Tym razem nie będę się chwalił wynikami dopiero w maju a przyczyną niedyspozycji mojego R było to, że wydmychało oring na intercoolerze, który jest na "kolanku" wchodzącym do chłodnicy przez co niezle dmuchało i niezly był czarny dym (prawda koledzy?) ale 110 Km i 270 Nm to i tak niezle jak na taki defekt. Chwilowo usterka zrobiona, ale na hamownie pojade jak bedzie na 100 % zrobione,bo narazie jeszcze troche dmucha, więc do maja na pewno sie wyrobie...
SPAMU¦
Wysłany: Pon Kwi 07, 2008 15:53 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
hmmmm zastanawiam się, co może być przyczyną takiego zachowania się silnika narazie nic mi nie przychodzi do głowy. Dodam jeszcze, że był też robiony pomiar przy odpiętym przepływomierzu i nie przyniosło to poprawy. Warto jeszcze wspomnieć, że pomiar z włączoną i wyłączoną klimatyzacją prawie się nie różnił
Warto jeszcze wspomnieć, że pomiar z włączoną i wyłączoną klimatyzacją prawie się nie różnił
Hm... Tylko ciekawe, czy w casie pomiaru agregat działał, czy był w trybie uśpienia...
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
Pomógł: 27 razy Dołączył: 03 Lut 2007 Posty: 638 Skąd: Zielona Góra
Wysłany: Czw Kwi 17, 2008 10:18
maciej - zapomniałem klimy wyłączyć. Działa na 1 biegu podczas pomiarów. Gdy wyjeżdżaliśmy załapałem że klima jest włączona. Więc wróciliśmy i przegonilismy go ponownie BEZ klimy. Wykresy się praktycznie nie różniły. Też się zdziwiliśmy. Choć ja przez moment liczyłem na to że po wyłączeniu klimy będę miał wykres jak chłopaki - niestety tak się nie stało
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum