|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Chcę kupić ROVERka - Chcę kupić Rover 45. Potrzebuję pomocy.
Kasik - Pon Gru 09, 2013 20:29 Temat postu: Chcę kupić Rover 45. Potrzebuję pomocy. Dzień dobry.
Planuję kupno samochodu. Zainteresowałam się Roverami i oglądałam dziś ładny model 45 rok 2000.
W "sprawdzajce" VIN wyskoczyły mi informacje o modelu, pojemności itp. Tak ma to wyglądać czy czegoś brakuje? Podobno powinna wyskoczyć historia samochodu....
Nie znam sie zupełnie więc będę wdzięczna za pomoc.
Nie mogę wkleić linku z ogłoszeniem a zrzuty z ekranu przy ogłoszeniu z tablica pl są problemowe bo musi ich byc kilka
Będę wdzięczna za podpowiedź czy wybierać się z tym samochodem do mechanika na sprawdzenie czy też dać sobie spokój.
KasiaChcę kupić Rover 45
Pawkaz - Pon Gru 09, 2013 22:07
Wyszukiwarka VIN dobrze pokazała.Ona nie pokazuje historii samochodu tylko dane techniczne.
Kasik - Wto Gru 10, 2013 10:47
Dzięki.
Jutro jestem umówiona z mechanikiem(polecanym na forum) zobaczymy co powie.
polofix - Wto Gru 10, 2013 11:32
Kasik napisał/a: | Dzięki.
Jutro jestem umówiona z mechanikiem(polecanym na forum) zobaczymy co powie. |
Jaka jest cena?
Ciekawa propozycja. Ma gaz i po zrobionej uszczelce pod głowicą.
Kasik - Wto Gru 10, 2013 12:56
Ma wymienioną nie tylko uszczelkę ale całą głowicę (okazała się pęknięta) naprawa w lipcu br.
Właśnie odnośnie tej głowicy znajomi mi "jęczą za uszami".
Generalnie zaczęli jęczeć jak tylko wspomniałam o chęci kupna samochodu tej marki....
Nie ma ani jedej osoby która by mi nie odradzała,ale to co czytam od 4 dni na necie przeczy wszystkiemu co mi opowiadają
Cena jest 8200 do negocjacji.
bociannielot - Wto Gru 10, 2013 14:18
Kasik, za tę kasę to bym nie brał, nie bo - kasa duża jak na rok a przy naprawie hgf nigdy nie wiesz czy ktos gdzies nie chcial oszczędzic i czy potem na Tobie się to nie zemści, no chyba że sprzedający zejdzie Ci dużo z ceny .
Kasik - Wto Gru 10, 2013 14:26
Dużo to znaczy ile?
Będziemy rozmawiać, człowiek sympatyczny.