Wysłany: Nie Gru 02, 2007 14:53 Re: [R75 CDTI 03] Problem z biegami
Micen napisał/a:
Witam
Problem - nie wchodzą biegi lub bardzo trudno, na siłę.
Pedał sprzęgła luźny na górze, po popuszczeniu 1cm od podłogi - już łapie (auto rusza).
2000 km wstecz wymienione kompletne sprzęgło - docisk i tarcza.
Rozwiązanie - konsultacja z Roadkingiem, przejrzenie forum - odkręcam pokrywkę zbiorniczka - sucho, napełnienie i odpowietrzenie wg procedury opisanej na forum - działa.
Przynajmniej na razie - zobaczymy jak będzie rano.
Pytanie - ile płynu jest w całym układzie?
PS - Pozdr dla Roadkinga, za chęć pomocy również dla PHJOWI.
Czy Twój problem po dolaniu płynu ustał?
Czyli muszę zrobić tak:odkręcić osłony pod kierownicą,wyjąć moduł świateł(czy to jest konieczne?),odkręcić zbiorniczek,pedał sprzęgła wcisnąć i czymś podtrzymać,dolać płynu do zbiorniczka,zakręcić i pompować pedałem sprzęgła,tak?Czy coś pominąłem?Jak długo pompować tym pedałem?
jest na 100% drugi zbiorniczek przy pedale sprzęgła, możesz zanurkować i sprawdzić,
może chodzi o to, że wlewa sie tam taki sam płyn
Tzn. jest napisane dokladnie ze - Pojemnik plynu hamulcowego dostarcza rowniez plynu do glownego cylindra sprzegla. Wiec moze jak te dwa systemy sa polaczone ze soba to nie mozna wlewac do sprzegla innego ( o innych wlasciwosciach)plynu niz w ukladzie hamulcowym?
Pomógł: 81 razy Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 901 Skąd: Poznań
Wysłany: Nie Gru 02, 2007 17:59
To jest błędne tłumaczenie , dokładnie jest tak jak pisze kolega sTERYD i to nie podlega dyskusji
_________________ Sprzedaż części, diagnostyka komputerowa Rover MG Land Rover oryginalnym komputerem T4- POZNAŃ . RÓWNIEŻ NAJNOWSZE MODELE LAND I RANGE ROVERA ,z firmą Rover MG Land Rover jesteśmy związani od 1995 roku TEL. 0698363760, parts2@wp.pl / britcars@wp.pl
To jest błędne tłumaczenie , dokładnie jest tak jak pisze kolega sTERYD i to nie podlega dyskusji
Wiec prosze o przetlumaczenie "The brake fluid reservoir also supplies fluid to the clutch master cylinder" Chyba ze w anglikach jest inaczej. Co wcale nieznaczy ze nie ma drugiego zbiornika jak napisal STERYD.
Pomógł: 81 razy Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 901 Skąd: Poznań
Wysłany: Nie Gru 02, 2007 18:13
W Anglikach jest tak samo tyle że różni się tylko i wyłącznie długością i profilem przewodu (rurki) i nie ma co dumać opisy często są błędne
_________________ Sprzedaż części, diagnostyka komputerowa Rover MG Land Rover oryginalnym komputerem T4- POZNAŃ . RÓWNIEŻ NAJNOWSZE MODELE LAND I RANGE ROVERA ,z firmą Rover MG Land Rover jesteśmy związani od 1995 roku TEL. 0698363760, parts2@wp.pl / britcars@wp.pl
_________________ Sprzedaż części, diagnostyka komputerowa Rover MG Land Rover oryginalnym komputerem T4- POZNAŃ . RÓWNIEŻ NAJNOWSZE MODELE LAND I RANGE ROVERA ,z firmą Rover MG Land Rover jesteśmy związani od 1995 roku TEL. 0698363760, parts2@wp.pl / britcars@wp.pl
Fakt, na zdjeciu tak to wyglada. Widac mechanikom z Haynes cos sie musialo pomylic. Aczkolwiek pisze to w kilku miejscach dotyczacych roznych roverkow(benzyna,diesel). Dzieki za wyjasnienie.
Z drugiej strony chyba sie wezme za handel , takie sprzeglo na angielski ebay-u 120 funtow. http://cgi.ebay.co.uk/CLU...1QQcmdZViewItem
Pomógł: 81 razy Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 901 Skąd: Poznań
Wysłany: Nie Gru 02, 2007 21:08
Faktycznie cena dobra tylko oby to nie był produkt dostępny wirtualnie bo w ostatnimi czasie bardzo ciężko z dostępnością tej części (w związku ze spadkiem temperatury)
_________________ Sprzedaż części, diagnostyka komputerowa Rover MG Land Rover oryginalnym komputerem T4- POZNAŃ . RÓWNIEŻ NAJNOWSZE MODELE LAND I RANGE ROVERA ,z firmą Rover MG Land Rover jesteśmy związani od 1995 roku TEL. 0698363760, parts2@wp.pl / britcars@wp.pl
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum