wróciłem z przeglądu i okazało się że nie ma praktycznie hamowania na tył a zwłaszcza lewe koło, hamulce bębnowe z ABS, ręczny jak najbardziej sprawny,od czego zacząć aby to zrobić ale się nie narobić
SPAMU¦
Wysłany: Pią Wrz 21, 2007 16:44 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
hmmmm rozdział jest, ale myślę, że od razu by to zostało odkryte Wystarczy spojrzeć na stan płynu hamulcowego, żeby potwierdzic lub wykluczyć uszkodzenie rurki
płyn jest ok, poziom cały czas na max,jeśli kończyły by się szczęki to ręczny zatrzymywal by rolki na diagnostyce a nożny nie?fakt bez rozbiórki kół się nie obejdzie,co do szczęk to jakies 4 miesiące temu sprawdzałem ich stan -były jeszcze w porządku
Pomógł: 96 razy Dołączył: 08 Sie 2007 Posty: 895 Skąd: Rzeszów
Wysłany: Pią Wrz 21, 2007 18:48
na początek ściagaj bęben i sprawdz czy cylinderek nie jest zapieczony....
herc WD-40 nie nadaje sie do tego bo szybko wysycha..... a cylinderek jak jest zapieczony to trzeba go rozebrać.......
a tak na marginesie:
"Przednie koła nowego Rovera serii 200 wyposażone są w hamulce tarczowe, tylne zaś w bębny. Układ hamulcowy hydrauliczny, dwuobwodowy. ABS (Anti-lock Braking System) występuje jedynie jako opcja. Jeśli egzemplarz jest wyposażony w ABS to zarówno z przodu jak i z tyłu występują hamulce tarczowe."
Albo jestem glupi albo czegoś tu nie rozumiem ABS z tarczowymi więc jak piszesz ze masz bębny i ABS.....
Ostatnio zmieniony przez Chester Pią Wrz 21, 2007 18:51, w całości zmieniany 1 raz
Pomógł: 96 razy Dołączył: 08 Sie 2007 Posty: 895 Skąd: Rzeszów
Wysłany: Pią Wrz 21, 2007 19:18
Mniejsza z tym czy z ABS czy nie...... w każdym razie musisz ściągnąć bęben i sprawdzić cylinderki.... na moje oko to na 99% będą zapieczone..... i będziesz musiał je rozebrać i przeczyścić może nawet powymieniać gumki....
Pomógł: 18 razy Dołączył: 12 Kwi 2007 Posty: 306 Skąd: Radom
Wysłany: Pią Wrz 21, 2007 19:24
W naszej hulajnodze był to taki problem jak u ciebie to było to:
1. Zapieczone 2 tłoczki od klocko trzymacza które zostały od pieczone palnikiem plazmowym
2.. Porządne odpowietrzenie układu hamulcowego
3. I test na szutrze
_________________ był od 13 Kwietnia Rover 220SD ...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum