Forum Klubu ROVERki.pl :: [R220 2.0t 93r]ustawienie kół rozrządu po zerwaniu paska
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R220 2.0t 93r]ustawienie kół rozrządu po zerwaniu paska
Autor Wiadomość
bbartekk 



Dołączył: 20 Maj 2006
Posty: 4
Skąd: Legnica



Wysłany: Nie Sty 27, 2008 00:00   [R220 2.0t 93r]ustawienie kół rozrządu po zerwaniu paska

witam, wszystkich. mam problem. w silniku rovera 220 turbo coupe zerwał się pasek rozrządu (właściciel zapomniał, że się coś takiego wymienia). głowica sprawdzona, jest ok. pozostaje mi założyć nowy pasek, wiem że koła od wałków rozrządu mam zgrać jak w 1.4 16v ale nie wiem co z ustawieniem wału.
jaka powinna być jego pozycja?
Ostatnio zmieniony przez bbartekk Nie Sty 27, 2008 21:17, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Sty 27, 2008 00:00   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
ash 




Pomógł: 26 razy
Dołączył: 09 Gru 2007
Posty: 587
Skąd: Civitas Kielcensis



Wysłany: Nie Sty 27, 2008 00:03   

Stary, jak kupujesz autko po zerwanym pasku bez generalki to wspolczuje!
 
 
thef 



Pomógł: 387 razy
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 4424
Skąd: Oświęcim



Wysłany: Nie Sty 27, 2008 00:07   

Na początek proszę przeczytać zasady kącika i dostosować do nich swój temat.
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1134 razy
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 10940
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Nie Sty 27, 2008 13:36   

Wał powinien być tak ustawiony, żeby wszystkie tłoki były równo w połowie.
Czy to że głowica była sprawdzona to chodzi o to, że zawory są szczelne?
Jeśli tak to idź zagrać w totka :)
jeśli nie to sprawdźjeszcze czy wał się lekko kręci :(
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
bbartekk 



Dołączył: 20 Maj 2006
Posty: 4
Skąd: Legnica



Wysłany: Nie Sty 27, 2008 21:11   

no właśnie prowadnice są ok zawory proste i głowica szczelna. są tylko niewielkie ślady od zaworów na 2 tłokach. generalnie wszystko ok więc powinien zagadać.

czyli górne koła w położeniu exhaust w strone kolektora ssącego, a tłoki w środkowym położeniu?

dziękuję jeszcze raz
 
 
 
thef 



Pomógł: 387 razy
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 4424
Skąd: Oświęcim



Wysłany: Nie Sty 27, 2008 21:15   

Bbartekk, popraw ten temat na litośc boską ;)
 
 
przemo285 




Pomógł: 81 razy
Dołączył: 15 Maj 2007
Posty: 901
Skąd: Poznań



Wysłany: Nie Sty 27, 2008 21:18   

A dałeś głowicę do sprawdzenia? Jeżeli masz ślady odcisnięcia zaworów na tłokach to raczej jest pewne że są krzywe/nieszczelne a w tym przypadku motor nie zagada.
_________________
Sprzedaż części, diagnostyka komputerowa Rover MG Land Rover oryginalnym komputerem T4- POZNAŃ . RÓWNIEŻ NAJNOWSZE MODELE LAND I RANGE ROVERA ,z firmą Rover MG Land Rover jesteśmy związani od 1995 roku TEL. 0698363760, parts2@wp.pl / britcars@wp.pl
 
 
 
bbartekk 



Dołączył: 20 Maj 2006
Posty: 4
Skąd: Legnica



Wysłany: Nie Sty 27, 2008 21:19   

poprawiłem 4 minuty temu pozdrawiam, powinno być ok??
 
 
 
bbartekk 



Dołączył: 20 Maj 2006
Posty: 4
Skąd: Legnica



Wysłany: Nie Sty 27, 2008 21:21   

spoko głowica była ściągnięta i rozmontowana na czynniki pierwsze. jest na 100% gotowa do pracy, przy okazji zmieniłem uszczelniacze zaworowe i simeringi.
 
 
 
Marrkus 




Pomógł: 67 razy
Dołączył: 13 Lis 2001
Posty: 1096
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Nie Sty 27, 2008 21:45   

I zamontowałeś nowe uszczelki w głowicy? jak tak to zazdroszczę ci sklepów z dobrym zaopatrzeniem :)

U mnie w mieście szukałem uszczelek do głowicy (pokrywa zaworów itp) i lipa na zamówienie i to tylko dla części chyba wydechowej - a jak wymieniać to już wszystkie a nie tylko połowę. Niestety uszczelnienie głowicy to newralgiczny punkt w którym silnik (20T4) lubi zapaskudzić sie olejem i jak chce się mieć ładny czysty to niezbędna jest wymiana owych uszczelek...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R418] Ustawienie rozrządu :(
mista_freez Rover 200/400 lata 92-95 (kanciak)
oraz Rover 200 coupe/cabrio i Rover 400 tourer
4 Pią Maj 18, 2007 08:02
piter34
Brak nowych postów [Rover 220Ti] Ustawienie rozrządu 2.0T
otto Rover 200/400 lata 92-95 (kanciak)
oraz Rover 200 coupe/cabrio i Rover 400 tourer
5 Pon Kwi 08, 2019 12:49
slax
Brak nowych postów [R416 SLi] Wymiana paska rozrządu
utal123 Rover 200/400 lata 92-95 (kanciak)
oraz Rover 200 coupe/cabrio i Rover 400 tourer
2 Pią Maj 08, 2009 08:14
Gość
Brak nowych postów [R414] Termin wymiany paska rozrządu?
mario7 Rover 200/400 lata 92-95 (kanciak)
oraz Rover 200 coupe/cabrio i Rover 400 tourer
8 Pią Lut 22, 2013 16:05
mario7
Brak nowych postów [R220 Coupe 95 2.0 ] Nierówno chodzi po wymianie rozrządu
SynBurzy Rover 200/400 lata 92-95 (kanciak)
oraz Rover 200 coupe/cabrio i Rover 400 tourer
4 Pon Maj 11, 2009 15:05
AndrewS



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink