Forum Klubu ROVERki.pl :: [R620] Kupno nowego pilota?
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R620] Kupno nowego pilota?
Autor Wiadomość
manfred10 



Dołączył: 10 Sie 2007
Posty: 12
Skąd: Biskupiec



Wysłany: Wto Paź 02, 2007 19:05   [R620] Kupno nowego pilota?
Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1996

Witam wszystkich sympatyków ROVERKÓW. Przy kupnie mojego autka nie dostałem pilota (w zasadzie dostałem, ale był on kompletnie zrójnowany, bez przycisków, połamana obudowa o tym że baterii nie było nie wspominam) był on raczej jako breloczyk używany chyba, bo do użytku kompletnie się nie nadawał. Moje pytanko jest takie, czy mam możliwość kupienia pilota do swojego autka,czy wystarczy kupic odpowiedni pilot do auta czy to jakiś większy problem i gdzie w Warszawie lub okolicach mógłbym go dostać, no i ile to może kosztować? Pozdrawiam!!!!
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Sro Sty 12, 2011 00:08, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Paź 02, 2007 19:05   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
giewu 




Pomógł: 203 razy
Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 1907
Skąd: Łódź



Wysłany: Wto Paź 02, 2007 19:16   

zapytaj w tomateam ;)
_________________
zanim się wygłupisz polecam: nasza strona główna, techniczny FAQ, forumowa szukajka, punkty pomógł ...
 
 
 
Marrkus 




Pomógł: 67 razy
Dołączył: 13 Lis 2001
Posty: 1096
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Wto Paź 02, 2007 23:10   

UUU to jest wielki problem. W R600 (bo chyba taki posiadasz) z pilotami zawsze był wielki problem napisz może jaki masz rocznik samochodu i jak wygląda pilocik (1 czy 2 przyciski)
Tak czy siak radził bym próbę reanimacji posiadanego bo podmianka na pilocik z innego auta chyba nie wchodzi w grę.

Zawsze można wyciągnąć centralkę (alarmu) z bagażnika i wysłać ją do angoli

http://www.remotekey.co.uk/cars/rover/rover-600/

Ale cena 130 funciaków jest raczej ceną zaporową bo za tą cenę można wstawić se niezły alarm z domykaniem szybek
 
 
manfred10 



Dołączył: 10 Sie 2007
Posty: 12
Skąd: Biskupiec



Wysłany: Sro Paź 03, 2007 18:19   

Mój rover to 620sdi 96r., a pilot ma sciety rog i dwa przyciski.
 
 
bez 



Dołączył: 15 Paź 2007
Posty: 38
Skąd: Kęty



Wysłany: Wto Paź 30, 2007 18:51   

Rozrózniamy 2 typy pilotów Valeo i lucas, no moze 3 dodatkowo w starych hondach i chyba roverach byl pilot na podczerwień. Jak ktos wczesniej pisał najlepiej reanimacja posiadanego pilota a jesli nie to wymiana centralki alarmu (zakup kompletu centralki z pilotem). Przy wymianie trzeba wymienic centralke i pilot jako komplet i ewentualanie odbiornik ( ale to niezawsze). Ja kupilem komplet za 100 ale cena tego typu przyjemnosci to zazwyczaj 250. Centralka jest w bagazniku po prawej stronie pod boczna wykladzina a odbiornik w tunelu obok recznego.
_________________
Jaśko broda
 
 
 
maciej 
Klubowicz



Wielki Migrator


Pomógł: 196 razy
Dołączył: 18 Kwi 2002
Posty: 4535
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Wto Paź 30, 2007 19:51   

Do '95 lub '96 w R600 i R800 były piloty na podczerwień.
_________________
Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III) ;)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków :)
 
 
ADAM1 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 22 Sty 2006
Posty: 487
Skąd: Poeldijk



Wysłany: Wto Paź 30, 2007 22:26   

manfred10 napisał/a:
Mój rover to 620sdi 96r., a pilot ma sciety rog i dwa przyciski.


To jest pilot radiowy Valeo(na odwrocie powinno byc napisane) i bez czerwonego klucza serwisowego nic nie zrobisz - nie zaprogramujesz pilota - mozesz jedynie poszukac centralki lacznie z pilotami na rynku wturnym

Rozumiem , iz posiadasz gruby kluczyk i kontrolke w ksztalcie klucza w obrotomierzu od immobilajzeru

Wiec przylacze sie do moich przedmowcow, radze ci isc do dobrego elektronika i prubowac reanimowac starego pilota

Pozdrawiam
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
arszenick 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 02 Lip 2007
Posty: 71
Skąd: Wrocław



Wysłany: Wto Paź 30, 2007 23:24   

przy okazji... po co jest ten czerwony kluczyk i jak sie go używa? Dostalem takowy zalaminowany wraz z 2 kompletami kluczyków.
_________________
Diaboł was zeźre!
 
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1134 razy
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 10941
Skąd: ZGL / szczecin




Wysłany: Wto Paź 30, 2007 23:37   

on jest potrzebny właśnie przy dorabianiu pilota... :???:
więcej szczegółów nie znam :beczy:
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
Marrkus 




Pomógł: 67 razy
Dołączył: 13 Lis 2001
Posty: 1096
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Wto Paź 30, 2007 23:39   

Cytat:
przy okazji... po co jest ten czerwony kluczyk i jak sie go używa? Dostalem takowy zalaminowany wraz z 2 kompletami kluczyków.


Farciarz - ja dostałem dwa czarne i niedziałający pilot.



Znacznie tańszym rozwiązaniem niż babranie się z starą centralką jest wymiana alarmu na nowy. Mam zamiar to uczynić (jak tylko będę miał zbędne $$), przy okazji wstawię se automatyczne domykanie szyb i klapę bagażnika na pilocik.

Firmowe alarmy mają ten jedyny plus że są firmowe i idealnie zintegrowane z całą konstrukcją ale ich funkcjonalność i stopień zabezpieczenia samochodu raczej niski. Z ciekawych alarmów znalazłem alarm EXUS V10 i to chyba on u mnie wyląduje. Jeszcze kombinuje z Turbo timerem ale prawdopodobnie nici ze względu na immo.

Cytat:
To jest pilot radiowy Valeo(na odwrocie powinno byc napisane) i bez czerwonego klucza serwisowego nic nie zrobisz - nie zaprogramujesz pilota - możesz jedynie poszukać centralki łącznie z pilotami na rynku wtórnym


To nie do końca tak. Czerwony kluczyk jest do programowania nowych kluczyków a do zaprogramowania pilotów na pewno niezbędny jest Test Book i nowy pilot to właśnie z nim jest największy problem bo z tego co się orientuję raczej niedostępny. W linku który podałem wcześniej firmie wystarcza centralka do zaprogramowania nowych pilotów...
 
 
ADAM1 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 22 Sty 2006
Posty: 487
Skąd: Poeldijk



Wysłany: Wto Paź 30, 2007 23:55   

Cytat:
Czerwony kluczyk jest do programowania nowych kluczyków a do zaprogramowania pilotów na pewno niezbędny jest Test Book i nowy pilot to właśnie z nim jest największy problem bo z tego co się orientuję raczej niedostępny. W linku który podałem wcześniej firmie wystarcza centralka do zaprogramowania nowych pilotów...


Do programowania nowych kluczy, tez jest potrzebny Test Book, a czerwony klucz nie do konca(juz to zostalo udowodnione).
W EPC jest wyraznie napisane, ze do zaprogramowania pilotow czerwony klucz jest nieodlaczny, poniewaz on posiada jakas tam czestotliwosc i mozna na raz zaprogramowac cztery piloty

arszenick napisał/a:
po co jest ten czerwony kluczyk i jak sie go używa?


To jest klucz serwisowy i dzieki niemu mozna zaprogramowac nowe piloty i kody immo w nowych kluczach

arszenick napisał/a:
Dostalem takowy zalaminowany wraz z 2 kompletami kluczyków.


Tez mialem zalaminowany :wink:
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
przemo285 




Pomógł: 81 razy
Dołączył: 15 Maj 2007
Posty: 901
Skąd: Poznań



Wysłany: Sro Paź 31, 2007 19:00   

Czerwony klucz służy do kodowania tylko kluczy , a pilota oryginalnego można zamówić nowego lub używanego tyle że on musi być z kodami (podobnie jak R 75)na kartce i wtedy na podstawie tego kodu wprogramowuje się go testbookiem. Mowa o pilocie prostokątnym -z diodami po 1996 , co do tego starszego małego to zamawia się go pod numer nadwozia i on już przychodzi zaprogramowany
_________________
Sprzedaż części, diagnostyka komputerowa Rover MG Land Rover oryginalnym komputerem T4- POZNAŃ . RÓWNIEŻ NAJNOWSZE MODELE LAND I RANGE ROVERA ,z firmą Rover MG Land Rover jesteśmy związani od 1995 roku TEL. 0698363760, parts2@wp.pl / britcars@wp.pl
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R620] Kilka pytań nowego właściciela
Andrzej_ Rover serii 600, Honda Accord 12 Pon Sie 27, 2007 20:13
Andrzej_
Brak nowych postów [R620] Bagażnik na pilota
KRYS Rover serii 600, Honda Accord 25 Czw Mar 04, 2010 20:22
Deamian
Brak nowych postów [R620] Bateria pilota
mazda11 Rover serii 600, Honda Accord 1 Sro Maj 28, 2008 20:01
Skiba
Brak nowych postów [R620] Kodowanie pilota Valeo
fenomen1717 Rover serii 600, Honda Accord 7 Pon Mar 10, 2014 22:37
fenomen1717
Brak nowych postów [R620] Zasięg pilota od c.zamka i alarmu
Fotograf Rover serii 600, Honda Accord 8 Sro Gru 23, 2009 23:38
maciej



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink