Wysłany: Wto Lip 08, 2014 06:35 [R75] Problem z centralką
Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1999
Witam. Mój problem polega na tym, że nie moge otworzyć przednich drzwi z pilota ani z kluczyka. Po naciśnięciu pilota za drugim razem otwierają mi się tylko drzwi tylnie a przód muszę otwierać od środka. Pytania są następujące; Czy konieczna jest wymiana obu zamków przednich czy tylko tego od kierowcy? Czy da się coś z tym zrobić, obejść kupno nowego zamka? Dodam, że jeśli chodzi o zamknięcie, to z pilota zamykają sie wszystkie drzwi bez najmniejszego problemu.
SPAMU¦
Wysłany: Wto Lip 08, 2014 06:35 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Można kupić zamki z anglika i przełożyć silniczki otwierające, bo jak piszesz zamykające działają, no i trzeba się zainteresować cięgnem w drzwiach kierowcy bo kluczykiem zawsze powinno otwierać/zamykać bez względu na stan silniczków czy zasilania w aucie.
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Przecież to jest problem, który na tym forum przewinął się kilkanaście razy.
Użyj funkcji szukaj i dopasuj do swojego problemu.
Zamki są od siebie niezależne (chociaż ten w drzwiach kierowcy może pełnić funkcję mastera w pewnych okolicznościach). Konfiguracja auta może działać tak, że za pierwszym razem otwierają się drzwi kierowcy, za drugim razem pozostałe. Jeśli nie działa za pierwszym razem zamek kierowcy, a za drugim i kolejnymi razami nie podnosi się zamek pasażera z przodu, oznacza to, że musisz swoje zamki reanimować. Jeśli masz zamek europejski w swoim samochodzie, polecam Ci kupić zamek od anglika i przełożyć same silniczki (opis także znajdziesz tutaj). Zachowasz w ten sposób możliwość otwierania auta z kluczyka. Dobra sprawa jak się spali bezpiecznik lub/i popsuje Ci się zdalne otwieranie auta.
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
W każdym zamku są dwa silniczki, jeden od otwierania, drugi od zamykania.
Miałem podobnie jak ty: nie działało otwieranie z pilota ale zamykał bez problemu.
Możesz kupić jakiś zamek np. na allegro i przełożyć w całości lub wymienić silniczek - opisy są na forum. Zamek koszt ok. 50 zł używka
Owszem Marku, były już posty z taką tematyką jednakże chciałem spytać o ten przypadek, każdy jest jednak troszke inny i może istnieje możliwość innego działania. Dzięki panowie za odpowiedzi
Pomógł: 591 razy Dołączył: 14 Sty 2009 Posty: 4888
Wysłany: Wto Lip 08, 2014 15:25
sknerko pisze: '' przełożyć silniczki otwierające, bo jak piszesz zamykające działają, ''
Dawidovs napisał/a:
W każdym zamku są dwa silniczki, jeden od otwierania, drugi od zamykania.
koledzy , nie jest tak. T o , że są dwa silniki w zamku nie znaczy , że jeden jest do otwierania a drugi do zamykania. Każdy może pracować w obu kierunkach i jeden zamyka i otwiera w funkcji tzw. CDL ( blokowanie ) , a drugi służy do zamykania i otwierania c a ł k o w i t e g o w funkcji tzw. superlock.
Dodano: Wto Lip 08, 2014 16:25[/i] ][/size]
Dawidson napisał/a:
Dodam, że jeśli chodzi o zamknięcie, to z pilota zamykają sie wszystkie drzwi bez najmniejszego problemu.
Dawidson, czyli wszystkie silniczki od zamknięcia całkowitego są sprawne , niesprawne są od zamknięcia wstępnego ( na kluczyk 1x) i może być coś nie tak z cięgnem w zamku kierowcy jak pisze sknerko,
SeniorA czyli jak zwał tak zwal, jeden z silniczków w obu zamkach jest martwy, w obu ten sam. Mam to samo w Freelanderze na drzwiach pasażera ale jakoś żyje z tym juz długo.
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Pomógł: 591 razy Dołączył: 14 Sty 2009 Posty: 4888
Wysłany: Sro Lip 09, 2014 12:09
sknerko napisał/a:
SeniorA czyli jak zwał tak zwal, jeden z silniczków w obu zamkach jest martwy,
nie wiem czy silnik jest martwy , ale nie działa bo nie odblokowuje drzwi . Tak, to te same silniki ( tzw. motor CDL ) w zamkach nie odblokowują drzwi.
[ Dodano: Sro Lip 09, 2014 13:09 ]
Dawidson napisał/a:
Pytania są następujące; Czy konieczna jest wymiana obu zamków przednich czy tylko tego od kierowcy
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum