Pomógł: 24 razy Dołączył: 14 Mar 2011 Posty: 891 Skąd: Grudziądz
Wysłany: Nie Kwi 27, 2014 15:12 szpynior [MG ZT-T]
Jak większość wie auto już sporo czasu w klubie, prędzej jeździł nim emes. Jako iż rodzina się powiększa nastała spontaniczna decyzja zakupu MG. Całodniowa wyprawa do Wrocławia i auto zakupione. Wrażenia oczywiście pozytywne w szczególności na autostradzie gdzie czuć więcej mocy Jedyny minus - spalanie, jakby nie było 2,5 L robi swoje i trzeba często tankować
Oczywiście jak każdy użytkownik każdy ma swoje plany :
- wymiana tłumika - założyłem Asmet- w zasadzie jestem zadowolony ale oczywiście jak się trafi coś ciekawego to będzie wymiana
-korekta lakieru/ car detailing - doprowadzenie alcantry do porządku, renowacja skóry
- auto posiada dobre CA lecz do wymiany będzie już niebawem jednostka sterująca - obecnie JVC-KW AVX830. Kawał dobrej stacji, lecz wymiana idzie na stację z androidem.
- subwoofer w skrzynię w koło
- przegląd głośników i ich możliwa wymiana
To obecnie z rzeczy drobnych
Z mechaniki
- dolot K&N tu zastanawiam się jeszcze czy wkładka czy cały dolot
- wymiana świeczek, przewodów zapłonowych, filtrów itp.
- nabicie i odgrzybienie klimy
- zawias w poliuretan
Obecnie jak widać nie ma żadnych uszkodzeń czy pilnych wymian .
Autko na chwilę obecną wygląda tak
SPAMU¦
Wysłany: Nie Kwi 27, 2014 15:12 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
dj_darco, Od poliuretanów głośno? A co ma piernik do wiatraka?
no niestety w moim poprzednim samochodzie miało. Było twardo ale poliuretany zrobiły jeszcze bardziej twardo cały środek samochodu trzeszczał dosłownie każdy plastik
Temat dodałem do ulubionych i z przyjemnością będę śledził zmiany.
Po planowanych opisanych zmian w CA jestem ciekawy efektu przeglądu głośników. Jakie głośniki rozważasz do wstawienia zamiast tych, które są obecnie?
Poliuretany - zapewne będzie tyle samo głosów "za" jak i "przeciw" więc ja swoją opinię pominę w tym zakresie A jaka ona jest? Taka, jaka poduszka ("guma" w "8") poszła pod silnik przed sprzedażą
A na koniec, pozostaje mi jedynie życzyć udanego "wyprowadzania" domowego budżetu na rzecz MG Bo pomysłów na zmiany to masz chyba wystarczającą ilość
No właśnie też tak się doczytałem iz sprawdzają się na samej górze. A dół siada.
przy v6 na hamowni wyszło, że zabierał w całym zakresie a mialem dedykowany dolot pipercross viper do tego przelotowy wydech 2,5cala (wszystko wg instrukcji anglików) wynik: -10KM do seri
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
no niestety w moim poprzednim samochodzie miało. Było twardo ale poliuretany zrobiły jeszcze bardziej twardo cały środek samochodu trzeszczał dosłownie każdy plastik
No to to chyba nie wina poliuretanów a zmęczonego wnętrza.
_________________ R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
no niestety w moim poprzednim samochodzie miało. Było twardo ale poliuretany zrobiły jeszcze bardziej twardo cały środek samochodu trzeszczał dosłownie każdy plastik
No to to chyba nie wina poliuretanów a zmęczonego wnętrza.
Bezpośrednio nie ale utwardzone zawieszenie przyspiesza ten proces. Zwłaszcza kiedy drogi lokalne wyglądają jak ser szwajcarski przynajmniej krajówki wyglądają w miarę... znaczy się powiedzmy że w miarę
Pomógł: 24 razy Dołączył: 14 Mar 2011 Posty: 891 Skąd: Grudziądz
Wysłany: Pią Maj 02, 2014 07:46
Ja mam do pracy 2 km po prostej drodze. W dodatku w 90% poruszam sie po autostradach. Także dziur nie mam po drodze za duzo. Wczoraj pod Łodzią zostawiłem osłonę dolną silnika która podczas szybkiej jazdy stracila jeden zaczep i poslizgala sie po autostradzie.
Rowniez nie oplaca sie wolno jezdzic. Spalanie miasto 14 l, spalanie autostrada 180 14 l
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum