mysle ze instruktorzy przy omawianiu toru za bardzo przestraszyli uczestnikow
na wspomnianym torze w radomiu bylo fajnie
Tutaj to niestety nie byli specjalnie instruktorzy (a przynajmniej nie robili nic instruktorskiego), tylko znudzeni poganiacze mułów...
W Radomiu było trochę lepiej, ale też bez rewelacji.
Rewelacja to była Miedziana - nieocenieni pan Piotr, Kuba i Rauf.
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
macie szczescie ze tu nie mialem 125p, moze udalo by sie chociaz troche pozamiatac tylkiem, nie wspomne juz o Senna poldoroverze
Ja wlasnie w tej kwestii. Wprawdzie pomiary byly przeprowadzane stoperem, ale takich wynikow sie nie spodziewalem. Albo to nie bylo 1/4 mili, albo stopery byly jakies od braci ze wschodu. W Modlinie objezdzalem wszystko oprocz Tempesta i Docenta, a przypomne ze moj Poldek ma w okolicach 17s na 400 metrow. Tutaj bylby to jeden z najgorszych czasow. O ile jestem w stanie uwierzyc w czasy ZSów i MGB to w reszte nie za bardzo
_________________ Above all, it's a Rover
Rover 820Si 96' & FSO 1500C 83' & MG ZS180 05' & Renault Espace IV 09'
W Radomiu było trochę lepiej, ale też bez rewelacji.
no mi podobalo sie bardziej, niz miedzianej, powod czytaj nizej
maciej napisał/a:
Rewelacja to była Miedziana - nieocenieni pan Piotr, Kuba i Rauf.
no w sumie racja, ale wtedy caly dzien w podobnym sloncu spedzilem w jednym miejscu przy obsludze
ale i tak fajnie bylo
No tak - ja stałem jako obsługa tylko połowę czasu, a potem zmienił mnie Wiktor i ja mogłem pojeździć.
ZTCP Ciebie miał zmienić Inex, ale on się tak "zintegrował" poprzedniego wieczoru, że przeżywał "syndrom snu zimowego" i wstał dopiero po 14...
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
Ja osobiscie mialem nadzieje pojezdzic na trolejach O_o Niestety nie byly wlaczone do programu zlotu, a uwazam ze ciekawsze by to moglo byc, bo przejazd trolejem dalby bardziej obiektywny obraz umiejetnosci kierowcy bez marudzenia, ze ktos jechal innym samochodem . Kazdy ma inny samochod i NIM jezdzi, wiec jego powinien umiec opanowac, ale w celach porownawczych to powinno byc to samo auto dla wszystkich .
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
w celach porownawczych to powinno byc to samo auto dla wszystkich .
no właśnie bo mi mój R gaśnie czasem na wolych obrotach , ma tylko 75 koników
i nie ma ESP, APS ,ASO, ASISTANCE , COMERCIAL UNION i innych dupereli (oprócz ABS )
Ja się zastanawiam, czy tak słabo startowałem, czy coś mam nie tak z autkiem, bo na 1/4 mili podobno 620 mnie objechało.
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
No to może wpadniesz do nas do ZG, na małego spota połączonego z wizytą na hamowni ?
Chętnie, ale Wawa też miała jechać, tylko jakoś temat zginął...
Chyba trzeba go odnowić...
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
Tutaj to niestety nie byli specjalnie instruktorzy (a przynajmniej nie robili nic instruktorskiego), tylko znudzeni poganiacze mułów...
W Radomiu było trochę lepiej, ale też bez rewelacji.
Rewelacja to była Miedziana - nieocenieni pan Piotr, Kuba i Rauf.
no wlasnie - nie wiem jak Wam ale mnie zabraklo troche elementu "edukacyjnego"...
myslalem np. , ze Anita najpierw bedzie miala okazje dowiedziec sie, jak sie powinno jezdzic w zakretach i w warunkch poslizgu a w rezultacie to ja musialem jej o tym mowic...
pod rozwage daje - najpierw czesc edukacyjna, potem sprawdzanie, tudziez idealne jest - najpierw sprawdzanie sie, potem czesc edukacyjna, potem znowu sprawdzanie by zobaczyc kto sie czego nauczyl... To moze realnie wplywac na nasza jakosc jazdy a nie tylko na sprawdzenie, co dany samochod moze (choc i to w sumie jest mocno edukujace
pozdr
irek
[ Dodano: Wto Cze 03, 2008 23:05 ]
Skiba napisał/a:
Warszawa ma blisko do Sochaczewa a tam maty są
są i na bemowie w DTJS ale tam troche drożej i mniej indywidualne podejscie...
Ja się zastanawiam, czy tak słabo startowałem, czy coś mam nie tak z autkiem, bo na 1/4 mili podobno 620 mnie objechało.
hehe Maciej to ja objechałem wszystkie r6xx a swoją drogą tylko jeden R mnie objechał a pozostałe autka przede mną to MG. Sam jestem zaskoczony wynikiem, napewno dużo mi dały nowe brigstony turanza start był momentalny
Zeby polaczyc edukacje z pozniejszymi probami swoich umiejetnosci jazdy, to przy tej ilosci osob nalezaloby to rozbic na dwa dni. Chyba, ze bylaby tylko jedna konkurencja.
No i wypadaloby miec jakas fotokomorke faktycznie, bo takie naciskanie stopera przez czlowieka nie jest zbyt precyzyjne.
Na Rakietowej startowanie zawodnikow tez pozostawialo wiele do zyczenia.
Widzialem, jak obsluga zaslonila niechcacy startujacego w efekcie czego ktos
ruszyl z opoznieniem...
Fajnie bylo w Radomiu. Jazdy na torlejach i na torze... Z instruktorami i przejazdami probnymi i nawet sporo aut bylo, a i tak wszyscy sie zmiescili
Pozdrawiam,
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Naprawdę szczytem organizacji takiej zabawy było to co pokazał Piotr Wróblewski na Miedzianej.
Przez 4 h dokładnie przemłócone zostało 36 aut (2 tury po 2h, po 3 grupy na 3 próbach, każda grupa po 6 aut), więc tu mogło być 54 auta, bo było 6h...
Do obsługi całości wystarczyło 7 osób: trzech instruktorów, trzech pomocników techniczych i koordynator.
Na każdej próbie dla każdego były po 2 przejazdy z instruktorem - jeden szkoleniowy, drugi już bardziej "sportowy", ale ciągle podpowiadany (oba mierzone dla własnej wiedzy, ale nie pamiętam, czy zapisywane).
Tu w sumie taki drugi przejazd mógłby być mierzony z wozu albo przez pomocnika do klasyfikacji.
AndrewS napisał/a:
MaReK napisał/a:
Fajnie bylo w Radomiu
to moze powtorka
A ja akurat do Radomia to mam trochę żalu:
- brak oświadczeń i kilka mniejszych potknięć - nieprofesjonalne podejście
- słabe przygotowanie kadry - jeden z gości sam mi się w aucie przyznał, że jest sędzią sportów samochodowych, a nie szkoleniowcem, ani kierowcą rajdowym
Jeśli już, to ja bym znów kombinował wynajęcie toru i umówienie się z Piotrem Wróblewskim, bo na razie to była największa "profeska" na naszych Zlotach.
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum