ja wlasnie tego nie rozumiem, jak maska palnieta moze byc drozsza od calej fury?
Mam nadzieję, że jeśli (tfu, tfu, odpukać) Twojemu R przydarzy się kolizja z takimi skutkami, to jednak całe auto poskładasz do kupy, a nie wymienisz tylko maskę...
_________________ Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum
SPAMU¦
Wysłany: Wto Sty 15, 2008 12:55 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Czyli Ty dostales pkt. i mandat za manwer, a gosc za promile i nieustapienie pierwszeństwa?
Tak, dokładnie tak.
A co do sprzedaży i kupna innego... Za dobrze mi się nim jeździ, żebym go sprzedawał i kupował innego. Ta wersja R200 najbardziej mi odpowiada i nie chce zamieniać jej na żadną inną. Jedynym mankamentem jak dla mnie jest brak klimy i mała ilość kucyków, ale to można pozmieniać. Zresztą nie oddałbym mojego R nikomu obcemu
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Nie chcę być złym prorokiem, ale obawiam się, że przy takich uszkodzeniach nie masz szans dobrze go naprawić za pieniądze z ubezpieczenia.
Sam przez to przechodziłem 5 lat temu kiedy moje poprzednie R623 było warte 25 tys. zł i koszty naprawy były takie, że bardziej opłacało mi się wziać kasę i kupić R827 zamiast naprawiać R623, którego tak uwielbiałem, że w końcu kupiłem kolejnego.
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
Pomógł: 8 razy Dołączył: 12 Gru 2006 Posty: 298 Skąd: Nowa Sól/Wrocław
Wysłany: Wto Sty 15, 2008 16:57
Szymon napisał/a:
A co do sprzedaży i kupna innego... Za dobrze mi się nim jeździ, żebym go sprzedawał i kupował innego. Ta wersja R200 najbardziej mi odpowiada i nie chce zamieniać jej na żadną inną. Jedynym mankamentem jak dla mnie jest brak klimy i mała ilość kucyków, ale to można pozmieniać. Zresztą nie oddałbym mojego R nikomu obcemu
To możesz kupić inna 200 Jakoś wątpię żeby teraz Ci sie tak dobrze jeździło po tym strzale Podłużnica trafiona więc będzie kombinowanie.. a później jedna para opon z przodu na jeden miesiąc
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
To zalezy jak go naprawia
Ja teraz zamierzam auto Violli wyrychtowac na cacy... wymieniajac wszystkie elementy potluczone na nowe... mam nadzieje w koncu znalazlem dobrego blach/lakiernika
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
MaRKu, ale szalona krówka nie była mocno uderzona i prawdopodobnie wyrobisz się w ramach OC "niemca".
A właśnie mały OT - jak walka z "Czarkiem"?
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
No tak, ale byl juz kupiony po przejsciach i nieudolnie ten przod zostal zrobiony.
Dlatego teraz, przy nadarzajacej sie okazji zrobimy ten przod porzadnie.
U nas na szczeszcie w//g ekspertow ze stacji diag. podluznica nie wyglada na jakas zmasakrowana.
A co do walki z Czarkiem... jutro przyjezdza rzeczoznawca z Compensy (na zlecenie PZMot) i z Violli oc bedzie robil wycene. Potem naprawimy ja z wlasnej kieszeni, a jak proces wygramy to bedzie z jego OC.
Pozdrawiam,
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum