Forum Klubu ROVERki.pl :: 2,3:)
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Admin
Sob Mar 31, 2007 21:58
2,3:)
Autor Wiadomość
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pon Lip 07, 2008 08:20   

Dokladnie Pietja, to sa dwa zupelnie rozne auta i nie mozna ich porownywac:) jesli mowi o R200 Coupe "Tomcat" z silnikiem 2.0T to chyba raczej produkt Rovera w 99% (wntrze jak concerto?) jednak auto samo w sobie jest genilane, mimo 12 lat wyglada poporstu ekstra i tu sie zgodzisz prawda?:) nieraz wiecej ludzi oglada sie za moim tomciem niz za jakas nowa furka, bo tych autek jest bardzoooo malo:) ja sie bron Boże nie obrazam i szczerze to nie obchodzi mnie co siedzi pod "skrupa" ROvera, ma znaczek Rovera na klapie to jest to Roverek i kropka :mrgreen:
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Lip 07, 2008 08:20   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Pon Lip 07, 2008 08:44   

pietjawawa napisał/a:
KRYS napisał/a:
pietjawawa VS dobryziom ??????

:twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:


Obstawiam R bo co turbo to turbo :ok:


Nie masz co obstawiać bo z samych danych fabrycznych widać że R220Ti ma 6.5 do 100 a prela JDM ma 6.9 więc wynik znany. Trzeba by postawić jakąś Honde która ma podobną masę i moc. U mnie na forum PTP był kiedyś Cif z silnikiem H22 200KM który do paczki kręcił się w 5.2s więc to był by odpowiedni rywal z tym że to nie jest autko stokowe bo taki silnik w żadnym cifie nie występował. Najbliższą konkurencją może być integra type-r 98r JDM który do paczki przyspiesza w 6.2-6.3 i to z silnika 1.8. Dla preli nie ma konkurencyjnego autka z Marki Rover w tej samej klasie, najbliższe auto to R600 ale to i tak nie to samo bo prela to sportowe coupe a R600 to autko rodzinne z dosyć dobrym potencjałem. To że turbo to też żadna zajwka na dłuższą metę, weź sobie dwa autka marka nie istotna z którego jedno to np Turbo 300KM a drugie to mocne N/A 300KM i wystartuj te autka na jakimś torze, jak ci się turbo nagrzeje to tracisz moc a N/A poleci dalej i niech nikt nie mówi że tak nie jest bo to znany problem np w Subaru, Mitsubishi, Nissan itd. Ewentualnie leć w trasie na pełnej klepie to zobaczymy czy długo turbo będzie dmuchało z pełną mocą, w końcu spuchnie. Panowie czy tak czy siak to nie chcę w żaden sposób obrażać bądź poniżać marki Rover ale wy chyba odbieracie to inaczej, dla mnie Rover z lat 90 to dziecko Hondy i bardzo lubię te autka.


mam parę pytań

1. co to jest prela JDM ??? z tego co kojarzę oznaczenie jest używane albo do określenia pewnego stylu jakim są Tuningowane auta japońskie ewentualnie co przestało spełniać już swoje znaczenie określenie samochodów na rynek krajowy (japoński) Japanese Domestic Marke... żadne z powyższych nie określa żadnego modelu Preludy...

2. prela JDM ma 6.9 więc wynik znany.
jeżeli chodzi o jednostkę 2,2 VTEC 185km źródła podają jakieś 7,1-7,2sek

3. Trzeba by postawić jakąś Honde która ma podobną masę i moc. U mnie na forum PTP był kiedyś Cif z silnikiem H22 200KM który do paczki kręcił się w 5.2s więc to był by odpowiedni rywal z tym że to nie jest autko stokowe bo taki silnik w żadnym cifie nie występował. jaki rywal ?? ? rywal to porównanie samochodów o podobnej mocy i masie a civ robiący 5,2 do paki to jakaś wydmuszka ważąca jakieś 900kg (w optymistycznej opcji)

4. integra type-r 98r w ramach ścisłości 6,7sek do paczki i 190km mocy

5. To że turbo to też żadna zajwka na dłuższą metę częste stwierdzenie osób które nigdy nie miały jednostki turbodoładowanej... i pewnie dlatego tak dużo zagorzałych zwolenników NA zaczęło dmuchać swoje zabawki :roll:

6. jak ci się turbo nagrzeje to tracisz moc a N/A poleci dalej i niech nikt nie mówi że tak nie jest bo to znany problem np w Subaru, Mitsubishi, Nissan itd. ciekawa teoria może nobela dostaniesz :rotfl:

7. Ewentualnie leć w trasie na pełnej klepie to zobaczymy czy długo turbo będzie dmuchało z pełną mocą, w końcu spuchnie. równie ciekawa teoria może i możliwa jeśli odepniesz IC... niestety tez równie nieprawdopodobna bo w Polsce nie ma drogi żebym mógł lecieć dłuższy czas..."na pelnej klepie " cokolwiek to znaczy :)
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Pon Lip 07, 2008 09:02   

ad 7. leciałem ostatnio autostradą A4 (razem jakieś 600km) właściwie na okrągło z prędkością ok 150 - 170km/h i na wskaźniku ciśnienie doładowania było w granicach 0,9 - 1,1 bar a przy przyspieszaniu 1,3 bar i hmm no dojechałem i spadku mocy nie czułem jakoś ;) Akurat ta teoria sie kupy kompletnie nie trzyma. Powiem wiecej właśnie przy wyższych prędkościach intercooler ma dobre warunki chłodzenia co poprawia efektywnośc pracy turbiny ;)
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
Tempest 




Pomógł: 7 razy
Dołączył: 20 Maj 2007
Posty: 333
Skąd: Warszawka



Wysłany: Pon Lip 07, 2008 10:57   

no cóż, takiego wskaźnika "barowskiego" jak Brt nie mam, ale też jak jechałem trasą poznańską na Berlin - droga była czysta - i jak jechałem na pełnym gazie przez bardzo długi czas to nie zauważyłem żadnego spadku mocy
_________________
moja historia motoryzacji: - Fiat Cinquecento; 700; - Fiat Punto 1.2 8V; - Fiat Bravo 1.2
16V; - MG ZR 160; - Golf V 2.0TDI; - Golf VI GTD
 
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Pon Lip 07, 2008 11:09   

czasem występuje spadek mocy kierującego :rotfl:
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
Tempest 




Pomógł: 7 razy
Dołączył: 20 Maj 2007
Posty: 333
Skąd: Warszawka



Wysłany: Pon Lip 07, 2008 11:22   

dobryziom napisał/a:
czasem występuje spadek mocy kierującego :rotfl:

ale wcześniej to było w N/A - teraz turbinka jest i wsio gra i leciutko robi pssss :cool:
chyba będę musiał sobie zamontować takie ustrojstwo jakie ma Barcik bo małe toto a cieszy :razz: :mrgreen:
_________________
moja historia motoryzacji: - Fiat Cinquecento; 700; - Fiat Punto 1.2 8V; - Fiat Bravo 1.2
16V; - MG ZR 160; - Golf V 2.0TDI; - Golf VI GTD
 
 
 
pietjawawa 



Dołączył: 12 Cze 2007
Posty: 7
Skąd: Warszawa-Wesoła



Wysłany: Pon Lip 07, 2008 13:40   

dobryziom napisał/a:



1. co to jest prela JDM ??? z tego co kojarzę oznaczenie jest używane albo do określenia pewnego stylu jakim są Tuningowane auta japońskie ewentualnie co przestało spełniać już swoje znaczenie określenie samochodów na rynek krajowy (japoński) Japanese Domestic Marke... żadne z powyższych nie określa żadnego modelu Preludy...

2. prela JDM ma 6.9 więc wynik znany.
jeżeli chodzi o jednostkę 2,2 VTEC 185km źródła podają jakieś 7,1-7,2sek

3. Trzeba by postawić jakąś Honde która ma podobną masę i moc. U mnie na forum PTP był kiedyś Cif z silnikiem H22 200KM który do paczki kręcił się w 5.2s więc to był by odpowiedni rywal z tym że to nie jest autko stokowe bo taki silnik w żadnym cifie nie występował. jaki rywal ?? ? rywal to porównanie samochodów o podobnej mocy i masie a civ robiący 5,2 do paki to jakaś wydmuszka ważąca jakieś 900kg (w optymistycznej opcji)

4. integra type-r 98r w ramach ścisłości 6,7sek do paczki i 190km mocy

5. To że turbo to też żadna zajwka na dłuższą metę częste stwierdzenie osób które nigdy nie miały jednostki turbodoładowanej... i pewnie dlatego tak dużo zagorzałych zwolenników NA zaczęło dmuchać swoje zabawki :roll:

6. jak ci się turbo nagrzeje to tracisz moc a N/A poleci dalej i niech nikt nie mówi że tak nie jest bo to znany problem np w Subaru, Mitsubishi, Nissan itd. ciekawa teoria może nobela dostaniesz :rotfl:

7. Ewentualnie leć w trasie na pełnej klepie to zobaczymy czy długo turbo będzie dmuchało z pełną mocą, w końcu spuchnie. równie ciekawa teoria może i możliwa jeśli odepniesz IC... niestety tez równie nieprawdopodobna bo w Polsce nie ma drogi żebym mógł lecieć dłuższy czas..."na pelnej klepie " cokolwiek to znaczy :)


1.Prela JDM to Preluda która występowała na Japoński rynek jak i angielski.

2. 185KM ma prela EDM 2.2 VTEC oznaczenie silnika H22A2 i przyspieszenie 7.1 a JDM ma 200KM i oznaczenie silnika to H22A przyspieszenie 6.9 sam mam silnik od JDM i na hamowni wyszło 197 na wydechu 2" od starego silnika H23A2 160KM więc na wydechu 2,5" powinno wyjść te 200KM.

3. Nie wiem czego tu nie rozumiesz, civ nie był wybebeszony a nawet miał klime ABS elektryke itd. w dodatku napisałem że to autko nie jest stokowe więc odpada jako rywal bo taki silnik nie występował fabrycznie a co do masy to taki civ waży +/- 1100kg. Później dodałem integre Type-R jako najbliższego rywala lecz nadal z mniejszą mocą i pojemnością ale ten fragment tekstu pominąłeś.

4. Po raz kolejny nie przeczytałeś dokładnie co napisałem, dałem jako przykład Integre JDM która silnika 1.8 osiąga moc 200KM http://www.altech.com.pl/wbt/tech/techdata.html
zrknij na silniki b18c6 b18c7 oba wystepowały na rynek Japoński i oba mają 200KM na Japońskim paliwie.

5,6,7 Ogólnie ty masz swoje zdanie jak i ja mam swoje zdanie, nabijanie się że dostane nobla nie jest na miejscu bo może tobie brak wiedzy na ten temat, poczytaj trochę na temat minusów aut z turbodoładowaniem i nie pisz mi bzdur że można wymienić IC bo w tym momencie to nie będzie już seryjne, co do utraty mocy to pomyśl co się dzieje z turbosprężarką jak dajesz non stop ogień i jej nie odpuszczasz, skąd się biorą regeneracje turbin itd? brak dostatecznego smarowania i zacierasz turbinę i zarazem związane jest to z utrata mocy. Turbosprężarka daje moc ale to delikatne urządzenie i trzeba o nie dbać, jak będziesz ją kręcił non stop to padnie.
 
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Pon Lip 07, 2008 14:27   

pietjawawa napisał/a:
skąd się biorą regeneracje turbin itd? brak dostatecznego smarowania i zacierasz turbinę i zarazem związane jest to z utrata mocy. Turbosprężarka daje moc ale to delikatne urządzenie i trzeba o nie dbać, jak będziesz ją kręcił non stop to padnie.

No właśnie wtedy ma odpowiedznie smarowanie, a najbardziej dostaje w :dupa: jak jej po takiej jeździe nie schłodzisz tylko od razu wyłączysz silnik oraz jak dasz w palnik na zimnym silniku. Gdyby było jak piszesz to nikt by nie stosował turbosprezarek - przykładów na pracę pod ciagłym obciazeniem jest ogrom ;)
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
KRYS 




Pomógł: 35 razy
Dołączył: 06 Cze 2007
Posty: 766
Skąd: Gorzów Wlkp



Wysłany: Pon Lip 07, 2008 14:45   

pietjawawa nie denerwuj ty sjebia ;-)

Chyle czoła przed wszystkimi japończykami i sam mam ochotę na 200 sx albo wyzej.

Pod maska mam F20Z1 i wiem jaka to niesamowita jednostka i chciałbym w przyszłosci wrzucic H22A a nie roverowe turbo.

Ja obstawiłem dobregozioma ale nie wiem w jakim stanie jest jego turbina a i autko rocznikowo pewnie starsze i koniki mogły pouciekac. Silniki H generalnie dobrze trzymają serie
Z R600Ti to prela nie ma co robic

A jaką mase ma 220 coupe turbo?

Bo prelki to chyba coś ok 1300
_________________
http://www.fundacja-smolenia.org/
 
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Pon Lip 07, 2008 14:45   

pietjawawa napisał/a:

1.Prela JDM to Preluda która występowała na Japoński rynek jak i angielski.

2. 185KM ma prela EDM 2.2 VTEC oznaczenie silnika H22A2 i przyspieszenie 7.1 a JDM ma 200KM i oznaczenie silnika to H22A przyspieszenie 6.9 sam mam silnik od JDM i na hamowni wyszło 197 na wydechu 2" od starego silnika H23A2 160KM więc na wydechu 2,5" powinno wyjść te 200KM.

3. Nie wiem czego tu nie rozumiesz, civ nie był wybebeszony a nawet miał klime ABS elektryke itd. w dodatku napisałem że to autko nie jest stokowe więc odpada jako rywal bo taki silnik nie występował fabrycznie a co do masy to taki civ waży +/- 1100kg. Później dodałem integre Type-R jako najbliższego rywala lecz nadal z mniejszą mocą i pojemnością ale ten fragment tekstu pominąłeś.

4. Po raz kolejny nie przeczytałeś dokładnie co napisałem, dałem jako przykład Integre JDM która silnika 1.8 osiąga moc 200KM http://www.altech.com.pl/wbt/tech/techdata.html
zrknij na silniki b18c6 b18c7 oba wystepowały na rynek Japoński i oba mają 200KM na Japońskim paliwie.

5,6,7 Ogólnie ty masz swoje zdanie jak i ja mam swoje zdanie, nabijanie się że dostane nobla nie jest na miejscu bo może tobie brak wiedzy na ten temat, poczytaj trochę na temat minusów aut z turbodoładowaniem i nie pisz mi bzdur że można wymienić IC bo w tym momencie to nie będzie już seryjne, co do utraty mocy to pomyśl co się dzieje z turbosprężarką jak dajesz non stop ogień i jej nie odpuszczasz, skąd się biorą regeneracje turbin itd? brak dostatecznego smarowania i zacierasz turbinę i zarazem związane jest to z utrata mocy. Turbosprężarka daje moc ale to delikatne urządzenie i trzeba o nie dbać, jak będziesz ją kręcił non stop to padnie.


W ramach ścisłości panie ekspercie...

1,2. Jak już to nie Preluda JDM tylko Preluda SiR i nie 200KM tylko 202,7PS

3. porównywanie civa nawet niebebeszonego o wadze poniżej 1100kg z roverem 600Ti prawie 1400kg bardzo ciekawe... integra Type-R tez beznadziejny przykład bo to typowy samochód streetowy nie mówiąc już o wadze...

4. Stronka na temat HONDA ACCORD 1990-1993 ?? ? Nadal czekam na to co to za wersja 200km bo jak dla mnie obie jednostki maja 190 PS... oba mają 200KM na Japońskim paliwie. dobre a na polskim ile maja :roll:

5,6,7. Może powinieneś dostać właśnie nobla bo cały świat nie wie o takim wielkim odkryciu przez ciebie które może zmienić bieg motoryzacji podziel sie tym z innymi :) Czy ja pisałem coś na temat wymiany IC ?? ? nie przypominam sobie... Teorie na temat turbiny bardzo ciekawe... hmm jesteś posiadaczem samochodu z Turbo? pracujesz w regeneracji sprężarek? masz jakakolwiek wiedzę praktyczna z tego zakresu?... trak myślałem...

* jak dajesz sprężarce non stop "ogień" jak ty to mówisz to jeśli sprężarka jest w pełni sprawna oraz cały układ chłodzący oraz smarowania nic sie jej nie dzieje dziwne nie :)

* regeneracje biorą sie z niewłaściwego eksploatowania tzn. wkręcania na wysokie obroty na zimnym silniku, nie wyhamowaniu wirnika po zakończonej jeździe oraz nie schodzeniu, nieszczelnej instalacji, złej mieszance, kiepskim paliwie itd... itp...

* Turbosprężarka daje moc ale to delikatne urządzenie i trzeba o nie dbać, jak będziesz ją kręcił non stop to padnie. obiecuje ze nie będę więcej kręcił sprężarki... sorry ale już nie mogę :rotfl:

PS 4. poczytaj sobie watek chłopaków z SSGarage Honda Civic EG5 B18C6 - prawie jak integra tam wyraźnie widać ze to nie silnik ma 200KM tylko zmiana kolektora to zapewnia... czemu ja wszystkim idę na łatwize:/

PS2 waga Roverka wersja z klima 1185 kg / Stan sprężarki BDB +++ :ok:
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
KRYS 




Pomógł: 35 razy
Dołączył: 06 Cze 2007
Posty: 766
Skąd: Gorzów Wlkp



Wysłany: Pon Lip 07, 2008 14:57   

dobryziom napisał/a:
/ Stan sprężarki BDB +++


Jak sie dba tak sie ma :mrgreen:
_________________
http://www.fundacja-smolenia.org/
 
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Pon Lip 07, 2008 14:59   

no powiedzmy ze starej została tylko muszla zimna :roll:
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
jerzu 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 250
Skąd: Łódź



Wysłany: Pon Lip 07, 2008 21:12   

Kolega coś pisał o puchnięciu, w maju jadąc na zlot do Grodziska od Strykowa do Poznania lecieliśmy cały czas autostradą, wszystkie Turbo (2 benzyny i chyba 4-5 diesli) Średnia prędkość ok 180 i nie zauważyłem żeby cokolwiek puchło...
Co do silników Hondy to jest to dla mnie coś pięknego :) Po Roverku chciałem Prelude i wiele czytałem o silniku H22A :) Piękna sprawa, tak samo jak większość z VTECiem czyli B16A2 lub B18C4/6 :) Autko wysoko kręcisz i tam masz dopiero moc... W silniku z Turbo masz już tą moc trochę niżej :) Najłatwiej ocenić co jest lepsze przez wyścig równoległy :)
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 06 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Wto Lip 08, 2008 11:13   

dobryziom napisał/a:
Ten artykuł to jakaś bzdura

Artykuł jest żywcem wzięty stąd:
http://en.wikipedia.org/wiki/Rover_T-Series_engine

widzę, że zawartość tego artykułu się zmieniła i informacja jest uzupełniona i bardziej konkretna:
Cytat:
However, unlike some other turbocharged 2-litre engines of the same era, the Rover T16 cannot be easily and cheaply tweaked to produce more power, as its pistons were made to a price and not capable of holding boost much higher than standard. Older M series and O series pistons can be used with a little modification and do allow for higher boost. Forged piston are also available for the engine. Up to 800 bhp (600 kW) has been produced from a T series. [1]


[ Dodano: Wto Lip 08, 2008 12:18 ]
dobryziom napisał/a:
porównywanie civa nawet niebebeszonego o wadze poniżej 1100kg z roverem 600Ti prawie 1400kg bardzo ciekawe...

Przecież kolega napisał, że to nie jest "rywal"

[ Dodano: Wto Lip 08, 2008 12:19 ]
dobryziom napisał/a:
W ramach ścisłości panie ekspercie...

Staraj się pisać bez tych naładowanych emocjami przytyków. :ok:
Prowokujesz. :evil:
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Wto Lip 08, 2008 11:50   

piter34 napisał/a:
dobryziom napisał/a:
Ten artykuł to jakaś bzdura

Artykuł jest żywcem wzięty stąd:
http://en.wikipedia.org/wiki/Rover_T-Series_engine

widzę, że zawartość tego artykułu się zmieniła i informacja jest uzupełniona i bardziej konkretna:
Cytat:
However, unlike some other turbocharged 2-litre engines of the same era, the Rover T16 cannot be easily and cheaply tweaked to produce more power, as its pistons were made to a price and not capable of holding boost much higher than standard. Older M series and O series pistons can be used with a little modification and do allow for higher boost. Forged piston are also available for the engine. Up to 800 bhp (600 kW) has been produced from a T series. [1]


Co nie zmienia faktu ze wikipednia jest mało wiarygodnym źródłem :ok:


[ Dodano: Wto Lip 08, 2008 12:18 ]
piter34 napisał/a:
dobryziom napisał/a:
porównywanie civa nawet niebebeszonego o wadze poniżej 1100kg z roverem 600Ti prawie 1400kg bardzo ciekawe...

Przecież kolega napisał, że to nie jest "rywal"


To po co w ogóle o tym pisać... bez sensu

[ Dodano: Wto Lip 08, 2008 12:19 ]
piter34 napisał/a:
dobryziom napisał/a:
W ramach ścisłości panie ekspercie...

Staraj się pisać bez tych naładowanych emocjami przytyków. :ok:
Prowokujesz. :evil:


Pewnie ze prowokuje bo nie lubię jak ktoś pisze bajki albo ze coś tam kiedyś gdzieś słyszał i powtarza niesprawdzone...jak by każdy tak tylko przytakiwał główką to nadal byśmy myśleli ze ziemia jest płaska :rotfl:
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 06 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Wto Lip 08, 2008 13:25   

dobryziom napisał/a:
Co nie zmienia faktu ze wikipednia jest mało wiarygodnym źródłem :ok:

Zwróć uwagę na przypisy w Wikipedii. Tego się nie pisze z głowy, tylko na podstawie źródeł. Zacytowany fragment ma na dole przypis do konkretnego źródła. :ok:

dobryziom napisał/a:
Pewnie ze prowokuje

To nie prowokuj, bo za to ostrzeżenia na tym forum się daje. :P
Dyskutujmy tutaj merytorycznie i na poziomie. Kolega wycieczek personalnych nie robił do Ciebie przecież.

dobryziom napisał/a:
jak by każdy tak tylko przytakiwał główką to nadal byśmy myśleli ze ziemia jest płaska :rotfl:

Można się z kimś nie zgadzać i jednocześnie nie obrażać go pisząc z lekceważącym tonem. :ok:

[ Dodano: Wto Lip 08, 2008 14:26 ]
Jakie masz ciśnienie doładowania (w porównaniu do seryjnego) w swoim Tomcacie?
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Wto Lip 08, 2008 13:34   

Piter przecież dobrze wiesz że połowa informacji na wikipedi mija sie z prawda, bo każdy może umieścić te informacje a umieszczenie źródła równie dobrze może być linkiem do mojego blogu, profilu na gronie czy czego tam sobie chcesz :) wiec warto podchodzić do tych informacji z ostrożnością :ok:
Konstruktywna krytyka zawsze jest na miejscu :ok: Poza tym tu nic osobistego nie było chodzi o rozwiązanie problemu i rozwianie wątpliwości luz blus

w porównaniu do seryjnego zwiększone :rotfl:
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 06 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Wto Lip 08, 2008 13:37   

dobryziom napisał/a:
Piter przecież dobrze wiesz że połowa informacji na wikipedi mija sie z prawda

Grubo przesadzasz :lol:

dobryziom napisał/a:
bo każdy może umieścić te informacje a umieszczenie źródła równie dobrze może być linkiem do mojego blogu, profilu na gronie czy czego tam sobie chcesz :) wiec warto podchodzić do tych informacji z ostrożnością :ok:

Podchodzę z ostrożnością i nie uważam Wikipedii jako wykładni ostatecznej, jednak nie zgadzam się z Twoim pierwszym zdaniem. Zrób test i spróbuj dopisać jakąś bzdurę do losowo wybranej strony, a potem sprawdź jak szybko zniknie. :ok: ;-)

[ Dodano: Wto Lip 08, 2008 14:37 ]
dobryziom napisał/a:
w porównaniu do seryjnego zwiększone :rotfl:

Dużo?
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Wto Lip 08, 2008 13:48   

Howard Webb ponad pół dnia sie trzymał na wiki :rotfl: całkiem sporo
Oki może przesadziłem ale wiki jest jedną ze stron w której sprawdzam w ostatniej kolejności jeśli mam wybór bo bez sensu jest szukanie czegoś i późniejszą weryfikacja czy to na pewno prawda? trochę tak od d py strony :/

Co do doładowania w serii jest 7 PSI teraz mam ustawione 11PSI i chodzi wszystko rewelka w tym miesiącu będzie 15 PSI jeśli czas pozwoli... a może i więcej 17PSI zobaczymy czy AFR się nie popsuje i jak reszta będzie reagowała na wzrost...
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
marsel88 




Dołączył: 16 Gru 2004
Posty: 9
Skąd: Poznań



Wysłany: Sob Wrz 06, 2008 19:13   

Witam,

Niestety w moim potworku też poleciała głowica.. ale proszę was bardzo, nie którzy nie piszcie bajeczek.. 1.8t ze stajni vw musi jeszcze mieć żagiel może wtedy mnie łyknie ze świateł:)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  


Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink