to są te śruby, którymi przykręcona jest obudowa sprzęgła do silnika... jest ich raczej więcej niż 5-6, a dodatkowo poduchy od skrzyni...
a jeśli chodzi o sworznie zwrotnicy, to górne jak odkręcisz, to półosie też się da wyjąć, acz jest trochę szarpania z tym
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
SPAMU¦
Wysłany: Nie Lip 06, 2008 23:04 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
a jeśli chodzi o sworznie zwrotnicy, to górne jak odkręcisz, to półosie też się da wyjąć, acz jest trochę szarpania z tym
W R100 jest trochę więcej zabawy ze względu na ciśnienie w poduszkach które dociska piastę. najlepiej rozłączyć sworzeń prowadzący piasty z górnym wahaczem.
Chodzi mi o to ze jak rozkrece to zeby mi sie srodek skrzyni nie wysypal na ziemie. Podobno 5-6 jakis wiekszych srub, tylko jakich ?
(1) z przodu silnika klucz 17mm obok rozrusznika,
(2) ok 15cm wyżej od poz (1) w góre kolejna na klucz 17mm
(3) kolejna 10cm dalej jak sie nie myle klucz 19mm
(4) kolejan ok 10cm dalej klucz 17mm
Reszta jest pod silnikiem na połączeniu - Skoro masz 1.8 to powienienes mieć aluminiową miskę wiec tam jest ztcp 3 śrubki na klucz 13mm.
Jeszcze musisz poodkręcać z przodu tą blasze z przodu silnika która zabezpiecza żeby nic sie nie dostało do koła sprzęgła.
Zanim zaczniesz to silnik podwieś. lub oprzyj go na podnośniku. Żeby wyciągnąć skrzynię to musisz odkręcić prawe ram ie sanem na którym wisi skrzynia.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum