Wysłany: Wto Sie 28, 2007 13:44 R825] Brak wstecznego w skrzyni automatycznej
Typ: wszystkie Rodzaj silnika: wszystkie Pojemnosc silnika: 2.5 Rok produkcji: wszystkie
[R825 Sterling]przy wlaczeniu wstecznego w automacie nie ma zadnej reakcji, acz kolwiek czasnami u daje sie go wlaczyc i w tedy wszystko jest ok.Jesli ktos wie jak naprawic ta usterke to prosze o opis.
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Nie Sty 02, 2011 01:01, w całości zmieniany 2 razy
SPAMU¦
Wysłany: Wto Sie 28, 2007 13:44 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Wysłany: Wto Sie 28, 2007 16:29 Re: [r825 Sterling]brak wstecznego w skrzyni automatycznej
sabotek napisał/a:
[R825 Sterling]przy wlaczeniu wstecznego w automacie nie ma zadnej reakcji, acz kolwiek czasnami u daje sie go wlaczyc i w tedy wszystko jest ok.Jesli ktos wie jak naprawic ta usterke to prosze o opis.
może na początek sprawdź sobie poziom oleju w skrzyni biegów ... jego brak może powodować złą pracę skrzyni ze względu na nieodpowiednie ciśnienie
_________________ zanim się wygłupisz polecam: nasza strona główna, techniczny FAQ, forumowa szukajka, punkty pomógł ...
Pomógł: 115 razy Dołączył: 09 Kwi 2007 Posty: 1078
Wysłany: Czw Sie 30, 2007 20:19 Re: [r825 Sterling]brak wstecznego w skrzyni automatycznej
sabotek napisał/a:
[R825 Sterling]przy wlaczeniu wstecznego w automacie nie ma zadnej reakcji, acz kolwiek czasnami u daje sie go wlaczyc i w tedy wszystko jest ok.Jesli ktos wie jak naprawic ta usterke to prosze o opis.
Powinna to być hondowska skrzynia sterowana elektronicznie 4 elektrozaworami i od ich sprawdzenia , i ewentualnego wyczyszczenia filterków trzeba zacząć diagnozę.
W każdym razie musisz wybadać czy masz te elektrozawory, szukaj takich kopułek, u mnie je widać gdy wymontuje filtr powietrza:
w sumie są ich 4, i na każdy z nich przypada jeden filterek, tak one wyglądają >>fotka.
Gdy te filterki są pozapychane to są kłopoty z przełączaniem biegów albo z lockup'em. Same elektrozawory również mogą źle działać, aby je zbadać poprostu wystarczy zapodać napięcie do wtyczek które są podłączone do tych elektrozaworów i słuchać czy się przełączają. W jakim stanie masz olej?? jasny klarowny, czy brudny i brunatny?
Pomógł: 115 razy Dołączył: 09 Kwi 2007 Posty: 1078
Wysłany: Pią Sie 31, 2007 12:52
piter34 napisał/a:
blue827 napisał/a:
Gdy te filterki są pozapychane to są kłopoty z przełączaniem biegów albo z lockup'em
Co to jest lockup?
Czy nie chodzi o kick-down?
lockup czyli załącza się sprzęgiełko (jak sprzęgło w manualu) aby zblokować konwerter , i wtedy nie strat na poślizgu sprzęgła hydrokinetycznego podczas równomiernej jazdy, tak samo dzięki lockup'owi jest możliwe hamowanie silnikiem. Natomiast załączanie kickdowna jest mechaniczne, tzn do skrzyni idzie linka od pedału gazu.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum