Wysłany: Pon Sie 15, 2016 21:28 [MG ZR] Problem z pilotem
Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2005
Od jakiegoś czasu, żeby otworzyć swój samochód muszę bardzo blisko niego podejść i długo trzymać przycisk otwierania. Wcześniej już był problem z zasięgiem, ale nie aż taki! Baterie niedawno w pilocie wymieniałam, więc raczej nie to jest problemem.
Dodatkowo, raz na pięć razy nie mogę odpalić samochodu, bo wyje. Immobilizer? Coś nie łapie? Jest na to rada?
Liczę na Was, bo niedługo to w ogóle nie odpalę samochodu, a co gorsza nawet do niego nie wsiądę...
SPAMU¦
Wysłany: Pon Sie 15, 2016 21:28 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Jeśli przekręcasz kluczyk i samochód pika (nie włącza się alarm) to nie wykrywa pilota i IMMO blokuje.
Wtedy proponuje rozebrać pilot, wyjąć płytkę PCB i zrobić zdjęcie dobrej jakości z obydwu stron a następnie tutaj zamieścić.
Postaram się ją przejrzeć i wskazać czy coś jest nie tak.
Nie włącza się alarm, załączam zdjęcia płytki. Z otwieraniem niestety jest coraz gorzej.. Łapie za 10 razem, przy czym bagażnik bez problemu za każdym razem reaguje..
Nie włącza się alarm, załączam zdjęcia płytki. Z otwieraniem niestety jest coraz gorzej.. Łapie za 10 razem, przy czym bagażnik bez problemu za każdym razem reaguje..
.W drugim pilocie masz to samo?.Luty wyglądają ok.,można by jeszcze pod lupą obejrzeć dokładniej ,lub poprosić elektronika o przejrzenie i sprawdzenie switcha bo to albo on lub guma która go przyciska wyrobiona.Spróbuj złożyć pilot bez gumy i czymś plastykowym nacisnąć switch.
Niestety nie mam drugiego pilota. Ale jak rozebrałam ten to oczyściłam go z kurzu delikatnie i łapie lepiej otwieranie, przynajmniej na razie. Faktycznie może to być też kwestia tej gumki ...
A co do immo to nie miałam okazji dużo razy odpalać samochodu, ale wczoraj za każdym razem samochód odpalał. Może odbiornik się psuć i czasem nie łapać? Można to jakoś sprawdzić inaczej?
Trochę gorzej że to pilot jajo.
Micro switche nie mają nic do odpalania.
Jak już otworzyłaś samochód i przekręcasz zapłon i piszczy w taki sposób
https://www.youtube.com/watch?v=4l33yUsr5Cw
to znaczy że pętla w stacyjce nie widzi transpondera.
Nie masz drugiego kompletu ? Jeśli tamten działa cały czas to wina pierwszego pilota natomiast jakby oba zachowywały się tak samo to SCU kończy życie.
Przyciski już ktoś wymieniał, w oryginale miały większą powierzchnię styku przycisku z gumowym kapslem.
Jedno ważne pytanie doKINIA, mianowicie od strony baterii na płytce jest takie złote okrągłe pole. Czy jest w nim już głębokie wytarcie i nie widać już metalu? Jeśli tak to w tym miejscu mogą być problemy ze stykiem baterii.
Dodatkowo z tyłu płytki PCB masz taką blaszkę z 3 nóżkami które dotykają baterii, lekko odegnij je aby lepiej baterię dociskały. Dodatkowo wyciągnij tą blaszkę z PCB i włóż jeszcze raz (przetrze się kontakt tej blaszki z PCB, z czasem mogła zajść tam reakcja elektro-chemiczna).
Przyciski miernikiem na opcji "sprawdzania ciągłości" można przetestować.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum