to nie takie proste bo z przodu na górze jest IC potem chłodnicę od silnika i klimy praktycznie do końca zderzaka... jedyne rozwiązanie to przełożenie akumulatora do bagażnika w jego miejsce stożek...
_________________ Tomcata na części info na PW
SPAMU¦
Wysłany: Sro Cze 11, 2008 09:33 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 4 razy Dołączył: 03 Maj 2008 Posty: 165 Skąd: Chorzów
Wysłany: Pią Cze 13, 2008 17:38
Dzisiaj dotarł filterek. już zamontowany według mnie super. i naraziue sprawdzam sie z autami spod świateł dodatkowo gratis dodają 3 nalepki K&N głośniej nie chodzi jakby to kogoś interesowało
_________________ Nie ma słabych aut... są tylko słabi kierowcy
Dzisiaj dotarł filterek. już zamontowany według mnie super. i naraziue sprawdzam sie z autami spod świateł dodatkowo gratis dodają 3 nalepki K&N głośniej nie chodzi jakby to kogoś interesowało
Dzisiaj dotarł filterek. już zamontowany według mnie super. i naraziue sprawdzam sie z autami spod świateł dodatkowo gratis dodają 3 nalepki K&N głośniej nie chodzi jakby to kogoś interesowało
Włożenie wkładki - to nie jest zrobienie dolotu . Ja mam wkladke i nie mam kata i na tym sie zakonczy chyba ze reszte przelotu zrobie. Może moc sie podniesie ze 103 na 105 KM .
Ale wszystkich oczywiscie zachecam do modzenia , sam nie mam pieniedzy i umiejetnosci .
OT. Ostatnio na ebayu poszedl silnik 1.4 16v zmodowany na 1.4T za 109 funciaków... Było to HMT z wykorzystaniem turbiny z R5 turbo. Takie coś bym sobie wsadzil
OT: Ciekawe ile taki silniczek mogl miec kucykow
_________________ Sentyment do r200 silverstone pozostanie na zawsze...
michone, nie zrozumiałeś mnie chyba? chodziło mi o dolot zimnego powietrza do puszki a tłumiki mam dwa przelotowe i brak kata.
Zrozumialem ale to jest takie home made i nie można liczyć, że wpadnie nam dodatkowe 10KM
Kiedyś sie naczytalem lektury robienia profi wydechu i profi dolotu w autach N/A i powiem szczerze, że to nie jest takie łatwe... Wiecej liczenia niż samego robienia
najrozsądniej jest zdjąć gacie nie zdejmując spodni tylko ze temat był o sportowych wkładkach a nie o dedykowanym zestawie jak by ktoś taki chciał to by po prostu kupił...
Pomógł: 4 razy Dołączył: 03 Maj 2008 Posty: 165 Skąd: Chorzów
Wysłany: Pon Cze 16, 2008 17:54
michone, mi starczy jak jak będe miał 105 już lepiej brzmi niż 103 ale temat można zakończyć, ja jestem zadowolony.
[ Dodano: Pon Cze 16, 2008 19:01 ]
a tak poza tym takie rozważania co jest lepsze zależą od tego co ktoś chce osiągnąć. czy delikatnie poprawić osiągi czy ekstremalnie. lepiej było kupić rovera z 1.8 i byłby spokój. albo jakiś niemiecki wynalazek
_________________ Nie ma słabych aut... są tylko słabi kierowcy
A ja dzis tez zamontowalem wklad i powiem ze jest jakby troche bardziej elastyczny. Lepiej sie wkreca powyzej 4tys, a napewno to bede wiedzial jak zrobie testy z oryginalna wkladka i z K&N.
Dam znac co i jak, powodzenia w modach
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum