Forum Klubu ROVERki.pl :: [R416] Rozrząd - Uszczelniacze
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: kasjopea
Czw Lis 18, 2010 16:47
[R416] Rozrząd - Uszczelniacze
Autor Wiadomość
String 




Pomógł: 27 razy
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 638
Skąd: Zielona Góra



Wysłany: Sro Kwi 25, 2007 09:08   

tak czytam, czytam i się zastanawiam, czy uszczelniacze rozrządu też trzeba koniecznie wymienić? A jeśli tak, to które to są (i ile sztuk) do mojego silnika? :oops:
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Kwi 25, 2007 09:08   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
jerzu 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 250
Skąd: Łódź



Wysłany: Sro Kwi 25, 2007 09:09   

Czyli mogę spokojnie zaoszczędzić? :)
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
giewu 




Pomógł: 203 razy
Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 1907
Skąd: Łódź



Wysłany: Sro Kwi 25, 2007 09:09   

jerzu napisał/a:
Ja się podłącze z pytanie. Spytałem się w tomateam o komplet do wymiany rozrządu i podano mi jeszcze żeby kupić uszczelniacz wału korbowego. Czy jest to konieczne? Nie ukrywam że chce oszczędzać :)

jak piter 34 przed chwilą napomknął nie jest to konieczne, ja w swoim 214 robiąc rozrząd uszczelniaczy nie wymieniałem gdyż były suchusieńkie o czym to właśnie wspomniał mi mój mechanik ... no i parę złotych urwałem dzięki temu :mrgreen:
_________________
zanim się wygłupisz polecam: nasza strona główna, techniczny FAQ, forumowa szukajka, punkty pomógł ...
 
 
 
String 




Pomógł: 27 razy
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 638
Skąd: Zielona Góra



Wysłany: Sro Kwi 25, 2007 09:16   

No tak ale się nie pytam o uszczelniacz wału korbowego, tylko o uszczelniacz wałka rozrządu do mojego silniczka, bo kupiłem TEN komplet i myślałem, ze to koniec zakupów w tym temacie - i zaczynam się niepokoić, że to nie koniec wydatków :mrgreen:
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Lechos 




Pomógł: 297 razy
Dołączył: 24 Mar 2007
Posty: 1792



Wysłany: Sro Kwi 25, 2007 09:20   

Chwila bo czegos nie jarze. Rozpisujecie sie, ze przy wymianie rozrzadu bezwzglednie wymieniac pompe wody, ze gdy walnie to robota z wymiana na nowo. To na pompie nie mozna oszczedzac a na uszczelniaczach mozna? Robota na nowo tez sie tyczy uszczelniaczy, tylko z tym ze jak pompa walnie to tylko plyn sie bedzie saczyl a przy wycieku z uszczelniacza moze sie pasek zasyfic i koszta wzrosna (nowy pasek). Wiec gdzie tu logika? Tymbardziej ze nie wymieniajac pompy zaoszcedzisz przy mniejszym ryzyku 130 zeta w oszczedzajac na uszczelniaczach zaledwie 70zeta.
Ostatnio zmieniony przez Lechos Sro Kwi 25, 2007 09:27, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
jerzu 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 250
Skąd: Łódź



Wysłany: Sro Kwi 25, 2007 09:25   

Tylko uszczelniacz walu korbowego kosztuje 140 zl wiec to jest jakis pieniadz. A uszczelniacze walka rozrzadu wymienie napewno...
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Senn 




Pomógł: 18 razy
Dołączył: 03 Kwi 2007
Posty: 663
Skąd: Warszawa - Falenica

Rover 800

Wysłany: Sro Kwi 25, 2007 09:31   

Ze co?? Uszczelniacz 140zl? Kurde ja wymienialem tylny i koszcil 43zl. Chyba ze ten przedni jest taki drogi.
A na marginesie to pierwszy raz slysze zeby wymieniac uszczelniacz walu korbowego przy wymianie rozrzadu.
_________________
Above all, it's a Rover
Rover 820Si 96' & FSO 1500C 83' & MG ZS180 05' & Renault Espace IV 09'
 
 
jerzu 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 250
Skąd: Łódź



Wysłany: Sro Kwi 25, 2007 11:18   

No ok to nie ruszam go :) Poprostu taki mi napisano w mailu z tomateam gdy spytalem o pelny komplet do rozrzadu :P Ale dobrze bo na uszczelniaczu zaoszczedze :D
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
AndrewS 
Klubowicz





Pomógł: 160 razy
Dołączył: 27 Lut 2001
Posty: 3645
Skąd: Puławy

Rover 800

Wysłany: Sro Kwi 25, 2007 15:16   

ten przedni uszczelniacz walu jest mniejszy niz tylny wiec powinien byc tanszy :-)

jesli mechanik twierdzi, ze nie potrzeba wymieniac uszczelniaczy walkow, to powiedz mu ze jak za tysiac kilometrow zaczna cieknac to wymienia je gratis :mrgreen:

jesli ktos robi sobie samemu to moze pozwolic sobie na ewentulane pozniejsze wymiany

jerzu napisał/a:
Poprostu taki mi napisano w mailu z tomateam gdy spytalem o pelny komplet do rozrzadu


Tomi w sumie dobrze radzi, bo po co potem robic to samo za jakis czas i placici dodatkowo, jesli wyjda jakies wycieki lub zacznie kapac petrygo

co do blokowania walu to serwisy maja jeszcze przyrzad do blokowania kola zamachowego w miejscu rozrusznika, bede musial sobie takie cus dorobic
ta czesc o wiele bardziej przydalaby sie niz np. blokada kol rozrzadu, ktora zreszta tez sobie dorobilem :mrgreen:
_________________
Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
 
 
 
Lechos 




Pomógł: 297 razy
Dołączył: 24 Mar 2007
Posty: 1792



Wysłany: Nie Maj 06, 2007 14:15   

jerzu napisał/a:
Tylko uszczelniacz walu korbowego kosztuje 140 zl wiec to jest jakis pieniadz

skad Wy bierzecie takie kosmiczne ceny?
pare dni temu kupowalem czesci do wymiany rozrzadu w zwyklym, nowo-powstalym sklepiku motoryzacyjnym (ktory chyba jeszcze zabiega o klienta) i tak:
-pasek rozrzadu ContiTech -74zl
-napinacz INA -70zl
-uszczelniacze na walki rozrzadu Goetze (Getz) -9zl/szt (od strony rozrzadu)
-uszczelniacz na wal Goetze (Getz) -16zl (od strony rozrzadu)

Ponadto od razu kupilem (powod cena i zblizajaca sie wymiana) tuleje na tylni wahacz (cukierki) firmy Febi Bilstein po 39zl/szt.
Ceny tak naprawde nie sa wysokie i kosmiczne :wink:
 
 
 
matejto 




Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 24
Skąd: podkarpackie



Wysłany: Pon Maj 07, 2007 08:48   

String napisał/a:
matejto napisał/a:
Zamówiłem sobie przez internet blokadę rozrządu i z nią pojadę do mechanika bo on takiej nie ma - mówił że może zrobić bez blokady (na znaki) ale ja dla swojego spokoju wolę żeby robił z zablokowanym rozrządem.


A można wiedziec gdzie zamowiłeś tą blokadę?


Ja kupiłem blokadę do mojego Roverka 416 u tego sprzedającego:

http://www.swistak.pl/auk...r-f-ra-VAT.html

Zastosowanie:
Rover: 414 od 90 r.; Rover 214, 215, 416;
MGF od 95 r.; Rover 75 1,8 od 99 r.;
Rover 25 i 45 1,6 - 1,8 od 2000 r.

Ta co mi przyszła inaczej wygląda niż na rysunku w aukcji.
 
 
String 




Pomógł: 27 razy
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 638
Skąd: Zielona Góra



Wysłany: Pon Maj 07, 2007 09:04   

a do 2 litrowego diesla bedzie pasował? Może znający się na rzeczy będą wiedzieć - tak czy owak Matejo - dzięki.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 06 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Pon Maj 07, 2007 14:39   

Cytat:
-pasek rozrzadu ContiTech -74zl
-napinacz INA -70zl
-uszczelniacze na walki rozrzadu Goetze (Getz) -9zl/szt (od strony rozrzadu)
-uszczelniacz na wal Goetze (Getz) -16zl (od strony rozrzadu)

Tanio :shock:

Nie wiedziałem, że Goetze robi uszczelniacze ROVERkowe...
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
Lechos 




Pomógł: 297 razy
Dołączył: 24 Mar 2007
Posty: 1792



Wysłany: Pon Maj 07, 2007 17:50   

piter34 napisał/a:
Nie wiedziałem, że Goetze robi uszczelniacze ROVERkowe

na uszczelniaczu od walu pisalo ze do Roverka a na uszczelniaczach do rozrzadu pisalo Mesio i Opel (widocznie rozmiarowka taka sama.
 
 
 
matejto 




Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 24
Skąd: podkarpackie



Wysłany: Pon Maj 07, 2007 19:20   

Lechos napisał/a:
na uszczelniaczu od walu pisalo ze do Roverka a na uszczelniaczach do rozrzadu pisalo Mesio i Opel (widocznie rozmiarowka taka sama.
\

Jaki jest typ i rozmiar tego uszczelniacza na wał ? Bo zastanawiam się czy przy okazji robienia rozrządu jego też nie wymienić ? Ciekawe czy to dużo więcej roboty ?
Ja też kupiłem uszczelniacze i na woreczku jest naklejka GOETZE 50-306142-00 MERCEDES/OPEL 30x40x7 (te od strony rozrządu -przednie-czarne) ale ... na uszczelniaczu znajdującym się w tym woreczku pisze CORTECO ! Zobacz czy i u Ciebie tak nie jest?
 
 
Lechos 




Pomógł: 297 razy
Dołączył: 24 Mar 2007
Posty: 1792



Wysłany: Pon Maj 07, 2007 19:28   

matejto napisał/a:
Jaki jest typ i rozmiar tego uszczelniacza na wał ?

niestety zbytnio Ci nie pomoge bo juz siedza uszczelniacze w silniczku, ten na wal jest ciut mniejszy
matejto napisał/a:
Ciekawe czy to dużo więcej roboty ?

odkrecenie jednej srubki wiecej (tej najgorszej)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R420 Si '96] 2.0 benz - rozrząd, uszczelniacze, co jeszcze?
ArekL Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 5 Czw Maj 13, 2010 11:15
ArekL
Brak nowych postów [R416] Uszczelniacze zaworów, HGF
areek Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 13 Czw Maj 08, 2008 17:50
adrian23
Brak nowych postów [R416] Kierunkowe uszczelniacze wałków rozrządu
dobrze zakladam?
dawidd Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 4 Sob Lut 28, 2009 11:30
dawidd
Brak nowych postów [R416] Uszczelniacze półosi - jakie? gdzie?
MieszAs Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 3 Wto Lut 03, 2009 17:49
paff
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [R416] Gdzie kupię uszczelniacze półosi prawej i lewej?
Lou86 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 0 Pią Lut 28, 2014 17:04
Lou86



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink