system EGR łączy oba kolektory ino przedziela je zaworem.
Nie mam czegos takiego... Wiem o czym mówicie. Miałem to w Fordzie SIERRA Taka niby bańka z rurkami. Zawsze mnie dziwilo co to jest, ale tu tego niema.
/Edit:
Słuchajcie panowie. Jak by ktos (majacy to samo auto) wyraził odrobinę dobrej woli i zmierzył rezystancję czujnika temperatury znajdującego się nad czujnikiem sterującym wskaźnikiem temperatury przy liczniku (to taki z dwoma kabelkami kolo alternatora) przy zimnym silniku i przy silniku nagrzanym do nominalnej temperatury u mnie ta wartość okolo 280 ohm (na zimnym jeszcze nie mierzyłem).
Przed chwilką byłem się tym przejechac. Powiem Wam ze nawet wyprzedzac tym się da Ale jestem z siebie dumny - juz coraz więcej wiem...
przekopalem EPC i RAVE, ale znalazłem tam dla Twojego silnika tylko coś co przypomina sterowanie podciśnieniem
a nazywa się to: Valve assembly-solenoid - EGR control
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
ale znalazłem tam dla Twojego silnika tylko coś co przypomina sterowanie podciśnieniem
a nazywa się to: Valve assembly-solenoid - EGR control
Zupełnie nic z tego nie kojarzę przy moim silniku. Ani jednej częsci z rysunku. Nie mam czegos takiego.
/Edit:
Paliłem go przed chwilką na zimnym silniku - rewelacja. Nie poczul nawet właczonej klimy. Teraz ze klima się włacza to slychac tylko jak łożysko sprzegła sprezarki przestaje rzęzic, a obroty jak byly tak są. Przdtem spadały do prawie zatrzymania silnika i potem rosły a na zimnym silniku w ogole nie bylo mowy o klimie. Ale jestem z siebie dumny.
Chyba jednak pomogłeś od początku upierałeś sie przy filtrach . Dziś przejrzałem jeszcze raz trasę paliwa, (cos mi nie dawalo spokoju ze cisnienie jest za niskie a nie chcialo mi sie kombinowac z tworzeniem jakiegos manometru do jego pomiaru). Cały czas dawalo mi do myslenia, ze moze być filtr przypchany... (wymieniony byl jakies 2000 km temu, potem tylko przedmuchalem go spręzonym powietrzem) Dzis jednak wywaliłem filtr a w garażu znalazłem nowy filtr paliwa od golfa 1,5 tylko ze mocowania mial na gumowe wężyki. Nie wiele sie zastanawiając poucinałem rurki i załozylem wezyki i zalozylem tamten filtr (jest jakies 1,5 raza większy) i w koncu pozbylem się problemów.
Miałem w sumie 3 usterki.
1. Rozrząd o 2 ząbki na wydechu.
2. Mało wydajna pompa (zalozylem obecnie juz 3 z kolei)
3. Nie całkiem drożny filtr.
Wszystki te rzeczy zebrane w jedno spowodowały wręcz niemożność korzystania z auta.
Auto teraz jezdzi, bez problemów dobijam na obrotomierzu do końca. I chyba to tyle. Dziękuje wszystkim za zainteresowanie tematem i pomoc. Troszkę przekopałem juz ten silnik, troszkę juz nad nim nasiedziałem, więc jak by ktos mial jakies pytania niech wali jak w dym. Gdyby tez trzeba bylo podac wartosci jakichś rezystancji czujników albo coś.... To niema problemu.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum