Wbrew pozorom to podobno żadna specjalna robota i w R623 (H23A3) z wywalonymi głowicami były zakładane albo F20Z1/2 albo właśnie H22.
Skoro w Twoim siedzi F20Z1/2 to z bardzo dużym prawdopodobnieństwem da się łatwo założyć to H22.
Zresztą jeśli poszukasz na forum w dziale sprzedam, to niedawno był tam 623 z wymienionym silnikiem na JDM H22, a w którymś innym wątku ktoś wypowiadał się nt. zakładania H22 w miejsce H23A3.
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
[ Dodano: Nie Paź 21, 2007 18:54 ]
Z resztą to nie może być duży problem, bo w Accordach JDM 96-99 był montowany H22A w wersji 190 lub 200 KM - to był pierwowzór TypeR - Accord 2,2 SiR VTEC.
A to w końcu ta sama buda co R600 i montowano tam te same silniki.
[ Dodano: Pon Paź 22, 2007 15:07 ]
Poczytałem jeszcze w Wikipedii o silnikach serii H - H23 jest rozwierconą wersją H22, więc prawdopodobnie nawet blok z zewnątrz jest podobny, jeśli nie identyczny.
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum