dobrym okablowaniem jednostką sterującą i wzmakiem. Efekt dla mnie jest powalający.
Pomógł: 24 razy Dołączył: 14 Mar 2011 Posty: 891 Skąd: Grudziądz
Wysłany: Nie Wrz 22, 2013 09:19
Kasa313 napisał/a:
Dużo czytałem i piszą o kondka przy subwooferach, czy przy samych wooferach w drzwiach warto to montowac?
Koszt niewielki a jakość dźwięku przy uderzeniu basu większa. Małym zabiegiem polepszysz akustykę . Ja dążyłem do wysokiej jakości dźwięku gdyż zawsze czegoś mi brakowało . Ale to oczywiście zależy od funduszy. Na początku miałem dobre radio plus wygłuszenie. Obecnie jak widać . Ale jak już robisz instalację nową to warto pomysleć nad czymś lepszym.
Świetnie się sprawowało i sterowanie z kiery działało . Tu stan jest średni ale cena za to dobra .
Możesz również podłączyć pierw nowe radio i sprawdzić czy jakość Ci odpowiada gdyż całkiem inaczej one zagrają z dobrym radiem. Wielu osobom takie rozwiązanie wystaczyło .
szpynior, Kupiłem do porzedniego R45 który ma 4xHertz DSK + subwoofer w bagażniku 350RSM Hertza to Radyjko Pioneera za 199zł na allegro. Powiem Ci, że tak rewelacyjnej gry dawno nie miałem. Mnóstwo ustawień i samo w Sobie było mega mocne. Zobaczymy jak to będzie szło. Od wtorku rozpoczynam montaż także będę dawał znać co i jak
[ Dodano: Pią Wrz 27, 2013 16:10 ]
Niestety poddałem się ! Całe auto bez nowych kabli i wzmacniacza.
Głośniki na razie zostawiam pod samym radiem. Drzwi wygłuszone, głośniki zamontowane, boczki pozakładane. Galimatiasów 3 miliony, ściągnąć założyć klamki, matko jedyna :DDDDD
Pytanie do Was koledzy !
Czy fotele kubełkowe półskórzane z R45 (te czarno niebieskI) będą bez żadnych przeróbek pasowały do R75? Jak z kanapą?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum