Forum Klubu ROVERki.pl :: [R All K-series]
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: sTERYD
Czw Lis 18, 2010 18:24
[R All K-series]

Pytanie co do Oleju/Śilnika
Autor Wiadomość
kolin 




Pomógł: 50 razy
Dołączył: 25 Maj 2007
Posty: 800
Skąd: Ostrów Wielkopolski



Wysłany: Sro Lut 13, 2008 11:19   [R All K-series]

Panowie i Panie

Kolega ma w samochodzie przejechane blisko 110 tys/km i zalał motor Olejem 5w40...wcześniej motor od nowości chodził na oleju 10w40... ( Mówić baranowi,że ma zostawić 10w40 jak odnowości to on swoje )

Moje pytanie zmierza do tego...po jakim czaśie,ilu kilometrach może dojśc do jakiś zmian,typu wypłukanie nagaru i stukot czegoś...bądź rozszczelnienia (odpukać puk puk)
Auto zrobiło jakieś 900km i jak narazie wszystko jest wporzo,zero wycieków,chodzi równo,nic nie wali ( troszeczke słychać popychacze minimalnie,ale tak było od kupna )


Pytam z ciekawości bo zaglądam mu co tydzień pod mache i wszystko jest OK. Dodam,że oleju z miarki nie ubywa...auto urzytkowane różnie raz do 3 tys a czasami przegarniane do 6 tys-normalne urzytkowanie. Są jeszcze jakieś obawy po takim czasie,czy jak się to mówi głupi ma zawsze szczęście i można sie cieszyć z zdrowego motoru :?:

Chodzi o pospolitego K-series 1.6 16v
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Lut 13, 2008 11:19   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1134 razy
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 10941
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Sro Lut 13, 2008 11:29   

tylko się cieszyć i jeździć :)

Cytat:
Chodzi o pospolitego K-series 1.6 16v

tylko nie pospolitego :nonono:
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
hoosar 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 09 Cze 2007
Posty: 71
Skąd: Zielonka



Wysłany: Sro Lut 13, 2008 16:46   

Jesli silnik jest w dobrym stanie to wcale nie musi dojsc do takich tragicznych skutkow. Chociaz fakt, ze z drugiej strony fabryka zaleca 10w40... Z tego co wiem przypadki zarżniecia silnika po zmianie oleju na inny zdazaly sie dawno temu, kiedy oleje byly innej generacji.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [G-series] Diesel G-series CommonRail
Remigiusz Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 26 Pią Sty 30, 2015 23:43
Remigiusz
Brak nowych postów [1.4 K-series] hgf
Skandal Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 5 Wto Lis 27, 2012 23:07
Harry
Brak nowych postów [R ALL] K Series 1.4 16V 104KM
Ustawienia do Landi Renzo Omegas.
f1x Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 7 Wto Kwi 13, 2010 12:02
tezewiusz
Brak nowych postów [L-series] Zrob to sam
Remigiusz Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 1 Wto Sty 28, 2014 17:44
Ukor
Brak nowych postów [K-series] Rezonator powietrza
sknerko Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 10 Wto Paź 23, 2012 07:50
sknerko



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink