Forum Klubu ROVERki.pl :: [R416] Głowica
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R416] Głowica
Autor Wiadomość
west
[Usunięty]






Wysłany: Nie Gru 30, 2007 13:17   [R416] Głowica
Typ: i Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.6 Rok produkcji: 1998

witam,

Jestem nowy na forum. podejrzewam, ze temat glowicy jest czesty. znalazlem kilka tematow ponizej, jednak te z reguly tycza sie juz dokladniejszych porad, ja natomiast prosilbym o ogolne okreslenie jak sytuacja wyglada i wyprowadzenie z blednego toku rozumowania, jesli takowy jest...

mam roverka 416 98 rok. sprowadzony z holandii, 143 tysie przebiegu (w kazdym razie mam nadzieje, ze tyle:P). zrobilem generalny remoncik, przeglad, na cacy autko... 3 tygodnie pojezdzilem... nie jestem doswiadczonym kierowca, zadna kontrolka nie alarmowala.. w sumie przypadek. facet zablokowal mi wjazd na stacji do odkurzacza. musial kombinowac. zobaczylem, ze z rury wydechowej idzie spora chmura... wylaczylem silnik, otworzylem klape.... oleju zero (kontrolka nic nie pokazywala) a na zbiorniku z plynem do chlodnicy brazowe bloto wycieka...

rozumiem, ze chodzi o glowice. jak pisalem, nie jestem zadnym specem. autkiem natychmiast jezdzic przestalem i na lawecie pojechala do mechnika.

co dalej? rozumiem, ze uszczelka do wymiany a glowica do 'planowania' (?). znajomy polecil mi mechanika i w sumie nie mam sie czego obawiac, ale tak jak pisalem wyzej, jestem zupelnie zielony, a nie chce, zeby zrobili ze mnie losia.

doradzcie prosze, na co zwrocic uwage przy rozmowie z mechanikiem, czego sie wystrzegac w przyszlosci i najwazniejsze, czy ten typ usterki moze byc spowodowany sposobem jazdy.

Dzieki z gory
Pawel
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Nie Sty 02, 2011 18:02, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Gru 30, 2007 13:17   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Nie Gru 30, 2007 13:47   

jesteś z Krk. Najlepszą opcją wg. mnie będzie oddanie auta do p.Midowicza (adres znajdziesz na stronie klubowej). NIestety jest to popularny mechanik i na "zaraz" to nie ma szans :(
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
west
[Usunięty]






Wysłany: Nie Gru 30, 2007 13:57   

Brt napisał/a:
jesteś z Krk. Najlepszą opcją wg. mnie będzie oddanie auta do p.Midowicza (adres znajdziesz na stronie klubowej). NIestety jest to popularny mechanik i na "zaraz" to nie ma szans :(


Akcja opisana powyzej miala miejsce tydzien temu (23 grudnia, chcialem wlasnie do rodziny jechac..). Autko juz stoi u mechanika. w sumie nie obawiam sie jakos przesadnie. jak to sie mowi' dobrze zrobione autko-trzech klientow wiecej, zle zrobione-dziesieciu klientow mniej':)
bardziej mi chodzi o przypilnowanie, zeby robota byla zriobiona raz, a dobrze. nie chce za tydzien znow wyladowac u mechanika.

ale dzieki za rade. odpukac, przyda sie w przyszlosci. ogolnie to forum to calkiem niezla kopalnia wiedzy. czytam stare tematy i odkrywam glebie swojej ignorancji:) trza bylo w mlodosci czesciej zagladac tatusiowi przez ramie jak grzebal w swoim wysluzonym 'poldku'

pzdr.
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Nie Gru 30, 2007 14:06   

:) kup tylko ten nowy typ uszczelki, i dobre uszczelnienie głowiczki (nie silikon czasem) i będzie pewnie OK ;) Zresztą na temat HGFu na forum już tysiace a nawet setki postów były :mrgreen: ;) o artykułach na stronie nie wspominając ;)
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
west
[Usunięty]






Wysłany: Nie Gru 30, 2007 14:14   

racja,

podjaralem sie jak znalazlem forum poswiecone tylko mojemu cudnemu autku. zanim poczytalem dobrze to zalozylem temat. jak to masz w sygnaturze? najpierw kliknij TU, potem pytaj:)

temat do zamkniecia, a ja sie zaczne dopiero odzywac jak troche poczytam.

pzdr i dzieki.
 
 
lamer 



Pomógł: 29 razy
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 423
Skąd: Zachodniopomorskie



Wysłany: Nie Gru 30, 2007 14:43   

Dopilnuj tylko żeby mechanik sprawdził i ewentualnie wymienił śruby głowicy. Jeżeli gość nie miał styczności z roverkami to może o tym "detalu" nie wiedzieć!
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Nie Gru 30, 2007 15:03   

hehe :) żeby wszyscy mieli takie podejście ;) A odzywać się jest wskazane ;) oprócz usterek są jeszcze inne kąciki oraz ShoutBox ;)
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 06 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Czw Sty 10, 2008 13:11   

west, auto już jeździ? :lol:
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R416] Czy to uszczelka pod głowicą czy sama głowica?
prezes_jelonek Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 22 Czw Maj 17, 2007 21:14
bizon9ek
Brak nowych postów [R416] Ile ma grubości głowica
nie planowana?
dawidd Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 2 Pią Lut 27, 2009 11:28
Lechos
Brak nowych postów [R416] Potrzebna Głowica
klozub Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 1 Wto Mar 18, 2008 10:08
sTERYD
Brak nowych postów [R416] Uszczelka pod głowicą
thomcio Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 18 Czw Cze 14, 2007 00:10
majnus
Brak nowych postów [r416] głowica - po co ten kanał?
dawidd Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 2 Sob Kwi 11, 2015 13:36
dawidd



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink