Forum Klubu ROVERki.pl :: [MG ZR 105] Jak tuningować?
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[MG ZR 105] Jak tuningować?
Autor Wiadomość
srbenda 



Pomógł: 7 razy
Dołączył: 28 Sty 2005
Posty: 191
Skąd: Chorzów



Wysłany: Sob Lut 23, 2008 15:49   

Zawsze można zmienić bebechy na te z 1.8 - there is no replacement for displacement :twisted: A potem się bawić w N/A tuning albo pojechać po bandzie - overload lub nitro ;)

Jeżeli koniecznie chcesz zostać przy 1.4, to się zgadzam z przedmówcą. Nawet w N/A jesteś w stanie wyciągnąć z tego silnika grubo ponad 150KM ale nie będzie się to nadawało do jazdy na co dzień...
_________________
Już nie mam Roverka...
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Lut 23, 2008 15:49   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
michone 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 16 Paź 2007
Posty: 2045
Skąd: Legnica



Wysłany: Sob Lut 23, 2008 15:54   

srbenda napisał/a:
Zawsze można zmienić bebechy na te z 1.8 - there is no replacement for displacement :twisted: A potem się bawić w N/A tuning albo pojechać po bandzie - overload lub nitro ;)

Jeżeli koniecznie chcesz zostać przy 1.4, to się zgadzam z przedmówcą. Nawet w N/A jesteś w stanie wyciągnąć z tego silnika grubo ponad 150KM ale nie będzie się to nadawało do jazdy na co dzień...
i bedzie kosztowalo tyle co mg zr 160 a na dodatek niewiadomo ile pojezdzi :)
 
 
kolin 




Pomógł: 50 razy
Dołączył: 25 Maj 2007
Posty: 800
Skąd: Ostrów Wielkopolski



Wysłany: Sob Lut 23, 2008 16:45   

To jeszcze lepiej...sprzedać to co mamy dołorzyć i kupic ZR i wtedy się bawić jak już tak bardzo chcemy :wink:
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
michone 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 16 Paź 2007
Posty: 2045
Skąd: Legnica



Wysłany: Sob Lut 23, 2008 18:25   

na forum-mg de koszt modyfikacji do 130PS to ok 1500 Euro
_________________
Sentyment do r200 silverstone pozostanie na zawsze...
 
 
rovero 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 12 Gru 2006
Posty: 298
Skąd: Nowa Sól/Wrocław



Wysłany: Sob Lut 23, 2008 19:04   

Tak jak wspomniał michone, warto zrobić remont tak jak przy HGF stosując nowy typ uszczelki pod głowicę która można bez problemu dostać.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
daro123 




Dołączył: 21 Lut 2008
Posty: 7
Skąd: AMERSHAM UK



Wysłany: Nie Lut 24, 2008 01:28   

z gury dzieki ale sobie przemyszle wszystkie opcje
 
 
 
freestyler 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Lip 2007
Posty: 73
Skąd: Piotrków Tryb



Wysłany: Pon Mar 03, 2008 22:19   

daro123 napisał/a:
Witam czy ktos tuningowal MG ZR 1,4 :neutral:


nie warto dłubac takiego małego silniczka w ZR bo i tak nawet jak podniesiesz moc do 120km to i tak jest mało

albo kup drugie auto do scigania albozrob kosmetyke w 1.4 :mrgreen:
_________________
ET-14,665 FIAT SC 1.4 16V
ET-16,660 MG ZS 120
 
 
 
michone 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 16 Paź 2007
Posty: 2045
Skąd: Legnica



Wysłany: Pon Mar 03, 2008 22:27   

zawsze mozna zrobic home made turbo :)
_________________
Sentyment do r200 silverstone pozostanie na zawsze...
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Pon Mar 03, 2008 22:33   

zrobić swap na wiekszy silnik ;)
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
freestyler 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Lip 2007
Posty: 73
Skąd: Piotrków Tryb



Wysłany: Pon Mar 03, 2008 22:36   

Brt napisał/a:
zrobić swap na wiekszy silnik ;)


jestem za :mrgreen:
_________________
ET-14,665 FIAT SC 1.4 16V
ET-16,660 MG ZS 120
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  


Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink