Wyglądać może że masz spalony bezpiecznik na zasilaniu 80A
na zasilaniu czego co zasila ten bezpiecznik
Komora silnika lewe nadkole "Fuse Box" bezpiecznik 80 Amper na zasilaniu alternatora. Pomiędzy akumulatorem a alternatorem na 30. Tam też się wypala. Czy możesz wykonać pomiar napięcia bezpośrednio na alternatorze.
_________________ Pozdrowienia Piotr.
SPAMU¦
Wysłany: Pią Sty 18, 2008 17:55 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
nie studiowałem schematu rovera dokladnie, a to dziwne ze tam jest bezpiecznik
gdzies kiedys na alternatorze wyczytałem ze styk prądowy, musi byc na stale polaczony z aku,
przerwanie tego obwodu, czyli odbioru, moze uszkodzić altek, to wlasnie sie stanie jesli spali sie bezpiecznik lub skoroduje styk
w poldoroverze na 100 % nie ma takiego bezpiecznika, nie ma tez w wielu innych samochodach
angole znowu cos na cudowali zamiast zrobic porządny styk na oczko i nakrętkę to wymyślili jakies badziewne blaszki
_________________ Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum