Pomógł: 2 razy Dołączył: 25 Mar 2008 Posty: 258 Skąd: Wałbrzych
Wysłany: Sob Mar 29, 2008 00:17
PHJOWI napisał/a:
max 2- 3 piloty zaprogramować można podczas jednej operacji , czyli potrzebny komplet.
Nie no, jasne. Poniosło mnie . Po co komu ileś tam zestawów. Zapytałem, bo może jakieś przepisy regulują, ile można zrobić max takich kluczy na jeden wóz.
Alternatywa więc jest, ale - kurcze daleko .
250km nas dzieli .
Jednak bardzo mnie cieszy, że nie ma draki w razie czego.
Bardzo Wam dziękuję za info.
BTW. Jestem pod wrażeniem klimatu, częstotliwości odwiedzin "starych" i wiedzy ogólnej forumowiczów roverki.pl. Super miejsce na sieci dla takich zagubionych leszczy roverkowych, jak ja - obecnie
[ Dodano: Nie Mar 30, 2008 19:05 ]
I jeszcze jedno. Głównie do PHJOWI.
Czy do dorobienia pilota do Rovera trzeba "specjalistycznego" testbooka przeznaczonego tylko do rovera, czy to kwestia laptop+odpowiedni soft? Pytam dlatego, że byłem u pewnego magika, który para się dorabianiem wszelkich kluczy. Od klucza do skrzynki na listy, po właśnie kluczyki samochodowe i wszelkie ich kombinacje. Gość poinformował mnie, że z zaprogramowaniem samego pilota nie będą mieli problemu. Problemem jednak jest dla nich sam surowy, bądź z odzysku pilot do zaprogramowania (i że sprowadzą go dla mnie). Punkt, to jednak właśnie typowa "dorabialnia kluczy", nie żadna stacja diagnostyczna czy serwisowa, więc zastanawiam się, czy gość faktycznie może mieć takie możliwości, czy tylko się przechwala. Będę czekał X czasu i usłyszę... "e... sorry, ale jednak nie damy rady". Jakie jest Twoje zdanie PHJOWI ?
No i jeszcze coś.
Czy dorabianie klucza w tego typu punkcie, to nie ryzyko?
Nie obrażając nikogo (nie mówię oczywiście o Tobie (!), tylko "lokalnych" magikach, którzy mogą zlokalizować furkę dla której robią doróbkę)! Przecież, gdy zawodnik dorabia/programuje taki pilot z immo dla mnie, to nie może sobie zaprogramować drugiego "do szuflady" bez mojej wiedzy ?
Pewnie fisuję, ale różne myśli chodzą mi po głowie
Problemem jednak jest dla nich sam surowy, bądź z odzysku pilot do zaprogramowania (i że sprowadzą go dla mnie).
Nowego pilota dostaniesz w www.tomateam.pl (aktualnie to chyba bestseller ), a używane znajdziesz na allegro.
JeRRy3D napisał/a:
Od klucza do skrzynki na listy, po właśnie kluczyki samochodowe i wszelkie ich kombinacje. Gość poinformował mnie, że z zaprogramowaniem samego pilota nie będą mieli problemu.
Skoro tacy pewni, to niech próbują. Jak zepsują, to będzie na nich.
_________________ Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum
Czy dorabianie klucza w tego typu punkcie, to nie ryzyko?
Nie obrażając nikogo (nie mówię oczywiście o Tobie (!), tylko "lokalnych" magikach, którzy mogą zlokalizować furkę dla której robią doróbkę)! Przecież, gdy zawodnik dorabia/programuje taki pilot z immo dla mnie, to nie może sobie zaprogramować drugiego "do szuflady" bez mojej wiedzy ? ))
W przypadku Mercedesa SLR to tak, ale nie Roverka wartego 10-12 tys. zł - gra nie warta świeczki.
Szybko zalegalizować i sprzedać Roverka jest ciężko (dość rzadkie auto, ludzie, którzy się nimi interesują mają zwykle wiedzę, więc trudniej im coś wcisnąć niż kupującym Golfy), a na części się nie opłaca, bo rynek jest zalany tanimi częściami z "anglików".
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum